امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه شیراز پولاد نورد

کارخانه شیراز پولاد نورد

در سال 1358 کارخانه شیراز پولاد نورد با هدف ساخت سقف ­های تیرچه بلوک در استان فارس بنا گردید. نوع فعالیت این شرکت تولیدی می‌باشد. شرکت شیراز پولاد نورد با نام پولاد کف نیز شناخته می­شود زیرا زیر مجموعه ­ی گروه گردشگری و صنعتی پولاد کف می ­باشد. در سال 1363 این شرکت فعالیت ­های خود را گسترش داد و به تولید خرپای میلگردی پرداخت.

این مجتمع صنعتی در سال 1382 کارخانه­ نورد گرم را تاسیس کرد تا با استفاده از آن بتواند مواد اولیه­ ی لازم برای تولید خرپای میلگردی را فراهم کند. این کارخانه در استان فارس واقع است که در 15 کیلومتری جاده میانی شیراز- کازرون قرار دارد.

بهره برداری از این کارخانه­ ی صنعتی در سال 1385 به وقوع پیوست. مدیر عامل شرکت شیراز پولاد نورد در حال حاضر جناب آقای علیرضا خاک ره می‌باشد. ظرفیت تولیدی این شرکت به صورت سالیانه در حدود 75 هزار تن است.

 

کارخانه شیراز پولاد نورد

 

شرکت شیراز پولاد نورد از بزرگ‌ ترین تولیدی های میلگرد در ایران بوده است. این شرکت‌ با سال‌ها سابقه و تجربه کاری در زمینه تولید مفتول‌های فنری و کششی و همچنین انواع میلگرد آجدار در انواع مختلف و میلگرد ساده توانسته است؛ جزو برترین شرکت‌های فولاد سازی کشور قرار بگیرد.

با همکاری پرسنل و کارمندان شرکت که به صورت مستقیم و غیر مستقیم  فعالیت می‌کنند ترقی‌ها و پیشرفت‌ های زیادی در این مجتمع صنعتی به وجود آمد.

کارخانه شیراز پولاد نورد

محصولات شرکت پولاد نورد

این شرکت تولیدی در جهت تولید انواع کلاف میلگرد ساده و آجدار و همچنین انواع مفتول شامل مفتول کششی و مفتول فنر فعالیت دارد. ظرفیت تولیدی این کارخانه در جهت تولید میلگرد به صورت سالیانه حدود 75 هزار تن در سال می­باشد.

میلگرد شرکت شیراز پولاد نورد: مجتمع صنعتی پولاد نورد میلگرد را در انواع ساده و آجدار تولید و به بازار عرضه می­کند. ابعاد میلگرد ساده از 8 الی 10 و سایز میلگردهای آجدار از 8 الی 16 می ­باشد. میلگردهای آجدار به صورت معمول در مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می­گیرند.

شرکت شیراز پولاد نورد در تولید میلگردهای شاخه­ ای نیز فعالیت می­کند که این میلگرد ها را در سایز های 10 تا 22 با استاندارد های A2 و A3 به بازار آهن وارد می­کند.

میلگرد ساده پولاد نورد: میلگردهای ساده تولیدی شرکت شیراز پولاد نورد همان س 240 می‌باشند. مقاومت کششی این میلگردهای ساده 360 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش تسلیم این میلگردها 240 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

آشنایی با کارخانه شیراز پولاد نورد

میلگردهای آجدار پولاد نورد: از مهم ترین محصولات شرکت شیراز پولاد نورد میلگردهای آجدار است که به گونه‌ ی جناقی و مارپیچ و RST34 در این شرکت ساخته می‌شوند. میلگردهای جناقی که از دسته‌ی میلگردهای آجدار می‌باشند و دارای مقاومت کششی 600 و تنش تسلیم 400 نیوتون بر میلی متر هستند.

میلگردهای آجدار مارپیچ این شرکت تولیدی دارای مقاوت کششی 500 نیوتن بر میلی متر و تنش تسلیم 340 نیوتن بر میلی‌ متر هستند. یکی دیگر از انواع میلگردهای آجدار پولاد نورد میلگرد آجدار مرکب نام دارد. کمترین مقاومت کششی این میلگرد حدود 650 نیوتن بر میلی متر و تنش تسلیم آن 500 نیوتن بر میلی متر می‌باشد.

مفتول‌های فنری پولاد نورد: این مفتول‌ها با قطر 8 میلی‌ متر در کارخانه شیراز پولاد نورد ساخته می‌شوند. مفتول‌های پولاد نورد  با درصد کربن بالا و با روش نورد سرد تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

کارخانه شیراز پولاد نورد

مفتول‌ها فنری این شرکت در فنرهای خمشی و به صورت کلی فنرهای استاتیک کارایی دارند. فنرهای پیچشی و نورد شده جزو فنرهای استاتیک بوده که در این فنرها نیز‌ کاربرد مفتول‌های فنری پولاد نورد بسیار مشهود می‌باشد.

مفتول‌های کششی پولاد نورد: میزان کربن به کار برده شده در این مفتول‌ها به کمتر از 12 درصد می‌ رسد. این مفتول ها در کابل‌های برق، سیم‌های اتصال، ابزار آلات موسیقی بسیار پرکاربرد می‌باشند. مفتول‌های کششی دارای سطح مقطع بسیار کمی هستند.

برای ایجاد چنین قطر کوچکی باید دفعات زیادی مفتول را از قالب رد کنند و با این کار قطر مفتول را به کمترین حد ممکن برسانند. در مرحله‌ای به نام کشش مفتول با کاهش قطر مفتول روبه رو هستیم تا طول آن را افزایش دهیم. این مفتول‌ها در عملیات نورد سرد و در زمینه‌های کششی سودمند هستند.

کارخانه شیراز پولاد نورد

قیمت محصولات پولاد نورد شیراز

در ایران با شرایط اقتصادی به وجود آمده، روز به روز قیمت میلگرد شرکت‌های داخلی به میلگردی که از کشورهای دیگر صادر می‌شود نزدیک شده و این عمل موجب شده است که خریداران و مشتریان شرکت‌های فولاد سازی کمتر شده و اقتصاد کشور ضعیف شود.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد و سایر محصولات شرکت مانند مفتول‌های فنری و کششی به سایت‌‌های مربوط به فروش آهن و یا سایت اصلی شرکت شیراز پولاد نورد مراجعه کرده و از به روز ترین قیمت‌ها با خبر شوید. با عضو شدن در کانال‌های تلگرام و اینستاگرام مخصوص شرکت نیز می‌توانید از جداول قیمتی به صورت روزانه بهره ببرید.

برای آگاهی از نحوه‌ی خرید و مشاوره باید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. اگر می‌خواهید جهت خرید اقدام کنید باید حتما با دفتر مرکزی در شهر شیراز  هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه شیراز پولاد نورد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر