امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد آریا امیر

کارخانه فولاد آریا امیر

تا به حال با شرکت‌های زیادی در زمینه تولید فولاد و میلگرد و به طور کلی آهن آلات آشنا شده‌ایم، ام یکی از شرکت‌های معروف و معتبر به اسم فولاد آریا امیر را تا به حال به شما معرفی نکرده ایم. بنابراین در این مقاله قصد داریم این شرکت را به صورت کامل همراه با محصولات تولیدی آن برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی اولیه با کارخانه فولاد آریا امیر

کارخانه فولاد آریا امیر در تهران واقع شده است. فولاد آریا امیر تنها پس از مدتی از بدا تاسیس مشهور شد. دلیل این شهرت شرکت هم به دلیل میلگردهای درجه یک و همچنین سایر محصولاتی است که این کارخانه به تولید می‌رساند. حالا در ادامه درباره بیشتر محصولات این کارخانه حرف میزنیم، اما قبل از آن خوب است،  نیم نگاهی به میلگرد‌های تولیدی داشته باشیم.

 

آشنایی اولیه با کارخانه فولاد آریا امیر

 

میلگرد آجدار ۱۰ گرید A2  تولیدی آریا امیر

 قبل از معرفی میلگرد ۱۰ آجدار تولیدی آریا امیر بهتر است با میلگرد آشنا شوید. میلگرد ها به انواع میلگرد‌ها یعنی  آج دار و ساده تقسیم می‌شوند. میلگردهای آج دار تفاوتشان با ساده در سر میلگردها می‌باشد که به شکل آج است. قیمت میلگردهای آجدار کمی گران‌تر از میلگردهای معمولی است. در ضمن میلگردهای آج دار را برای کاربردهای متنوعی به کار می‌برند.

اصطلاح گرید یا همان A2، A3، A4 از دیگر مواردی است که با آن روبه­رو می­شوید و در واقع همان نوع آج میلگرد را بیان می­کند. میلگرد A2 در مقایسه با دو نوع دیگر سختی کم دارد اما انعطاف­پذیری بیشتری دارد. آج 340 به این نوع میلگرد گفته می­شود. میلگرد A3 دارای شکلی مانند جناغ سینه است. به دلیل سختی بیشتر در ستون­ها کاربرد دارد. با نام میلگرد با آج 400 نیز شناخته می­شود. میلگرد A4 آج مرکب دارد. این میلگرد با انعطاف­پذیری کم خود در برج­سازی استفاده می­شود.

میلگرد ۱۰ آجدار فولاد آریا امیر

هر شاخه این میلگرد ۱۲ متر است و وزن آن ۸ کیلوگرم می‌باشد. علامت استاندارد ملی ایران برای این میلگرد آج ۳۴۰ است. حداقل تنش تسلیم آن ۳۴۰ مگاپاسکال می‌باشد و حداقل مقاومت کششی آن ۵۰۰ مگاپاسکال  محاسبه می‌گردد. نوع آج این قطعه فولادی مارپیچ و در رده میلگردهای نیمه سخت قرار می‌گیرد. وزن هر بندیل میلگرد ۱۰ آجدار بسته به نوع کارخانه تولیدی آن  متفاوت است.

 

میلگرد ۱۰ آجدار فولاد آریا امیر

 

میلگرد از محصولاتی است که در کارخانه‌های زیادی در ایران به فروش می‌رسد، دلیل این فروش زیاد میلگرد هم به دلیل معادن آهن فراوانی است که در کشور ما وجود دارد. در واقع خودتان هم می‌دانید که میلگرد و تیر آهن و همچنین سایر مواد اینچنینی از مشتقات فولاد و در پی آن آهن هستند. البته باید این را موضوع را نیز بدانید که خود فولاد نیز از آلیاژ‌های آهن است‌. ( آلیاژ به ماده‌ای گفته می‌شود در ترکیب چند عنصر مثل آهن ساخته می‌شود.)

 

قیمت میلگرد تولیدی فولاد آریا امیر

 

قیمت میلگرد تولیدی فولاد آریا امیر

میلگردهای قیمت‌های متفاوتی را به خود می‌گیرند، دلیل این قیمت متفاوت میلگرد ها هم به خاطر نوسانات ارز و همچنین تحریم‌ها می‌باشد. در واقع باید بدانید که قیمت میلگرد ارتباط مستقیمی با نرخ ارز  و اوضاع سیاسی دارد. بنابراین اگر از کسانی هستید که در پی خرید و فروش آهن آلات می‌باشید، به خاطر بسپارید که قیمت میلگرد و آهن را باید به صورت روزانه بررسی کنید. چراکه همان‌طور که گفتیم، میلگرد ها نوسان دارند.

یکی از نکات بسیار مهمی که روی قیمت نهایی محصولات فولادی نظیر میلگردهای فولادی تأثیر می‌گذارد, شرکت سازنده آن است. یک کارخانه با توجه به تجهیزات و کارنامه‌ای که در اختیار دارد، محصولات را به بازار آهن عرضه می‌دارد. قیمت شمش‌های فولادی شرکت فولاد آریا امیر نیز با توجه به سفارشات مشتریان و تعداد و ابعاد آن گوناگون است. توجه داشته باشید که قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نیز با تغییرات دچار تحول و دگرگونی می‌شود و همیشه ثابت نمی‌ماند.

همچنین موادی که در ساخت میلگردهای فولادی استفاده می‌شود، در قیمت پایانی آن تأثیر گذار هستند. این مورد در تمامی محصولاتی مثل؛ نبشی، شمش فولادی،  تیر آهن و… صدق می‌کند. بدیهی است که هرچه مواد اولیه در ساخت سازه‌های فولادی مرغوب‌تر باشد، قطعه نهایی با کیفیت بالاتری تولید خواهد شد.

همان طور که اشاره داشتیم این شرکت در تهران واقع شده است. این کارخانه انواع میلگرد به خصوص میلگرد آج دار تولید می‌کند. کارخانه‌های این سبکی در گرو مجموعه صنایع فلزی جای می‌گیرند.

 

خرید محصولات کارخانه فولاد آریا امیر

 

آدرس دقیق‌تر کارخانه فولاد آریا امیر، واقع در خیابان شریعتی تهران، بالاتر از پل رومی و در نزدیک ایستگاه رضائیه است. اغلب اشخاصی که از این کارخانه میلگرد گرفته‌اند راضی بوده‌اند البته شما قبل از خرید می‌توانید مشاوره هم بگیرید. دو شماره  از این شرکت در دسترس است. یکی مربوط به بخش مرکزی و دیگری‌ مربوط به کارخانه تولیدی می‌باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد آریا امیر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر