امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید مقاطع فولاد در کشور کارخانه ذوب آهن فولاد ایزدخواست جنوب می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب در استان فارس تاسیس شد. عمده فعالیت این شرکت تولید میلگردهای فولادی می‌باشد که این میلگردها از نوع A3 بوده و در سایزهای ۱۲ تا ۱۸ تولید می شود. این شرکت همواره سعی کرده است تا از تکنولوژی روز دنیا بهره مند شده و همچنین از تجهیزات مدرن و به روز در ساخت میلگرد ها استفاده می کند و باعث شده است تا از کیفیت بالایی در بازار برخوردار شود.

 بهتر است بدانید امروزه نه تنها در ایران بلکه در در سراسر جهان از میلگردهایی که توسط شرکت طراحی و تولید شدن استفاده می‌کند و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

 

کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست

 

محصولات تولیدی شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

همان طور که ذکر شد عمده محصولات تولیدی این شرکت میلگردهای آجدار A3 در سایزهای ۱۲ تا ۱۸ می باشد. توجه داشته باشید میلگرد هایی که توسط این شرکت تولید می شود فاقد آرم حک شده بر روی بدنه می باشند. شما باید سعی کنید حتماً به فروشی های معتبر مراجعه نمایید تا از اصالت کالا اطمینان داشته باشید.

 در نظر داشته باشید شما زمانی که برای خرید میلگرد اجدار از گرید A3 مراجعه می کنید به اج این محصول توجه کنید. اج این محصول به صورت ضربدری می باشد و دارای اج جناقی می باشد. هشتی شکل بودن اج این میلگردها باعث تمایز ان نسبت به میلگردها دیگری که به شکل مارپیچ موازی و … می شود. همچنین یکی دیگر از عواملی که شما می توانید به راحتی میلگرد A3 را تشخیص دهید این است که این میلگرد دارای رنگ تیره تری نسبت به میلگرد های دیگر می باشد.

همانطور که می دانید این میلگردها از جمله قطعات پرکاربرد و پرمصرف در صنعت ساخت و ساز می باشد که امروز شرکت های داخلی و خارجی بسیاری نسبت به تولید این تجهیزات اقدام کرده‌اند. یکی از این شرکت های معتبر و مهم شرکت ذوب فولاد ایزد خواست جنوب می باشد. بهتر است بدانید این کارخانه تنها میلگرد تولید می‌کند.

 در ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است که باعث شده است تا نتیجه نهایی محصول با کیفیت بالا و همچنین بدون کوچکترین عیب و نقصی باشد. بهتر است بدانید قبل از اینکه این میلگردها وارد بازار شود توسط آزمایشگاه کیفیت مواد آن بررسی شده و مورد تست قرار می‌گیرد تا محصول کیفیت مناسبی را روانه بازار کند.

این میلگرد ها معمولاً دارای تنش گسیختگی ۶ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و همچنین تنش تسلیمی برابر ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. به خاطر وجود آج هایی که بر روی بدنه این محصول وجود دارد عملیات جوشکاری و خمکاری بر روی آن مجاز نمی باشد.

 شما نباید به هیچ عنوان از جوشکاری و … برای این میلگردها استفاده کنید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در ساختمان هایی که نیاز به تغییر شکل و تغییر سازه دارند نباید از میلگرد آجدار A3 استفاده نمایید.

محصولات تولیدی شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

همانطور که می دانید معمولآ بتن دارای مقاومت کششی پایین می باشد که به تنهایی نمی تواند مقاومت و استحکام سازه و ساختمان ها را تامین نماید. به همین خاطر از میلگردها به همراه بتن استفاده می کنند تا سازه های را با مقاومت بالایی بسازند و از آن بهره مند شود.

 میلگرد ها را معمولا از جنس الیاژ فولاد تولید می کنند. فولاد دارای ضریب انبساط حرارتی برابر با بتن می باشد و باعث افزایش استحکام و مقاومت سازه خواهد شد. همچنین باعث می‌شود تا مقاومت کششی بتن که پایین می باشد به خوبی جبران شود.

زمانی که این میلگردها بر سطح بتن قرار بگیرد بخاطره آجدار بودن آن معمولاً آج های آن که به شکل ۷ و ۸ می باشد و بر روی سطح بتن باقی می ماند. در بتن اطراف خود درگیری ایجاد می کند که باعث می شود تا سطح بتن به صورت یکدست و مسطح شود.

بهتر است بدانید میلگردها در ساخت و ساز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . این محصول یکی از مهمترین قطعاتی می‌باشد که در پی ساختمان تا انتهای ساختمان همراه می‌باشد و استقامت ایمنی ساختمان را بر عهده دارد. بنابراین اکثر سازندگان این روزها سعی می‌کنند از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت و تولید آن استفاده کند.

 مجموعه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب علاوه بر اینکه از مواد اولیه با کیفیت مرغوب استفاده می کند دارای آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. تمامی قطعاتی که در این کارخانه تولید می‌شود را قبل از اینکه به بازار وارد شوند تست کرده و از ورود میلگردهای بی‌کیفیت به بازار جلوگیری به عمل می آید.

میلگردهای شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

زمانی که متقاضیان جهت خرید میلگرد اقدام می کنند بدون شک به فروشگاه های مراجعه خواهند گرفت که میلگردهای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارائه دهد. در برخی موارد پیدا کردن چنین فروشگاهی تا حدودی سخت و دشوار می باشد. در نظر داشته باشید متاسفانه برخی از فروشندگان به خاطر سوده بیشتر سعی می‌کنند تا از میلگردهای تقلبی استفاده کرده و به مشتریان خود ارائه دهند.

میلگرد های تقلبی و بی کیفیت باعث می شود تا ایمنی سازه شما تأمین نشود و همچنین سریعتر آسیب ببیند. زمانی که از مواد مرغوب در ساخت این محصولات استفاده نشود باعث می شود تا سریع تر این میلگردها دچار زنگ زدگی شده و خراب شود که امکان دارد از سازه شما را با مشکلاتی روبرو کند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا از اصالت کالا و ضمانت مطمئن شوید.

مجموعه آهن هایپر یکی از نمایندگان شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب می باشد که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه را با کیفیت بالا و همچنین به شرط تضمین اصالت کالا و غیره ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com/   انواع میلگرد های تولیدی توسط این کارخانه را به راحتی تهیه کرده و از ان بهره مند شوید.

 نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با کارشناسان آهن هایپر در ارتباط باشید. انتخاب مناسب و درستی را با توجه به کاربرد مورد نظر خود داشته باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر