امروز : دوشنبه 25 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه سیرجان حدید جنوب

کارخانه سیرجان حدید جنوب

کارخانه سیرجان حدید جنوب به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی و مهم میلگرد در کشور ما به شمار می آید. دو فاز واحد نورد و ساخت میلگرد و فاز میدا از جمله فعالیت هایی می باشند که توسط این کارخانه انجام می گیرد. میزان ظرفیت واحد نورد و ساخت میلگرد و فاز میدا سالانه به اندازه چهارصد و پنجاه هزار تن می باشد.

از آنجایی که حدید جنوب دارای پیشرفته ترین امکانات صنعتی از با کیفیت ترین برندها می باشد و همچنین یک کار مجرب و حرفه ای دارد به همین جهت در زمینه تولید و عرضه مرغوب ترین میلگردهای آجدار براساس استانداردهای جهان توانسته به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

 

سیرجان حدید جنوب

 

موقعیت جغرافیایی این کارخانه سیرجان حدید جنوب به گونه ای بوده که همه مشتریان استان های مرکزی، شرق و همین طور جنوب شرق کشور می توانند به راحتی به محصولات آن دسترسی داشته باشند.

کارخانه سیرجان حدید جنوب

 

میلگرد سیرجان حدید جنوب

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین محصولات در حوزه ساخت و ساز میلگرد می باشد. با توجه به اینکه کشور ما دارای منابع انرژی ارزان و معادن سنگ است و از طرفی دیگر نیروی کار ماهر و با تجربه ای دارد بنابراین می توان گفت که از لحاظ میلگرد در مناسب ترین جایگاه آن در منطقه واقع شده است.

میلگرد جزء یکی از کالاهای مرغوب سیرجان حدید جنوب محسوب می شود که کلیه کالاهای تولید شده در این شرکت از استانداردهایی برخوردار هستند که شامل DIN10016, SAE J403, B72, RST34, JIS G3503, DIN 17145, ASTM A510 می شود. برای تولید کالاهای میلگرد فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تولید انواع گوناگون میلگردهای آجدار را به شکل کلاف و شاخه ای در گریدهای A1, A2 , A3 انجام می شود.

انواع میلگردهای آجدار کارخانه حدید جنوب

میلگرد سیرجان حدید جنوب درست شبیه میلگردهای دیگر دارای انواع گوناگونی می باشد که شامل میلگرد آجدار مارپیچ، میلگرد آجدار جناقی، میلگرد آجدار مرکب و غیره می شود.

هر کدام از انواع میلگرد آن ویژگی های خاص خود را دارند و همچنین از نظر کیفیت با یکدیگر یکسان نیستند. ویژگی های شیمیایی انواع میلگردهای سیرجان وزن، میزان کربن به کار رفته در آنها و همین طور میزان سیسیلیم، گوگرد، فسفر و غیره می باشد که مقدار هر یک در ساختار هر کدام از میلگردها مذکور متفاوت است.

لازم به ذکر است که میلگرد سیرجان در اندازه 8 تا 20 تولید و به بازار عرضه می شود. همچنین باید این نکته را ذکر کنیم در صورتی که تولید و ساخت مبلگردها با استفاده از شیوه ترمکس انجام شود علامت تی دارند. اما اگر برای تولیدشان شیوه غیر از شیوه خنک کاری به کار گرفته شود علامت یو خواهند داشت.

کارخانه سیرجان حدید جنوب

 

میزان کیفیت میلگردهای سیرجان

میلگرد از جمله متریالی می باشد که در ساخت ساختمان های مختلف، پل ها و غیره کاربرد فراوانی دارد. به طور کلی می توان گفت که کیفیت بتن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. به همین دلیل است که کیفیت و استحکام این محصول به عنوان یک موضوع بسیار مهم به شمار می آید.

بسیاری از شرکت ها به تولید میلگرد مشغول هستند. در مورد کیفیت میلگردهای سیرجان حدید جنوب باید ذکر کرد که کیفیت انواع آن براساس ساختارشان و همچنین موادی که برای تولید آنها مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود.

اما اگر بخواهیم به طور کلی کیفیت آنها را بررسی کنیم با اطمینان باید بگوییم که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. چرا که اگر کیفیت بالایی نداشتند هرگز به عنوان مرغوب ترین محصول شناخته نمی شدند و  قادر نبودند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

مهمترین اهداف کارخانه حدید جنوب

 کارخانه سیرجان حدید جنوب برای تولید تمام میلگردهای خود از نیروی متخصص حرفه ای و ماهر بهره برده است. به همین دلیل می باشد که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند. همچنین باید گفته شود که کارخانه آن را با توجه به استانداردهای ملی کشور طراحی و به بازارهای داخلی و خارجی توزیع کرده است.

کارخانه سیرجان حدید جنوب تا به امروز توانسته زمینه اشتغال را به طور تقریبی برای 500 نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم به وجود آورد. در حال حاضر این شرکت برترین و معتبرترین واحدهای فعال در زمینه تولید میلگردهای فولادی با کیفیت به حساب می آید.

مهمترین اهداف سیرجان حدید جنوب شامل بهینه سازی مصارف انرژی، کاهش دادن میزان آلایندگی های خط تولید، بالا بردن ضریب ایمنی، به کار بردن ماشین آلات پیشرفته و به دست آوردن رضایت و اعتماد مشتریان می شود.

محصولات کارخانه سیرجان حدید جنوب

سخن پایانی

 همانطور که در مطلب توضیح دادیم سیرجان حدید جنوب یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده میلگرد می باشد. از انواع میلگرد ساخته شده توسط این کارخانه می توان به  میلگرد 8 آجدار گریدA2  ، میلگرد 10 آجدار  A2، میلگرد 12 آجدار A2، میلگرد 14 آجدار A2، میلگرد 16 آجدار A2، میلگرد 18 آجدار A2، میلگرد 20 آجدار A2، میلگرد 12 آجدار A3،  میلگرد 14 آجدار A3، میلگرد 16 آجدار A3، میلگرد 18 آجدار A3، میلگرد 20 آجدار A3، میلگرد 22 آجدار A3، میلگرد 25 آجدار A3 اشاره کرد.

خوب است بدانید که به کار رفتن کربن، سیسیلیم، منگنز، فسفر و غیره در زمان تولید این میلگردها باعث شده است تا استحکام بسیار بالایی داشته باشند. میلگردهای کارخانه سیرجان حدید جنوب به گونه ای طراحی و تولید شده اند که آنها را می توان برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار داد. عمده ترین کاربرد میلگردهای سیرجان این است که برای اجرا بتن ساختمان ها مصرف می شوند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه سیرجان حدید جنوب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر