امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ذوب و نورد زرفام

کارخانه ذوب و نورد زرفام

کارخانه ذوب و نورد زرفام در همه کشور ما به صورت گسترده ای فعالیت می کند. این شرکت در سال 1386 تاسیس شد و در سال 1392 به عضویت صنایع ذوب و نورد کشور ما در آمده است. نوع فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید محصولات صنعتی می باشد.

ظرفیت تولید این مجموعه 90 هزار تن تعیین شده و به همین خاطر سهم بالایی در تامین نیاز های کشور ما دارد. موقعیت جغرافیایی این شرکت معتبر در یزد واقع شده است. محصول مهم این شرکت انواع شمش های فولادی است که در صنعت بسیار کاربرد دارد. موسس زرفام ایرانی نیست و از اتباع کشور های خارجی می باشد.

آشوک کومار رییس انجمن تولیدی شرکت ذوب زرفام است. هدف این شرکت تلاش برای افزایش میزان تولید کشور می باشد. همچنین این شرکت تا کنون نمایشگاه های داخلی و خارجی بسیاری بر پا کرده و محصولات خود را در دسترس مشتریان قرار داده است. کلیه واحد های تولیدی این انجمن از اساس نامه این مجموعه پیروی می کنند.

 

کارخانه ذوب و نورد زرفام

 

محصولات تولیدی کارخانه ذوب و نورد زرفام

ذوب و نورد زرفام مستقیما در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می کند. انواع شمش های فولادی با تکنولوژی جدید و به روز در این شرکت تولید می شوند. هر یک از این محصولات ظرفیت تولید به خصوصی دارند و بخش مهمی از این مجموعه را تشکیل داده اند.

واردات و صادرات محصولات فولادی در کشور ما انجام می شود. این شرکت جشنواره های فروش متعددی نیز در زمینه فروش شمش های فولادی برگزار می کند. این شمش ها ابعاد و سایز بندی به خصوصی دارند. شمش های فولادی نمونه قالب گیری شده آلیاژ های صنعتی مورد نیاز است که با روش ریخته گری تولید می شود.

محصولات تولیدی کارخانه ذوب و نورد زرفام

تولید شمش ها به این روش، فرایند حمل و جا به جایی آن ها را ساده تر می کند. انواع فولاد میانی و محصولاتی مانند بیلت و بلوم نیز در این کارخانه معتبر صنعتی در استان یزد تولید می شوند. کارخانه زرفام نقش به سزایی در تولید ورق های سرد و گرم به روش های نورد دارد.

شمش فولادی شرکت ذوب و نورد زرفام

شرکت ذوب و نورد زرفام وزن و ابعاد متعددی از شمش های فولادی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه سالانه ظرفیت تولید محصولات خود را افزایش می دهد. زنجیره تولید این کالا 4 لایه دارد که در قسمت آن خروجی فولاد تولید شده توسط تولید کنندگان صنعتی قرار دارد.

ورودی لایه اول تولید این اقلام، مواد معدنی استخراج شده در کشور هستند. از آن جا که کشور ما دارای معادن وسیع سنگ آهن است، تولید فولاد نیز در کشور ما به صورت گسترده ای انجام می شود. تولید شمش فولادی در این کارخانه به روش قوس الکتریکی در حال انجام است. در این روش محصولات به شکل های بیلت و شمشال و بلوم یا شمشمه ارائه می شوند.

سطح مقطع بیلت ها کم تر از 230 سانتی متر مربع است. این سطح مقطع ها به صورت مربعی و یا دایره ای تولید می شود. فناوری های مورد استفاده در ساخت انواع شمش، سیستم های نورد و ریخته و گری در صنایع مختلف یکسان است. در روش تولید شمش این مجموعه علاوه بر مواد معدنی از آهن قراضه نیز به کار می رود.

برای تولید شمش های فولادی، از سبد های ریخته گری استفاده می کنند و آهن های قراضه را در این سبد ها قرار می دهند. سپس سبد ها را درون کوره های قوس الکتریکی می گذارند و فرایند ذوب آغاز می شود. همچنین آهن اسفنجی نیز در تولید فولاد و شمش های فولادی به کار می رود.

شمش کارخانه ذوب و نورد زرفام

کاربردهای شمش فولادی شرکت ذوب و نورد زرفام

شرکت ذوب و نورد زرفام محصولات خود را برای تولید انواع سیم و میلگرد ارائه می دهد. از این اقلام در ساختمان سازی به میزان بالایی استفاده می شود. هر یک از آن ها جایگاه خاصی در صنعت دارند. برای ساخت ریل، تیر آهن و قوطی های نبشی ساختمانی، انواع بیلت ها و شمش های فولادی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ضمن تولید نبشی و ناودانی و سپری نیز با استفاده از این محصولات فولادی میسر می باشد. برای تولید هر یک از این محصولات میزان کربن موجود در شمش را برآورد می کنند و سپس خطوط تولیدی مورد نظر را با استفاده از این شمش ها راه اندازی می کنند. انواع سطح مقاطع طویل فولادی نیز در این کارخانه تولید می شوند.

لوله های مانیسمان و بدون درز نیز از مهم ترین محصولات تولیدی با استفاده از صنایع فولادی به شمار می روند. این شمش ها اولین محصولات جامد و قابل حملی هستند که در صنایع فولاد سازی ارائه شده اند. کارایی بسیار بالای این محصولات در ساخت و تولید انواع اقلام صنعتی، نیاز به تولید آن ها را هر روز افزایش می دهد. برای تولید هر یک از این محصولات از شیوه های آهنگری و نوردکاری استفاده می کنند.

کاربردهای شمش فولادی شرکت ذوب و نورد زرفام

سخن پایانی

شرکت ذوب و نورد زرفام در سال های گذشته به منظور سامان دهی به فرایند تولید فولاد کشور و تنظیم میزان بهره وری از این صنایع فعالیت خود را گسترده تر کرده است. این شرکت تجربیات علمی و عملی کارکنان را در اختیار صنایع فعال در کشور ما قرار می دهد.

صنایع زرفام برای رسیدن به اهداف خود و توسعه صنایع از منافع مشروع اعضا استفاده می کند. این کمپانی برای تشویق سرمایه گذاری در بخش های تولیدی فعالیت گسترده ای دارد. ارتقای کیفیت کالا های مختلف در کشور یکی از مهم ترین اهداف این کمپانی معتبر است. این سازمان در رقابت با صنایع بین المللی است و در راستای حفظ کیفیت محصولات خود از بهترین و جدید ترین روش های تولید استفاده می کند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ذوب و نورد زرفام با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر