امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صبا فولاد منظومه

کارخانه صبا فولاد منظومه

صبا فولاد منظومه یک کارخانه تولیدی در زمینه محصولات فولادی سبک می باشد که در سال 1389 به بهره برداری رسید. اکثر تولیدات این کارخانه پیرامون نبشی ها، ناودانی ها و انواع میلگرد می باشد که در سایز های مختلف به بازار عرضه می گردد. صبا فولاد منظومه در استان اصفهان واقع شده و با فراهم نمودن بیش از 250 فرصت شغلی، جوانان بسیاری را مشغول کرده است.

این کارخانه در حال حاضر از بروزترین ابزارآلات دنیا استفاده می نماید و به همین دلیل تولیدات آن در رده محصولات با کیفیت دسته بندی می شوند. طبق آمار ارائه شده توسط مهندسان کارخانه مذکور، در حال حاضر بیش از 90 هزار تن محصولات فولادی توسط صبا فولاد منظومه به بازار عرضه می شود.

 

صبا فولاد منظومه

 

آشنایی با محصولات صبا فولاد منظومه:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، نبشی و ناودانی از جمله محصولات عمده صبا فولاد منظومه می باشد. لیست دقیق به همراه سایز بندی این محصولات در زیر درج شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید از آنها بهره ببرید:

  • انواع نبشی های تولید شده توسط صبا فولاد منظومه:

    • نبشی های 4*50*50 که در شاخه های 6 متری تولید می شود.
    • نبشی های 5*50*50 که در شاخه های 6 متری تولید می شود.
    • نبشی های 5*60*60 که در شاخه های 6 متری تولید می شود.
    • نبشی های 6*60*60 که در شاخه های 6 متری تولید می شود.
    • نبشی های 6*80*80 که در شاخه های 6 متری تولید می شود.
  • انواع ناودانی ها که توسط صبا فولاد منظومه تولید می گردد:

    • ناودانی های 6 متری سبک سایز 6
    • ناودانی های 6 متری سنگین سایز 6
    • ناودانی های 6 متری سبک سایز 8

کارخانه صبا فولاد منظومه

در خصوص تولیدات و محصولات این کارخانه باید در نظر داشته باشید که از نبشی های آن می توان در صنایع مختلف استفاده کرد اما بیشترین کاربرد آن امروزه در صنعت ساختمان سازی مشاهده می شود. قطعا اگر در حوزه ساخت و ساز فعالیت می نمایید، کاربرد نبشی های مذکور را به منظور اتصال پل ها، ستون های آهنی و یا تیرآهن مشاهده نموده اید.

این موارد به کمک نبشی ها به یکدیگر یا به پایه های بابر متصل می شوند. البته باید در نظر داشته باشید که نبشی ها عموما به صورت فابریک با پرسی تولید می گردند. از لحاظ کاربردی نیز باید توجه نمایید که نبشی در واقع یک ورق فولادی با طول حدود 6 متر می باشد که از وسط خم شده است.

در نوع فابریک خم شدگی از ابتدا بر روی ورقه ها وجود ندارد و دیگر نیاز نیست تا به کمک دستگاه این مورد خم شود. البته باید توجه داشته باشید که در صبا فولاد منظومه، نبشی های دیگر با نام های بال مساوی و بال نامساوی هم تولید می شوند. همانگونه که از نام این موارد می توان متوجه شد، تفاوت اصلی آنها در اندازه بال ها است.

اگر به عنوان یک فعال در حوزه ساخت و ساز فعالیت می نمایید، باید در نظر داشته باشید که ضخامت و اندازه بال ها بسیار مهم می باشد و با توجه به نوع کاربرد خود باید از نبشی مناسب استفاده نمایید.

آشنایی با محصولات کارخانه صبا فولاد منظومه

در خصوص ناودانی ها که یکی دیگر از محصولات صبا فولاد منظومه می باشد نیز باید توجه نمایید که این مورد یک پروفیل به شکل U است. از این موارد هم در صنعت و هم در ساختمان سازی استفاده می شوند. ناودانی ها هم می توانند به صورت فابریک یا پرسی تولید شوند. در انواع پرسی، پس از اینکه ورقه ها تحت نیروی پرس قرار گرفتند، به شکل مد نظر تغییر می یابند اما در انواع فابریک از همان ابتدا ظاهر ناودانی به شکل U خواهد بود.

در دسته بندی دیگر می توان ناودانی ها را به صورت مشبک یا فابریک نیز تقسیم بندی نمود.از انواع مشبک که از ورق های گرم تولید می شوند برای مواردی چون ساخت قفس های محکم استفاده می شود. از نوع فابریک نیز که عموما از جنس گالوانیزه می باشند در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.

کارخانه صبا فولاد منظومه

جمع بندی:

صبا فولاد منظومه یکی از کارخانه های جوان در حوزه تولید محصولات فولادی در بازار می باشد. این کارخانه در ابتدا با هدف برطرف نمودن نیاز بازار تاسیس گردید اما با توجه به بالا بردن ظرفیت تولید خود، امروزه شاهد آن هستیم که بخش اعظمی از تولیدات آن به خارج از کشور نیز صادر می گردد لذا می توان آن را یکی از کارخانه های موفق در بخش تولید فولاد در منطقه دانست.

نبشی ها و ناودانی ها که دو محصول مهم این کارخانه هستند در انواع سایز ها تولید می شوند. به گونه ای که نبشی ها در سایز 40 تا 100 و ناودانی ها نیز در سایز 60 تا 100 به بازار عرضه می شوند. البته صبا فولاد منظومه از طریق فروش ضایعات تولیدی و ذوبی نیز کسب درآمد می نماید و به همین دلیل جز کارخانه ها با درآمد خوب محسوب می شود.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صبا فولاد منظومه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر