امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان جز اولین تولیدکننده‌های انواع لوله و پروفیل در کشورمان است و لوله و پروفیل های تولید شده این کارخانه دارای کیفیت بسیار بالایی است. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان با سابقه دو دهه فعالیت مستمر مدیریت مجموعه در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل با هدف تولید انواع لوله، پروفیل و مقاطع فولادی اندازه ها و مدل های مختلف  و گوناگون در زمینی به مساحت 75000 متر مربع در شهرک صنعتی رازی شهرضا بنا تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

 

عملیات اجرایی پروژه از دی ماه سال 1388 شروع و در شهریور ماه سال 1391 با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت رسمی آغاز شده است و همچنین تمامی خطوط تولید کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان به بهره برداری رسید.

فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان با داشتن بیش از 24000 متر مربع فضای داخلی که شامل: انبار مواد اولیه، سالن های تولید و انبار محصول و استفاده از 11 خط تولید با پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات تولیدی، کاملترین و بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و استفاده از سیستم مجهز کنترل و تست های غیر مخرب و داشتن کادر و تیم متخصص و مجرب، ظرفیت تولید 347000 تن لوله و پروفیل در سال تولید و به بازار عرضه می کند و تامین بخش عمده ای از نیاز بازر داخلی را دارد.

با بهره برداری و استفاده از همه خطوط تولید این شرکت زمینه اشتغال تعداد 120 نفر بصورت مستقیم فراهم کرده است و در کاهش نرخ بیکاری گامی موثر و مفید برای کشورمان برداشته است.

شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان با درک و برآورده کردن نیازهای حال و آینده مصرف کنندگان و پیروی از آرمانها، چشم انداز ها و اهداف خود مبتنی بر افزایش تنوع و گوناگونی محصولات تولیدی و قطع کردن وابستگی به محصولات مشابه خارجی، در نظر دارد لوله های گاز با استاندارد API 5L را به بازار عرضه کند.

محصولات شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

پروفیل قوطی مربعی

 این محصول قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت و دقت ابعادی و کیفیت سطحی عالی قوطی های مربع را دارد. شرکت شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان امکان استفاده از این محصول را در مصارف مختلفی نظیر ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت قطعات اتومبیل و موتورسیکلت و ساخت درب و پنجره ساختمان را فراهم کرده است.

محصولات شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

پروفیل قوطی مستطیلی

قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت و دقت ابعادی و کیفیت سطحی عالی قوطی های مستطیلی شرکت تولیدی صنعتی فولادگران ابتکار نوین ایرانیان امکان استفاده از آنها در مصارفی چون ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت قطعات و ساخت درب و پنجره و حفاظ ساختمان را مهیا می کند.

پروفیل های توخالی درب و پنجره در مدل های مختلف 507 و 508 و 509 تولید می شود و چهارچوب و ابعاد  فرانسوی از ورق گرم نورد شده ST37 در ضخامت های 2 و 2/5 میلی متر به طول 6 متر می باشد.

لوله فولادی

از دیگر محصولات کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان تولید لوله فولادی است که این کلاف‌های فولادی تولید شده زمینه تولید لوله‌های فولادی را آماده می‌کند. لوله های صنعتی فولادی تولیدی شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان دارای تنوع، قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری و مقاومت بالا، دارای محل کاربرد وسیعی در دستگاهها و تجهیزات صنعتی و برخی ابزارها و وسایل می باشند.

شکل پذیری بسیار خوب لوله های صنعتی و لوله های داربستی سبب افزایش کاربرد آن در صنایع گوناگون و مختلفی شده است.

شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان، در حال حاضر انواع قوطی های صنعتی و قوطی های ساختمانی را با بهترین کیفیت از بهترین مواد اولیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند و به دلیل کیفیت بسیار مطلوب و بالای محصولاتش دارای مشتریان زیادی است.

محصولات شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

این شرکت دارای دستگاه های برش سنگین کلاف های ورق است که وزن 10 تن را با ضخامت 1.5 تا 8 میلی متر را در عرض های مختلف برش می زند. البته عرض این لوله ها با در نظر گرفتن قطر لوله حساب می‌شود. که ظرفیت این دستگاه چیزی حدود 70 هزار تن ورق را در طول سال برش میزند که این ورق های برش خورده در خط تولید قرار می گیرند و در مرحله بعد به کمک دستگاه های جوش اتوماتیک نوار های طولانی از ورق را تولید می‌کند.

این شرکت با تولید و ذخیره سازی این نوار ها در انبار های زیرزمینی شرکت باعث می‌شود تا در روند تولید لوله های فولادی هیچ گونه وقفه ای ایجاد نشود.  در انتها این ورق ها از غلطک های فرمینگ عبور کرده و به شکل مورد نظر تبدیل می‌شود.

در مرحله بعد به کمک جوش طولی دو لبه ورق های خمیده شده را به هم وصل می‌کند و در انتها با برش اتوماتیک دستگاه لوله ها را به سایز استاندارد برش میزند. در مرحله تست برای تشخیص بی نقص بودن لوله ها میان لوله ها را با اب پر میکنند و تحت فشار 55 بار قرار میدهند تا از سلامت انها اطمینان حاصل نمایند. محصولات این شرکت را می‌توانید در فروشگاه آهن هایپر با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت لوله های فولادی فولادگران ابتکار نوین ایرانیان

حرف آخر

در این مطلب شرکت فولادگران ابتکار نوین ایرانیان و محصولاتش را به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولادگران ابتکار نوین ایرانیان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

https://ahanhyper.com//?p=22825

اشتراک گذاری