امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنعتی شکفته

کارخانه صنعتی شکفته

کارخانه صنعتی شکفته یا همان فولاد کبکان مشهد در سال 1330 در مشهد  با زحمت و تلاش جناب آقای حبیب شکفته تاسیس گردید. این مجموعه از ابتدا به صورت یک شرکت تولیدی فعالیت نکرد و در ابتدا به صورت یک کارگاه تولیدی ساده بود. با گذر زمان و تلاش بسیار این کارگاه کوچک  به یکی از کارخانه ­های تولیدی ایران تبدیل شد.

اوج پیشرفت و تولیدات این مجموعه­ ی صنعتی در سال 1360 می­باشد. این شرکت تولیدی در سال 1388 سرانجام توانست نام خود را به عنوان یک شرکت ساخت فولاد به ثبت برساند.

کارخانه صنعتی شکفته واقع در جاده­ی میانی قوچان، مشهد در یک شهرک صنعتی به نام فناوری ­های برتر بنا شد. ظرفیت تولیدی این کارخانه اکنون به 100 هزار تن در سال می­رسد.

در این شرکت تعداد افرادی به صورت مستقیم در کارخانه اصلی و تعدادی به صورت غیر حضوری در بخش­ های مختلف این مجموعه صنعتی مشغول به فعالیت هستند. موفقیت هر شرکت تولیدی به تلاش پرسنل و گروه متشکل آن مربوط می­ شود.

 

کارخانه صنعتی شکفته

 

خط تولید نورد گرم گروه صنعتی شکفته

مراحل انجام عملیات در این خط تولیدی به صورت زیر میباشد.

  • شمش­های فولادی آماده شده را داخل کوره­های مجتمع صنعتی شکفته می­ریزند.
  • دمای این کوره ­ها را تا مقدار زیادی افزایش می­دهند و به دمای 1100 درجه­ی سانتی گراد می­رسانند.
  • این شمش­ های فولادی که حال به صورت پخته شده قرار دارند به خط های تولیدی وارد و عملیات­هایی بر روی آن­ها انجام میشود.
  • طول شمش­ های فولادی را افزایش داده وبا این کار از قطر آن کاسته می­ شود.

آخرین مرحله مربوط به فرایند برش می­ باشد. مجتمع صنعتی شکفته محصولات تولیدی را با طول­های 6 و 12 متر تهیه می­کند.

لازم به ذکر است که تمامی مراحل با نظارت کامل گروه متخصص کارخانه صنعتی شکفته انجام میشود.

آشنایی با کارخانه صنعتی شکفته

فعالیت ­های گروه صنعتی شکفته

ساخت و تولید نبشی­ های مخصوص شرکت صنعتی شکفته با ظرفیت 25 هزار تن در سال، تولید ناودانی با ظرفیت تولیدی سالیانه 25 هزار تن و همچنین تولید سپری ­های ساخت گروه صنعتی شکفته از مهم­ترین فعالیت­های این شرکت می­باشد. تولید فلزات اساسی و ریخته ­گری آهن و فولاد نیز جزوی از موثرترین فعالیت ­های این مجموعه می­باشد.

محصولات گروه صنعتی شکفته مشهد

این مجتمع صنعتی قطعات مورد نیاز برخی از کارخانه ­ها را تولید می­کند. برای مثال بسیاری از قطعات مورد نیاز در ماشین­ سازی و ساخت ماشین آلات کشاورزی را تولید و به این کارخانه ­ها ارسال می­کند. ساخت قطعات ریلی و مواد اولیه­ ی تولید نیشکر را نیز گروه صنعتی شکفته بر عهده دارد.

محصولات اصلی این مجموعه نبشی و ناودانی­های ساخت کارخانه صنعتی شکفته می­باشد. در ادامه این محتوا با ویژگی ­های اصلی این محصولات به صورت مجزا آشنا خواهیم شد.

نبشی ­های شکفته مشهد: می­توان با صراحت بیان کرد برترین محصول گروه صنعتی شکفته نبشی ­های تولیدی این شرکت می ­باشد. سایز نبشی ­های شکفته مشهد از 3 تا 10 میلی متر و وزن این نبشی ­ها بین 7 تا 85 کیلوگرم می­باشد.

ضخامت این نبشی­ها از 2.5 تا 8 میلی متر است که به صورت شاخه­­ هایی با طول 6 متر تولید و به بازار مصرفی عرضه می­شوند. وزن یک نبشی را با محاسبه­ ی وزن بال و طول آن تایین می­کنند.

کارخانه صنعتی شکفته

نبشی ­ها به صورت کلی در دو دسته­ ی بال مساوی و بال غیر مساوی قرار می­گیرند. فرق این دو نوع نبشی را اندازه­ی بال نبشی تایین می­کند. البته مورد ذکر شده تفاوت ظاهری نبشی­ ها را نمایان می­کند. نکته ­ای که باید به آن توجه کرد این است که نبشی ­های بال نامساوی در انجام برخی از کارها مورد استفاده قرار می ­گیرند.

کاربردهای کمی دارند ولی نبشی­ های بال مساوی استفاده های گسترده تری دارند. گروه صنعتی شکفته نبشی را از نوع بال مساوی تهیه و تولید می­کند.

ناودانی ­های شکفته مشهد: از دیگر محصولات مهم و با ارزش کارخانه صنعتی شکفته قطعه فولادی ناودانی می ­باشد. این شرکت ناودانی را با طول 6 متر در وزن­ های متفاوت تولید می­کند. ناودانی ­های شکفته مشهد از نوع بال شیب دار سبک هستند.

استانداردهای این محصول عبارتند از DIN EN 10279, GOST8240, INSO 4477-1 که مربوط به کشورهای ایران، روسیه، آلمان می باشد. این مجموعه صنعتی ناودانی را با روش نورد گرم تولید و به بازار عرضه می­کند.

آبکاری گالوانیزه­ ی گرم و سرد باعث می­ شود از خوردگی و زنگ زدگی آن جلوگیری شود. این نوع نبشی­ ها بسیار پرکاربرد بوده و در ساخت خرپا، ستون، تیره و ساخت پل و …. مورد استفاده قرار می­گیرد.

کارخانه صنعتی شکفته

قیمت محصولات تولیدی گروه صنعتی شکفته

امروزه قیمت محصولات در داخل کشور براساس نرخ ­های خارجی تایین می­گردد. برای مثال با تغییر قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی، محصولات داخلی تولیدی کارخانه ها تحت تاثیر قرار می­گیرد.

جهت اطلاع از قیمت روز نبشی، سپری، ناودانی و همچنین سایر محصولات این کارخانه به سایت­ های فروش آهن مراجعه کرده و از آخرین تغییرات قیمت­ ها با خبر شوید.

اگر قصد خرید از کارخانه صنعتی شکفته را دارید باید با واحدفروش و مشاوران شرکت هماهنگی­های لازم را انجام دهید. روش دیگر برای مطلع شدن از قیمت محصولات کارخانه صنعتی شکفته کانال تلگرام شرکت و عضو شدن در پیج ایستاگرام آن می­باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنعتی شکفته با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر