امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب

جهان فولاد غرب را می توان به عنوان یکی از شرکت های مهم در زمینه تولید محصولات فولادی در داخل کشور نام برد که به نوبه خود سهم بسیار زیادی در تامین نیاز بازار مصرف داخلی داشته است. این شرکت تولیدی/ بازرگانی پس از درج نام در اداره ثبت شرکت های استان تهران، شروع به فعالیت کرد.

 

آشنایی با کارخانه جهان فولاد غرب

 

جهان فولاد غرب، عملیات اجرایی خود را از سال 1384 به صورت رسمی در 35 کیلومتری جاده هرسین (کرمانشاه) شروع کرد. در سال 1387، فاز اول بهره برداری ظرفیت تولیدی این شرکت انجام شد و با تلاش های مستمر مدیران آگاه و پرسنل زحمتکش، این مجتمع توانست مقاطع فولادی را تولید نماید که از بالاترین کیفیت ساخت در سطح بازارهای ملی و بین المللی برخوردار است.

ناگفته نماند که مجتمع جهان فولاد از مجهزترین سیستم نورد گرم برای تولید مقاطع فولادی استفاده می کند و به همین خاطر است که تولیدات این کارخانه در مقایسه با محصولات فولادی رقبای دیگر در بازار داخلی متفاوت و بینظیر است.

بخش آزمایشگاه شرکت جهان فولاد غرب از بهترین تکنولوژی در زمینه بررسی مواد اولیه و همینطور نظارت بر قطعات فولادی آماده شده، استفاده می کند و در این راستا به خوبی توانسته که فعالیت های تولیدی خود را منطبق با معیارها و استانداردهای بین المللی سازد.

 

جهان فولاد غرب

 

با توجه به نوع فعالیت شرکت جهان فولاد، واحد بازرگانی این مجتمع هم از طرفی در خرید مواد اولیه و تجهیزات خطوط تولید و هم در پیدا کردن مشتریان خارجی و صادرات محصولات خود به خارج از کشور، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در ادامه جهت شناخت بیشتر، شما عزیزان را با دستاوردها و افتخارات این شرکت آشنا می کنیم:

  1. دریافت گواهینامه ای با نشان استانداردهای بین المللی ISO 14001:2004 و ISO 9001:2008 در زمینه تولید سازه های فولادی مانند: انواع تیرآهن
  2. کسب گواهینامه ای با نشان استاندارد ملی ISIRI 3132 در زمینه تولید میلگردهای ساده
  3. شرکت در نمایشگاه ساختمان اربیل در سال 1398
  4. البته جا دارد که بگوییم مجتمع جهان فولاد توانسته در سال 1397، لقب کارآفرین نمونه در کشور را از آن خود نماید.
  5. این شرکت علاوه بر گواهینامه های مربوط به کنترل کیفیت، توانسته گواهینامه هایی با عناوین سیستم مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت شغلی و… را در زمینه تولید محصولات فولادی از آن خود نماید.

شرکت جهان فولاد غرب

اهداف مشخص شده شرکت جهان فولاد غرب:

شرکت جهان فولاد غرب در راستای تولید محصولات فولادی با کیفیت، یک سری خط مشی و اهدافی را تعیین کرده که در زمان های مشخص شده کوتاه مدت و بلند مدت باید به آنها دست یابد. اگر چه تا به الان توانسته به تعداد زیادی از این اهداف دست یابد. در ادامه به مواردی از خط مشی های تعیین شده این مجتمع می پردازیم:

  • بکارگیری نیروهای انسانی و پرسنل متخصص در زمینه تولید سازه های فولادی
  • رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در کیفیت محصولات تولیدی
  • تعهد به موازین اخلاقی در جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست
  • رعایت تمامی نکات مربوط به حفظ محیط زیست و پایبندی کارکنان مجموعه به مقررات مشخص شده
  • کمک به توسعه اقتصادی و خودکفایی کشور در زمینه تولید محصولات فولادی
  • توجه به نیاز بازار مصرف داخلی و تامین خواسته های مشتریان
  • برنامه ریزی در زمینه توسعه خط نورد جهت تولید شمش آهن
  • ایجاد فرصت های مناسب جهت اشتغال برای بسیاری از جوانان بومی

البته شرکت جهان فولاد کرمانشاه توانسته تا به الان حدود 250 نفر از پرسنل خود را از افراد بومی منطقه انتخاب و فرصت شغلی برای آنها ایجاد نماید.

محصولات کارخانه جهان فولاد غرب

معرفی محصولات شرکت جهان فولاد غرب:

  1. تیرآهن شرکت جهان فولاد کرمانشاه: در این مجتمع محصولاتی مانند: انواع تیرآهن در دو نوع تولید می شوند که در ادامه به مشخصات آنها می پردازیم:
  • تیرآهن نیم پهن IPE: این محصول در سایز 80 تا 200 تولید می شود و در بازار با ارتفاع کمتر از 300 میلیمتر (8 تا 16 متر) و ارتفاع بالاتر از 300 میلیمتر (8 تا 18 متر) به فروش می رسد.
  • تیرآهن عریض IPB: این محصول در سایز 100 تا 1000 تولید می شود و در بازار با ارتفاع کمتر از 300 میلیمتر (8 تا 16 متر) و ارتفاع بالاتر از 300 میلیمتر (8 تا 18 متر) به فروش می رسد.

کارخانه جهان فولاد غرب

  1. میلگرد شرکت جهان فولاد کرمانشاه: این محصولات در کارخانه جهان فولاد غرب در سه نوع تولید می شوند که در ادامه به آنها اشاره شده است:
  • میلگرد A2: میلگرد A2 به صورت میلگرد آجدار مارپیچ یکنواخت و در دو سایز آج 340 و آج 350 در دسترس مشتریان بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرد.
  • میلگرد A3: میلگرد A3 به صورت میلگرد آجدار یکنواخت جناغی در دو سایز آج 400 و آج 420 در دسترس مشتریان بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرد.
  • میلگرد A4: میلگرد A4 به صورت آجدار مرکب در شرکت جهان فولاد غرب تولید می شود و به دلیل کیفیت بی نظیر آن مورد استفاده بسیاری از استفاده کنندگان این مجموعه قرار می گیرد.

ناودانی و نبشی شرکت جهان فولاد کرمانشاه: ناودانی شرکت جهان فولاد به صورت UNP و در ابعاد 30 تا 400 میلیمتر و همچنین نبشی این مجتمع به صورت بال مساوی و در سایزهای 3*20*20 تا 10*60*60 تولید می شوند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه جهان فولاد غرب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر