امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه خودرو چهارمحال

کارخانه خودرو چهارمحال

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ورق خودرو در سطح خاورمیانه؛ کارخانه ورق خودرو چهار محال می باشد که محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. در این مطلب قصد داریم ورق خودرو چهارمحال را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید شرکت ورق خودرو چهار محال با هدف تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت ساخت بدنه خودرو تاسیس شد. این کارخانه در منطقه سفید درصد از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است که در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. توجه داشته باشید این کارخانه دارای ظرفیت تولید به میزان ۳۰۰ هزار تن در سال می باشد.

 

کارخانه ورق خودرو چهار محال

 

 یکی از  ویژگی‌های خاص ورق های گالوانیزه که توسط این کارخانه تولید می شود؛ عدم خوردگی و همچنین برخورداری از مقاومت بالا در برابر مواد خورنده آلودگی هوا رطوبت و … می باشد. به این صورت اتومبیل های تولید شده با این ورق ها معمولاً از دوام و پایداری بالاتری برخوردار می باشد.

کارخانه ورق خودرو چهار محال

 توجه داشته باشید با تولید این محصول نیاز کشور به ورق خودرو تامین می‌شود. توسط شبکه جاده مواصلاتی حمل و نقل مواد اولیه مورد نیاز این شرکت و محصولات تولیدی به سراسر کشور تامین خواهد شد. بهتر است بدانید این کارخانه محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه مثل عراق، پاکستان، امارات، افغانستان و … نیز صادر می کند.

مشخصات فنی محصولات تولیدی شرکت ورق خودرو چهار محال

بهتر است بدانید شرکت ورق خودرو انواع ورق گالوانیزه را به روش غوطه وری گرم و پیوسته تولید و روانه بازار می‌کند. مواد اولیه برای تولید ورق های گالوانیزه معمولاً ورق فولادی فول هاردی می باشد. ضخامت ورق بین ۰.۴ تا ۲ میلیمتر می‌باشد و عرض آن نیز ۸۰۰ تا 1880 کیلومتر است. همچنین قطر کلاف ورودی بین ۱۰۰۰ تا ۲۳۰۰ میلی متر می باشد و قطر چشمی آن نیز حدود ۱۱۰ میلیمتر است.

 بهتر است بدانید جرم پوشش گالوانیزه بین ۶۰ الی ۳۵۰ گرم بر متر مکعب در دو طرف ورق بوده و ماده پوششی نیز به میزان ۹۹.۸ درصد روی و دو درصد آلومینیوم می باشد. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که پوشش حفاظتی شامل ۱۰ تا ۲۰ میلی گرم بر متر مکعب پوشش کروماته در هر دو طرفه ورق و ۰.۲ تا ۲ گرم بر متر مکعب در هر طرف ورق است.

 توجه داشته باشید ورق هایی که توسط این کارخانه تولید می‌شود معمولاً تحت استاندارد ایزو ۲۰۰۹ تولید و روانه بازار می شود. بسته بندی محصولات تولیدی این کارخانه در انواع متال باکس با لفاف PN/2 و PN/6 بسته بندی کارتن پلاست، بسته بندی با محافظ لبه، بسته بندی صادراتی و بسته بندی ساده می باشد.

ورق خودرو چهارمحال

 بهتر است بدانید ورق گالوانیزه که توسط این کارخانه تولید می شود؛ دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد.  همچنین در عین نازکی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای صافی فوق العاده بالا و رنگ‌پذیری بسیار خوب می باشد. اولین محصول این شرکت از انواع ورق سرد نورد شده با کیفیت بالا است.

خط تولید کارخانه ورق خودرو چهارمحال

توجه داشته باشید تولید ورق گالوانیزه در این خط تولید توسط روش غوطه وری داغ و به صورت پیوسته است. از مزایای بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال می‌توان گفت مقرون به صرفه بودن، همچنین امکان ایجاد ضخامت های بالا، پوشش استحکام بالا و چسبندگی پوشش گالوانیزه ورق فولادی است.

بهتر است بدانید کلاف های سردخانه معمولاً در بخش ورودی خط توسط ماشین جوش از نوع مقاومتی به یکدیگر اتصال داده خواهد شد که معمولاً به صورت یک نوار پیوسته به خط منتقل می‌شود. تحت کشش در اولین مرحله تحت شستشوی اولیه برای کاهش آلودگی های صنعتی قرار گرفته بعد از عبور از خشک کن به انباره عمودی ورودی وارد خواهد شد.

ظرفیت ذخیره ورق بار در حدود ۴۲۰ متر می باشد. برای ذخیره ورق برای ایجاد سرعت ثابت در قسمت فرایند در هنگام وقف سمت ورودی برای جوشکاری و همچنین به یکدیگر در نظر گرفته خواهد شد. پس از انباره ورودی به قسمت شستشوی اصلی وارد خواهد شد و مشخصات ورود ورق به کوره آنیلینگ خواهد رسید.

در اینجا ورق از میان غلتک های شوینده در مخازن عمودی افقی با معلول های الکترولیتی شسته خواهد شد. پس از آبکشی توسط هوای گرم به خوبی خشک می شود. سپس از غلتک ها عبور کرده و به کوره عمودی آنیلین وارد می‌شود. در آنجا با اتمسفر محافظت شده می‌شود و در طی سه مرحله پیشگرم، گرم کردن و هم دمایی متناسب با کاربرد محصول مورد نظر آنیل خواهد شد.

قیمت ورق خودرو چهارمحال

 سپس توسط سیستم خنک کننده دمای آن برای ورود به کوره مذاب روی تنظیم خواهد شد. پس از اینکه ورق از کورهه خارج شود  توسط فلز روی یک لایه نازک بر روی دو سطح ان قرار می‌گیرد. پس از اینکه ورق از مذاب خارج شد جت هوا به سطح ورق خورده و ضخامت پوشش تنظیم خواهد شد و به برج خنک کننده وارد می شود. شکل خنک کاری را باید تنظیم کرده و اندازه اسپنگل یا گل های پوشش گالوانیزه کنترل گردد.

 توجه داشته باشید در مشعل هوا دما را کاهش داده و پس از اینکه ورق از تانک آب عبور کند در هوا گرم و خشک خواهد شد. در مرحله بعد معمولاً ضخامت پوشش صورت پیوسته و اتوماتیک اندازه گیری خواهد شد. برای بهبود خواص مکانیکی ورق پوشش داده شده با عبور از میان غلتک های کششی به صورت یکنواخت خواهد شد. توجه داشته باشید باید برای جلوگیری از شوره زدن ورق گالوانیزه از انباره عبور می‌کند و یک لایه پوشش کروماته بر سطح ان ایجاد خواهد شد.

بهتر است بدانید مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله ورق های گالوانیزه، میلگرد، تیر آهن و .. می باشد. توسط کارخانه های برتر داخلی و خارجی از جمله کارخانه خودرو چهارمحال تولید شده اند تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید ورق خودرو چهارمحال

 شما بازدید کنندگان گرامی با اطمینان خاطر می توانید این محصولات و تهیه کرده از آن برخوردار شود. جهت خرید تمامی محصولات از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ می توانید اقدام نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نیز با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه خودرو چهارمحال, با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر