امروز : سه‌شنبه 26 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تولیدی صنعتی اصفهان در

کارخانه تولیدی صنعتی اصفهان در

تولیدی صنعتی اصفهان در یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های محصولات فولادی نظیر بیلت، میلگرد و لوله‌های درز دار است. این شرکت محصولاتی با کیفیت مطلوبی برای مشتریان تولید و عرضه می‌کند با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

معرفی تولیدی صنعتی اصفهان در

تولیدی صنعتی اصفهان در با مدیریت شاهین دروش در ابتدا فعالیت خود را با تولید قطعات فولادی خودرو شروع کرده است و پس از آن به تولید شمش‌های فولادی پرداخته است. نخستین فعالیت تولیدی صنعتی اصفهان در ابتدا در سال 1363 با تولید قطعات مورد نیاز خودرو شروع و هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شمش فولادی با کیفیت، با ظرفیت 48 هزار تن در کشور شناخته شده است.

 

شرکت صنعت فولاد شادگان

 

در طی سالیان بعد شرکت تولیدی و صنعتی اصفهان در شروع به تولید و عرضه لاینرهای سیلندر خودرو کرده است و پس از مدت زمان کوتاهی تولیدی صنعتی اصفهان در  توانست به یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین تامین کنندگان این محصول شناخته شود. استفاده از نیروهای مجرب، متخصص و حرفه ای در حوزه ریخته گری محصولات فولادی این شرکت را در دسته با کیفیت ترین و بهترین تولیدکنندگان شمش فولادی قرار داده شده است.

محصولات تولیدی صنعتی اصفهان در

محصولات تولیدی شرکت صنعتی اصفهان در شامل شمش بیلت، میلگردهای فولاد و لوله‌های بدون درز (سانتریفیوژ) می‌باشد.

بیلت

 محصول تولیدی این شرکت شمش بیلت با کیفیت می‌باشد که با استفاده از تجهیزات ریخته گری تولید و به بازار عرضه می‌شود. این نوع شمش بیلت در بازار با نام شمشال شناخته  و عرضه شده و در صنعت و تولید مقاطع فولادی بسیار پر کاربرد است.

این محصول نسبت به سایر شمش‌های فولادی  دارای طول بیشتری می‌باشد و دارای سطح مقطع دایره ای شکل یا مربع است. عرض شمش بیلت ساخته شده توسط تولیدی صنعتی اصفهان در کمتر از 15 سانتی متر و سطح مقطعی کوچک‌تر از 230 سانتی متر است.

محصولات تولیدی صنعتی اصفهان در

لوله درزدار

لوله درزدار در تولیدی صنعتی اصفهان در، در دو نوع درز مستقیم و درز اسپیرال تولید می‌شود که لوله‌های با درز اسپیرال برای سایزهای بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد و لوله‌های سپنتای که در لوله‌کشی ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد از جنس فولاد است.

میلگرد

میلگرد های تولیدی صنعتی اصفهان در، در سایزهای 8 تا 32 میلیمتر  واز نظر انالیز ا 3 تولید می‌شود. این شرکت برای بهبود کیفیت تولیدات خود از یک شرکت ایتالیایی برای تأمین تجهیزات استفاده کرده اند.

تولیدی صنعتی اصفهان در میل‌گردهایی با سطح مقطع‌هایی از 8 تا 32 میلیمتر تولید می‌کند و همچنین باید در نظر داشت که تکنولوژی که در تولید میلگرد ها به کار می‌رود مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است. مهم‌ترین شرکت برای تأمین شمش مورد نیاز این کارخانه برای تولید میلگرد از شرکت صنعتی و معدنی چادرملو است. مراحل تولید میلگرد ها به این صورت است که شمش‌ها در کوره‌های پیشگرم مورد حرارت یک اندازه قرار می‌گیرند که ظرفیت این کوره‌ها حدود 100 تن در هر ساعت است که از سوخت‌های مانند مازوت و گاز طبیعی برای تغذیه استفاده می‌کنند.

در این مرحله وقتی شمش‌ها به دمای حدود 1000 درجه سانتی گراد رسید از کوره خارج می‌شوند و به قسمت غلتک‌های نورد می‌روند که در طی این مراحل سطح مقطع آنها کاهش میابد ولی طول آنها زیاد می‌شوند و در مراحل بعد عملیات‌های آج زنی و برش زدن و خنک شد هم انجام می‌شود تا محصول نهایی تولید شود.

البته باید توجه داشت که مرحله آج زنی فقط مخصوص میلگرد آج دار است و برای میلگرد ساده فقط برش داده می‌شوند. در این نوع از روش تولید با وجود تکنولوژی‌های مدرن به کار رفته اندازه دی کربنه و اکسیداسیون به کمترین میزان خود می‌رسد.

میلگرد های تولیدی صنعتی اصفهان در

برش میلگردها هم مطابق با نیاز مشتریان انجام می‌شود که بیشترین آنها به طول 12 متر است. برای تولید میلگرد بیشتر از روش الیاژی شده و یا ترمکس کاربرد دارد. که این دو روش تقریباً یک جور هستند و تفاوت آنها در قسمت خنک کردن آنها است. به این صورت که در روش الیاژی محصول تولید شده بعد از مرحله نورد در هوای ازاد خنک می‌شود اما در روش ترمکس محصول به دست امده درون یک تونل با پاشش آب قرار می‌گیرد تا با سرعت بیشتری خنک شود. و در نهایت محصول تولیدی الیاژی سختی کمتر و محصول تولیدی ترمکس سختی بیشتری دارد و تمام این مراحل بر قیمت این محصول تأثیر گذار است.

میلگرد های تولیدی این شرکت به دو استاندارد ملی ایران و استاندارد سرمد ابرکوه یزد تولید می‌شوند به طوری که کمترین میزان استحکام تسلیم و استحکام کششی این محصولات به ترتیب 400 و 600 نیوتن بر میلی متر مربع است و همچنین کمترین میزان درصد ازدیاد نسبی طول ان 16 و زاویه خمش ان 160 تا 180 درجه است.

قیمت میلگرد های کارخانه اصفهان در

حرف آخر

در این مطلب تولیدی صنعتی اصفهان در و محصولاتش را به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تولیدی صنعتی اصفهان در با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر