امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان

کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان

نوع فعالیت این شرکت از نوع تولیدی و بازرگانی می­باشد و در زمینه ساخت انواع قطعات و سازه­های فولادی فعالیت می­کند. کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان در سال 1362 در قائم شهر تاسیس گردید. شماره ثبت این کارخانه 601 است. بهره برداری  از قطعات ریخته گری فولادی چدن در سال1365 به وقوع پیوست.

مالکیت  شرکت ریخته گری فولاد طبرستان خصوصی و مساحت زمینی که این مجتمع صنعتی در آن قرار گرفته است, 65000 مترمربع است. تعداد پرسنل این شرکت 280 نفر و دارای گواهینامه iso9001-2000 می­باشد.  این کارخانه برنده یکی از مناقصه­های کشور سوریه می­باشد.

شرکت­های وابسته و فعالیت­های ریخته گری فولاد طبرستان

در این مجموعه چند کارخانه دیگر نیز مشغول فعالیت هستند که عبارتند از: پارس مولیبدن, روئین سطح طبرستان.

روئین سطح طبرستان در زمینه­های سخت پوشکاری, ماشین کاری و تجهیزات فعالیت می­کند. ریخته گری فولاد طبرستان شامل دو کارخانه ریخته گری است. یکی از این کارخانه ها در 3 کیلومتری خیابان قائم شهربه  سمت  ساری تاسیس گردیده است. دراین شعبه سازه­هایی با حداکثر وزن 10 تن با روش­ قالب­های ماسه­ای ساخته می­شوند.

 

کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان

 

اهداف مجتمع صنعتی ریخته گری فولاد طبرستان

از بزرگ­ترین اهداف این مجتع صنعتی رفع هر گونه وابستگی در زمینه­های ریختگری است. ریخته گری فولاد طبرستان  اقدامات موثر ی را تا به حال برای این فرایند پیش برده است. صنایعی همانند فولاد, آهن, مس و سیمان را تا حد زیادی مستقل از کشورهای دیگر کرده است.

دستاوردهای ریخته گری فولاد طبرستان

بعضی از مواد اولیه مورد نیاز این مجتمع صنعتی و فروآلیاژها در داخل شرکت تولید می­شوند اما فروکروم کم کربن, الکترود گرافیکی, نیکل و… در خارج از کشور تولید می­شوند.

این مجتمع صنعتی تا کنون پیشترفت­های زیادی  کسب کرده است. ریخته گری فولاد طبرستان از ابتدای تاسیس تا به کنون اهداف بلندوالایی داشته است و توانسته است موفقیت­های زیادی کسب کند.  صادرات قطعات ریخته گری یکی از این اهداف است که به آن دست یافته است.

دستاوردهای ریخته گری فولاد طبرستان

مشکلات ریخته گری فولاد طبرستان

یکی از مشکلاتی که ریخته گری فولاد طبرستان همواره با آن درگیر است, واردات نیکل است. مشکل این جاست که زمانی که صرف وادرات این عنصر می­گردد بسیار زمان بر است.

کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان  با استفاده از نیروهای کارآزموه و مجرب,  تجهیزات آزمایشگاهی و سخت افزاری توانسته است قطعات فولادی زیادی تولید کند که برخی از آن ها برای اولین بار در ایران ساخته شده اند.

قیمت محصولات ریخته گری فولاد طبرستان

قیمت محصولات ریخته گری فولاد طبرستان

فروش محصولات ریخته گری فولاد طبرستان به سفارش مشتریان بستگی دارد واز مشکلات قیمتی این است که نمی­توانند محصولات را به روز بفروشند. شرکت با مواد اولیه­ای سفارشات را تحویل می­گیرد اما مشکل این جاست که طی مدت زمان دو ماه قیمت مواد اولیه روبه روز گران تر می­شود و خریداران زیر بار قیمت بالاتر نمی­روند. وقت و هزینه ریخته گری فولاد طبرستان بیشتر صرف بازاریابی می­شود. افزایش روزانه قیمت­ها به روند کاری شرکت­های تولیدی از جمله طبرستان آسیب­های جبران ناپذیری وارد می­کند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ریخته گری فولاد طبرستان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر