امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ذوب آهن فولاد خزر

کارخانه ذوب آهن فولاد خزر

کارخانه ذوب آهن فولاد خزر برای افزایش ظرفیت تولید فولاد، پا به عرصه تولید انواع این محصولات صنعتی گذاشته است. این مجموعه در سال 1386 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون پیشرفت چشم گیری در زمینه تولید انواع شمش های فولادی داشته است. این کارخانه با احداث یک واحد ریخته گری اسلب نیز خدمت شایانی در این زمینه کرده است.

ذوب آهن فولاد خزر در بازار های بین المللی نیز نقش موثری داشته است. این کارخانه طرح های اشتغال زایی عالی در پیش رو دارد که هر یک از آن ها سهم به سزایی در آینده کشور دارند و به اشتغال زایی افراد کمک شایانی می کنند. این کارخانه افتخارات بسیاری در حوزه کاری خود داشته است و این مسئله جایگاه مجتمع خزر را در بین صنایع فولادی بسیار ممتاز کرده است.

فعالیت این کارخانه در حوزه تولید آهن اسفنجی نیز مورد توجه بوده است و بخش عظیمی از آهن اسفنجی مورد نیاز در صنعت را در این کمپانی معتبر تولید کرده اند. به این ترتیب کشور ما در راستای استقلال و عدم وابستگی به کشور های صنعتی، گام بزرگی برداشته است.

کارخانه ذوب آهن فولاد خزر | کارخانه ذوب آهن فولاد خزر برای افزایش ظرفیت تولید فولاد، پا به عرصه تولید انواع این محصولات صنعتی گذاشته است. این مجموعه در سال 1386 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون پیشرفت چشم گیری در زمینه تولید انواع شمش های فولادی داشته است. این کارخانه با احداث یک واحد ریخته گری اسلب نیز خدمت شایانی در این زمینه کرده است.

محصولات تولیدی مجتمع ذوب آهن فولاد خزر

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر یکی از مهم ترین تولید کنندگان اسلب های فولادی و آهن اسفنجی است که در این خصوص تقدیر نامه های بسیاری را از مراکز ذی صلاح دریافت کرده است. چرا که کیفیت این محصولات قابل توجه همه صنعت گران در بخش های مختلف صنعتی بوده است.

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر انواع گاز های صنعتی را نیز تولید می کند که نقش بسیاری در پیشرفت امور این کارخانه داشته است و تجارت این کمپانی را هر روز بیش تر گسترش داده است. در این کارخانه هر گونه فولاد آلیاژی نیز تولید می شود که آلیاژ های به خصوصی در آن ها به کار برده شده است. در ساخت مشتقات فولادی، تنها از فولاد خالص استفاده نمی شود و در فرایند تولید این مصالح از انواع فلزات برای ایجاد استحکام بیش تر در این اقلام بهره برده می شود.

 

کارخانه ذوب آهن فولاد خزر

 

در هر سال حدود 700 هزار تن از این محصولات وارد بازار های فروش داخل کشور می شوند و سهم به سزایی در تامین نیاز های داخلی کشور دارند. تولید انواع بیلت در این کارخانه از مهم ترین اقدامات مجتمع فولاد خزر بوده است که در ادامه به آن می پردازیم.

محصولات تولیدی مجتمع ذوب آهن فولاد خزر

بیلت مجتمع ذوب آهن فولاد خزر

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر بیلت های فولادی را در ابعاد مختلفی تولید می کند. وجود ابعاد و اندازه های متنوع بیلت در این کمپانی یکی از مزایای خرید از این مجموعه به شمار می رود. این بیلت ها در ابعاد 100*100 و 150*150 ارائه می شوند و هر یک از آن ها مزایای خاص خود را دارند. انواع بیلت های فولادی با طول استانداردی در مجتمع ذوب آهن فولاد خزر تولید می شوند.

طول هر یک از آن ها به 12 متر می رسد. سایر فولاد های آلیاژی بنا نیز در این کمپانی ارائه می شوند که در ساخت و ساز و پروژه های عمرانی کاربرد به سزایی دارند. این مدل محصولات با آنالیز های استاندارد و کیفی به خصوصی تولید می شوند. انواع بیلت های این مجتمع با استاندارد 3SPو5SP تولید می شوند. این استاندارد مرتبط با اقلام ساختمانی است و به محصولاتی در این نوع تعلق می گیرد.

مقاوم سازی ساختمان ها و پروژه های در دست ساخت شما، با به کار بردن انواع مصالح فلزی مستحکم و مرغوب به عمل می آید. از این رو استفاده از انواع بیلت های فولادی در این زمینه کارایی دارد. انوع بیلت ها در سایز متوسط نیز تولید می شوند که ابعاد آن ها 130 در 130 است. این مدل های متوسط کارایی بیش تری دارند. بیلت های فولادی، گاه به صورت خالص تولید می شوند و گاه در ساخت و تولید آن ها از اندکی ناخالصی استفاده می شود.

بیلت مجتمع ذوب آهن فولاد خزر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر انواع شمش، بیلت یا اسلب های فولادی را برای به کار بردن آن ها در صنایع مختلف ساختمانی، ماشین آلات و… تولید می کند. هر یک از این صنایع به مدل های به خصوصی از این بیلت های فولادی نیاز دارند. مجتمع ذوب آهن فولاد خزر در ساخت و تولید انواع بیلت از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به روز در دنیا استفاده می کند.

در نهایت این بیلت ها در زمینه تولید و آماده سازی انواع مفتول به کار می روند.

بیلت مجتمع ذوب آهن فولاد خزر

در این زمینه، بیلت ها را در ابعاد کوچک تر و کم ضخامت تری برش می زنند. همچنین انواع بیلت برای تولید تسمه نیز به کار می روند. تولید میلگرد با انواع بیلت نیز از رایج ترین کاربرد های این محصول به شمار می رود. روش های تولید این محصولات پس از فرایند ذوب یکسان است و در هر کارخانه ای از یک روش استاندارد برای تولید این محصولات استفاده می شود.

سخن پایانی

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر یکی از پر کاربرد ترین اقلام صنعتی در سطح جهان را تولید می کند. انواع بیلت در صنایع جهانی استفاده های بسیاری دارند. این محصولات از زمان هخامنشیان تا کنون در کشور ما مورد استفاده می باشند. بیلت های فولادی در واقع یک حجم مشخص از فلز هستند که در فرایند ریخته گری قالب زده می شوند تا حمل و نقل آن ها ساده تر شود.

شما می توانید این بیلت ها را در سایت هایپر آهن با کم ترین قیمت ها سفارش دهید و در اسرع وقت آن ها را تحویل بگیرید. کلیه فرایند های حمل و نقل و بارگیری بیلت های مجتمع فولاد خزر، در کارخانه مربوطه انجام می شود.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ذوب آهن فولاد خزر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر