امروز : پنج‌شنبه 11 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس در استان خوزستان در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار واقع شده و شعار شرکت آتیه تولید بومی و اشتغال پایدار است و توانسته برای بسیاری از جوانان کشور شغل ایجاد کند. این مجتمع با هدف خودکفایی در تولید میلگرد شروع به کار کرده و توانسته با بهره گیری از متریال با کیفیت مانند شمش درجه یک انواع میلگرد های آج دوکی و جناقی را در سایز های مختلف تولید کند.

میلگرد های تولید شده در مجتمع فولاد آتیه استاندارد های ملی ایران و استاندارد های آمریکا و انگلستان را دارد. میلگرد های تولید شده توسط مجتمع فولاد آتیه در بازار های داخلی در حجم انبوه توزیع می  شود و در بازارهای خارجی هم صادر می شود. 

 

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس

 

محصولات تولیدی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

از محصولات تولیدی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس می توان به میلگرد اشاره کرد. میلگرد 8 واحد تولیدی فولاد آتیه خلیج فارس دارای وزن 4,6 و وزن یک بندیل کیلو گرم 20000, تعداد شاخه ها در یک بندیل 434 است. میلگرد 10 دارای وزن یک شاخه 12 متری کیلوگرم 7,2، وزن یک بندیل کیلوگرم 2000, تعداد شاخه ها در یک بندیل 277 می باشد.

محصولات تولیدی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

میلگرد سایز 12 دارای وزن یک شاخه 12 متری 10,3 و کیلو گرم 2000 و تعداد شاخه های در یک بندیل 193 و وزن یک شاخه 12 متری میلگرد 14, 14,2 کیلوگرم و وزن یک بندیل 2000 کیلو گرم، تعداد شاخه ها در یک بندیل 140 کیلو گرم می باشد. میلگرد 16 وزن یک شاخه 12 متری آن 18,6 و وزن یک بندیل 2000 کیلو گرم و تعداد شاخه های در یک بندیل 87 کیلو گرم می باشد. تمام اطلاعات راجع به سایز و تعداد در جدول سایز بندی میلگرد درج شده است. 

میلگرد مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

میلگرد ها از عمده ترین محصولات تولیدی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس هستند و از آن جایی که در استاندارد های ملی ایران مانند ASTM A601, 3132 و استاندارد های انگلستان و استاندارد های آمریکا BS4449 تولید شده است، مسلما کیفیت و استحکام و دوام بسیار بالایی دارند و وزن میلگرد های واحد فولاد آتیه خلیج فارس کاملا مناسب و استاندارد است، به همین دلیل در صنایع مختلف از میلگرد استفاده می  شود.

قیمت میلگرد فولاد آتیه خلیج فارس

در واحد فولاد آتیه خلیج فارس، میلگرد با تمام گرید ها ساخته می شود و واحد تولیدی فولاد آتیه خلیج فارس توانسته با بهره  گیری از شمش های درجه یک gr ۶۰ میلگرد های آجدار دوکی و جناحی را با کیفیت بسیار بالا تولید کند.

میلگرد آجدار در سایزهای 8 تا 40 سانتی متر تولید شده و به بازار عرضه شده اند.

میلگرد های متنوع فولاد در سکو های انبار شمش، قفسه های مورد و آزمایشگاه کنترل کیفی و در آخر بسته بندی و ارسال به انبار تولید می شوند. واحد تولیدی آتیه خلیج فارس مجوز و گواهینامه برای تولید میلگرد های خود دارد و با رعایت قوانین و مقررات استاندارد ملی توانسته میلگرد های فولادی گرم نور دیده را با کیفیت بسیار بالا با استفاده از متریال با کیفیت تولید کند.

میلگرد های آجدار دوکی و میلگرد های جناقی تولید شده توسط مجتمع فولاد خلیج فارس استاندارد های ISIRI 3132, GHOST 578,ISO 6935 را دارد. 

میلگرد مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

کاربردهای مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

کاربرد میلگرد در زندگی مدرن و صنعتی امروزه بسیار زیادتر از آنچه که فکر می کنیم است و عمدتا محصولات فولادی مانند میلگرد ها جایگاه بالایی در زندگی صنعتی دارند. میلگرد یکی از اساسی ترین محصولات برای احداث ساختمان به شمار می رود و یکی از پر فروش  ترین محصولات فولادی در بازار ایران و جهان می باشد.

میلگرد ها انواع مختلفی دارند و یکی از تفاوت های مهم میلگرد، سایز بندی میلگرد است. میلگرد ها از فولاد تولید شده که کاربرد بسیار زیادی در سازه ها و پروژه های ساختمانی دارند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و در واقع فشار ساختمان را برعهده دارند به همین دلیل در ساخت و سازه ها از میلگرد ها استفاده می  شوند.

از آنجایی که استفاده از میلگرد ها برای ساخت و سازها بسیار مقرون به صرفه است، برای ساخت ستون های ساختمان ها از میلگرد ها استفاده می کنند. از میلگرد ها برای ساخت اتصالات صنعتی و اتصالات زیربنایی در بزرگ راه و جاده ها و ساخت قطعات خودروسازی استفاده می شود.

از میلگرد های آجدار مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس در انواع سازه های بتنی مانند برج  ها، پل  ها، ساختمان  ها، بی آر تی ایستگاه های اتوبوس استفاده شده و البته استفاده از میلگرد آجدار را در ساخت و سازه های فولادی نادیده نمی گیریم، زیرا به منظور تقویت سازه ها از میلگرد های آج دار برای مقاومت سازی در برابر زلزله و عوامل طبیعی استفاده می  کنند. برای تولید بتن مسطح از میلگرد های آجدار استفاده می  شود. 

میلگرد آجدار فولاد آتیه خلیج فارس

سخن پایانی 

مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس در حال حاضر به تولید میلگرد های با گرید های مختلف مشغول است و توانسته حجم وسیعی از میلگرد های داخلی را تامین کند و بخش عمده  ای از میلگرد ها را در سایز بندی و گرید های مختلف را به کشور های وارداتی صادر کند.

در واقع هدف از تاسیس واحد فولاد آتیه خلیج فارس تامین نیاز های منطقه به میلگرد با کیفیت است و در این چند سال اخیر توانسته به هدف خود دست یابد. تمامی محصولات این کارخانه در سایت آهن هایپر موجود می باشد و شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاوره از مشاوران آهن هایپر راهنمایی بگیرید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر