امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

کارخانه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز یکی از کارخانه های بزرگ می باشد که در زمینه تولید فولاد صنعتی و .. فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

این شرکت بزرگترین هلدینگ تخصصی می‌باشد که از چندین مجتمع و کارخانه بزرگ تشکیل شده است. نوع فعالیت و گستردگی سازمانی این شرکت بسیار بالا می باشد و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند.

سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

محصولات تولیدی سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

 برخی از محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

انواع شمش فولادی

شمش فولادی یکی از محصولات قابل حمل می باشد که توسط فرآیند فولاد سازی به صورت جامد و در ابعاد قابل حمل تولید می‌شود. در واقع می‌توان گفت شمش سازی از فرایند میانی نورد فولادها می باشد که ماده اولیه صنایع فولادی محسوب خواهد شد. شمش سازی بر اساس انجماد فلز مذاب در قالب انجام می شود. برخی از انواع شمش های فولادی عبارتند از: بیلت، اسلب و بلوم

بیلت

توجه داشته باشید بیلت به نام شمشال نیز شناخته می شود. اگر شمش به صورت مستقیم از تولید به مصرف نورد برسد به آن بیلت میگویند. دارای طول بیشتری نسبت به شمش های دیگر است و سطحی دایره شکل یا مربعی دارد. همچنین عرض ان کمتر از ۱۵ سانتیمتر می باشد. بهتر است بدانید از شمش برای تولید میلگرد و سیم بسیار استفاده می شود.

بلوم

بلوم که یکی از شمش های فولادی می باشد که معمولا به نام شمشه نیز می شناسند. به طور کلی می‌توان گفت بلوم همان بیلت می باشند که دارای سایز متفاوت می باشند یعنی عرضه ان بیشتر از ۱۵ سانتی متر است. به گونه ای که می توان گفت سح مقطع ان کوچکتر از ۳۰ سانتی متر مربع می باشد. به همین خاطر  بلوم و بیل در یک دسته بندی قرار خواهند گرفت. برای ساخت ریل، سپری، ناودانی، قوطی و … بیشتر از بلوم استفاده می شود.

اسلب

اسلب را به نام تختال نیز می‌شناسند. دارای سطح مقطع مستطیل می باشد. این قطعه از فولاد تولید شده و بر خلاف بیلت و بلوم در ضخامت های ۲۳۰ میلیمتر و عرض ۱.۲۵ متر و طول ۱۲ متری تولید می شود. از ورق های فولادی به عنوان مواد اولیه اصلی استفاده می شود. بهتر است بدانید بلوم از کنار اسلب بریده خواهد شد.

محصولات تولیدی سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

عمده کاربرد بلوم و بیلت در جهت تولید تیرآهن، مفتول، میلگرد، نبشی، ناودانی، لوله های بدون درز و … می باشد.

بهتر است بدانید تختال یکی از مهمترین محصولات فولاد خام می باشد که به عنوان ماده اولیه فرآیندهای نورد گرم و سرد استفاده می شود. برای ساخت ورق های فلزی، نوارهای فلزی، کلاف و کویل ها ناودانی پرسی، نبشی ها و … استفاده خواهد شد.

میلگرد

یکی از محصولات تولیدی شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز؛ میلگردها می باشند که در انواع ساده، آجدار و کلاف تولید و روانه بازار می شود. بهتر است بدانید میلگرد های ساده دارای هیچگونه آجی نمی باشند و برای کاربرد هایی که نیاز به جوشکاری داشته باشد بسیار مناسب است.

 میلگردهای آجدار دارای آج های تکرار شونده در سطح می باشند. معمولاً در مواردی که نیاز به جوشکاری و خمکاری است نمی توانید از آن استفاده نمایید. از میلگرد بیشتر در بتن ها به خاطر جبران مقاومت کششی پایین بتن استفاده می شود.

انواع مقاطع فولادی مثل تیرآهن، ناودانی و نبشی

از دیگر محصولات تولیدی این کارخانه می توان به انواع مقاطع فولادی مثل تیرآهن، ناودانی و نبشی و … اشاره کرد. این مقاطع بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از ورق های فولادی به عنوان مواد اولیه در ساخت این قطعات استفاده خواهد شد.

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از این مقاطع کارخانه های بسیاری جهت تولید این مقاطع اقدام کرده اند. یکی از این کارخانه ها، کارخانه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز می باشد که توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

توجه داشته باشید مقاطع فولادی نورد تیرآهن، ناودانی، نبشی و … در سایزها و اندازه های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که این مقاطع فولادی معمولاً در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند.

پروفیل مربع و مستطیل

بهتر است بدانید پروفیل ها از پرکاربردترین مواد اولیه ساخت مقاطع فولادی می باشند که توسط آن ها پروفیل های باز و بسته بسیاری تولید می‌شود. هر کدام از این پروفیل ها دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

مهمترین کاربرد پروفیل ها در صنعت ساختمان، خودرو، کشتی سازی، نظامی و … می باشد. یکی از انواع پرکاربرد این سطح مقطع پروفیل مربع و مستطیل باشد که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. در ستون های ساختمان های فولادی، پاساژها، پل های عابر پیاده و … از این پروفیل های مربع و مستطیل استفاده خواهد شد.

انواع مقاطع فولادی مثل تیرآهن، ناودانی و نبشی

انواع ورق های گالوانیزه

اگر آهن را توسط لایه ای از فلز روی بپوشانید به آن ورق گالوانیزه گفته خواهد شد. لایه روی باعث می شود تا در برابر زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار شود. به همین خاطر با آن روش محافظت از خوردگی گفته می شود.

 توجه داشته باشید ورق های گالوانیزه در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. مانند ورق های آهنی گالوانیزه و ورق های فولادی گالوانیزه که هر یک از آنها دارای کاربرد و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. ورق آهنی گالوانیزه همان آهن پوشش داده شده با فلز روی می باشد.

ورق فولادی گالوانیزه نیز همان ورق فولادی می باشد که توسط فلز روی پوشش داده می‌شود. از دیگر محصولات تولیدی کارخانه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز می توان به انواع فرآورده های معدنی مانند سنگ آهن، هماتیت، مگنتیت، کنسانتره تیتان، سنگ آهن، سنگ سیلیس، زغال سنگ، کانسنگ مثل طلا سازه های فلزی انواع لوله های فولادی و گالوانیزه و … اشاره کرد.

انواع مقاطع فولادی مثل تیرآهن، ناودانی و نبشی

فروشگاه آنلاین آهن هایپر بزرگترین فروشگاه ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد که همواره سعی کرده است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. شما خریداران گرامی می توانید از طریق سایت https://ahanhyper.com/ نسبت به تهیه و خرید مقاطع فولادی اقدام نمایید. این محصولات را جهت ساختمان سازی و همچنین صنایع دیگر استفاده کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر