امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صبا پروفیل

کارخانه صبا پروفیل

صبا پروفیل از شرکت  های تخصصی و فعال می باشد که در زمینه تولید و تامین انواع لوله و پروفیل های صنعتی فعالیت می  کند و این شرکت از شرکت  های صادراتی لوله و پروفیل صنعتی است. شرکت مذکور با بیش از ۳۵ سال سابقه در حوزه تولید انواع پروفیل های صنعتی فعالیت می  کند و هم اکنون با بیشتر از ۲۵۰ کارخانه و کارگاه در حال همکاری و فعالیت است.

کارخانه صبا پروفیل علاوه بر اینکه در بازار داخلی اقدام به فروش انواع پروفیل و لوله به شکل خام می  کند، یکی از بزرگ ترین شرکت ها است که مجهز به کارگاه برش PLC لوله و پروفیل می باشد و این کارگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته است.

 

صبا پروفیل

 

همچنین این شرکت دارای سه خط کشش سرد لوله و کارگاه پلیش اوربیتالی لوله می باشد. شرکت مزبور با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی اقدام به تولید انواع پروفیل ها و لوله ها در بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه می کند. 

کارخانه صبا پروفیل

محصولات تولیدی شرکت صبا پروفیل

شرکت صبا پروفیل از شرکت  های پیشرو در تولید انواع لوله مبلی سبک و لوله سیاه ، قوطی ستونی ، پروفیل سنگین ، پروفیل سبک می باشد. این شرکت لوله استیل دکوراتیو را در مدل های گوناگون تولید می کند. لوله مبلی به نام های دیگری مانند لوله روغنی و لوله سبک نیز شناخته شده است و این لوله با استفاده از ورق روغنی یا ورق نورد سرد تولید می  شود.

در تولید لوله مبلی از استاندارد های DIN 2394(1) 94 و EN 10 2 استفاده می شود. لوله مبلی از محصولات بسیار پر کاربرد می باشد که مقاومت بسیار عالی داشته و در انواع صنایع خودروسازی و مبلمان و غیره استفاده می شود.

از دیگر محصولات تولید شده قوطی ستونی می باشد که با استفاده از ورق نورد تولید می  شود و ضخامت آن از ۲ میلیمتر شروع شده و در شکل مربع و مستطیل نیز ساخته می شود. این لوله ها مقاومت خمشی بسیار بالایی را دارا هستند و در مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. 

محصولات تولیدی شرکت صبا پروفیل

پروفیل های کارخانه صبا پروفیل

کارخانه صبا پروفیل از شرکت  های تولیدکننده انواع پروفیل ها به شمار می رود. همانطور که اشاره کردیم یکی از محصولات تولیدی در شرکت مذکور پروفیل های سنگین می باشد که با نام  های پروفیل های صنعتی و پروفیل  های ساختمانی نیز شناخته شده است.

این پروفیل ها در شکل مستطیل و مربع تولید شده البته از ورق سیاه و ورق نورد گرم برای تولید آن ها استفاده می کنند و ابعاد آنها کاملاً متنوع است. پروفیل سنگین در ضخامت یک و نیم تا ۲ میلیمتر وجود دارد و مقاومت خمشی بالایی داشته و سختی و جوش پذیری عالی را دار می باشد. نوع دیگر پروفیل های تولید شده پروفیل سبک می باشد که نام دیگر آن پروفیل مبلی و قوطی سبک است.

پروفیل سبک با استفاده از ورق نورد سرد تولید شده و در تولید آن از استاندارد های بین المللی استفاده می شود. پروفیل سبک از مهمترین پروفیل ها می باشد و در صنایع گوناگون استفاده می  شود.  پروفیل سبک در ضخامت های مختلف و گوناگون و با وزن های متفاوت ساخته می شود. استفاده از پروفیل سبک بسیار مقرون به صرفه است و ضخامت پایین تری دارد.

پروفیل سنگین ضخامت بیشتری دارد و در ضخامت یک و نیم و ضخامت ۲ و ضخامت دو و نیم و ضخامت ۳ و ضخامت ۴ تولید می شود. پروفیل سنگین به صورت پروفیل 20*10 و پروفیل 25*10 و پروفیل 30*10 و پروفیل 40*10 و پروفیل 20*20 و غیره وجود دارد. 

پروفیل های کارخانه صبا پروفیل

لوله های کارخانه صبا پروفیل

شرکت صبا پروفیل انواع لوله ها مانند لوله مبلی و لوله استیل دکوراتیو و لوله سیاه را تولید می  کند. لوله مبلی به نام لوله سنگین و لوله روغنی شناخته شده است و با استفاده از ورق نورد تولید می  شود و از پر کاربرد ترین محصولات در بازار های داخلی می باشد که سطح مقاومت بسیار عالی را دارا است و در انواع صنایع مانند صنایع کانتینر سازی دوچرخه سازی و غیره استفاده می شود.

لوله مبلی در ضخامت های گوناگون تولید می شود اما ضخامت و وزن آن نسبت به لوله های سنگین پایین تر است و به دلیل داشتن ضخامت پایین در صنایعی که نیاز به لوله با ضخامت پایین دارند استفاده می شود. لوله مبلی با استفاده از ورقه های نازک یا ورق های روغنی تولید شده و ضخامت آنها 0.4 تا 1.5 است. لوله مبلی به صورت شاخه ای فروخته می  شود.

لوله سیاه از دیگر محصولات این شرکت می باشد که نام دیگر آن لوله سنگین است. لوله سیاه با استفاده از ورق نورد یا ورق سیاه تولید می شود و یک لوله درزدار است. لوله سیاه بر اساس استاندارد DİN2440 تولید شده و برای تولید لوله سیاه، ورق نورد گرم را به صورت لوله فشرده می کنند و سپس بعد از جوشکاری درز ها به اندازه دلخواه برش می دهند.

لوله دراز به صورت لوله تست مردود و لوله تست شده تقسیم  بندی می  شود. نوع دیگر لوله های تولید شده لوله استیل دکوراتیو است که به آن لوله استیل نازک و لوله استیل درزدار نیز می گویند و با استفاده از ورق استینلس در آلیاژ های گوناگون تولید می شود. 

لوله های کارخانه صبا پروفیل

سخن پایانی

صبا پروفیل از شرکت های پیشرو در تولید انواع مقاطع فلزی مانند لوله ها و پروفیل ها می باشد. این شرکت انواع پروفیل های مبلی و پروفیل های سنگین و پروفیل های سبک و قوطی ستونی را تولید می  کند. از دیگر تولیدات این شرکت می توان به تولید انواع لوله ها اشاره کرد.

البته باید اشاره کنیم که شرکت مذکور علاوه بر تولید انواع پروفیل و لوله ها آنها را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند و این شرکت دارای یک کارگاه بسیار مجهز است و از بزرگترین شرکت ها به شمار می رود. کارخانه صبا پروفیل در تولیدات خود از استاندارد های بین المللی و گوناگون استفاده کرده و محصولات خود را با نهایت دقت تولید می کند. 

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صبا پروفیل با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر