امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه برش فولاد امیرکبیر کاشان

کارخانه برش فولاد امیرکبیر کاشان

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم خدمات برش فولاد امیرکبیر را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان به اسم شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در سال ۱۳۷۴ در شهر کاشان تأسیس شد. توجه داشته باشید این کارخانه جهت تولید ورق گالوانیزه شروع به کار کرد که خط تولید گالوانیزه این کارخانه دارای ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن می باشد.

ورق گالوانیزه که توسط این کارخانه تولید و عرضه می شود در حدود ۰.۲۵ تا ۱.۲۵ میلی متر و عرض ۶۰۰ هزار و ۲۵۰ میلی متر تولید می شود. این کارخانه اولین تولید کننده ورق گالوانیزه گرم در ایران است. توجه داشته باشید خطوط موجود در شرکت شامل اسید شویی نورد سرد و رفت و برگشتی آنیل گالوانیزه گرم مداوم برش عرضی و فرم دهی ورق می باشد.

 

فولاد امیرکبیر کاشان

 

محصولات فولاد امیرکبیر کاشان

مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و به روز توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. برخی از محصولات تولیدی مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان عبارتند از:

  1. ورق گالوانیزه
  2. ورق آنیل شده
  3. ورق فولادی
  4. ورق اسید شویی

توجه داشته باشید که محصولات ورق گالوانیزه کاشان در سه نوع کلاف، انواع ورق مسطح و ورق فرم دار تولید و عرضه می‌شود. ابعاد انواع ورق گالوانیزه مسطح از نظر ضخامت بین ۰.۳ الی ۱۵ میلیمتر می باشد. از نظر طول 100 هزار الی ۲۵۰ میلیمتر بوده و از نظر عرض نیز ۰.۵ میلیمتر است.

توجه داشته باشید تولید ورق های گالوانیزه سینوسی و ذوزنقه ای از ورقهای فرم دار گالوانیزه بهره‌مند خواهند شد. ابعاد فیزیکی انواع ورق فرم دار معمولاً از نظر ضخامت بین ۰.۴ تا ۰.۸ میلیمتر و از نظر طول ۱.۵ الی ۱۲ میلیمتر می باشد.

 بهتر است بدانید ورق های گالوانیزه معمولاً در برابر زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این ویژگی توسط دو عملیات شیمیایی روغنکاری و غیر فعال سازی و در برخی موارد توسط هر دو فرآیند ایجاد خواهد شد. موضوع بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که یکی از مراحل تولید ورق گالوانیزه عملیات شیمیایی کروماته می باشد.

محصولات فولاد امیرکبیر کاشان

 در طی این فرایند سطح ورق گالوانیزه در برابر عوامل محیطی زنگ زدگی و خوردگی محافظت خواهد شد که باعث می شود تا از تولید شوره سفید جلوگیری شود. بهتر است بدانید در تولید ورق گالوانیزه کاشان پوشش کروماته ای که برای محافظت از سطح ورق در دو طرف سطح ورق استفاده خواهد شد. معمولاً طول این محصول بین 0.4 الی ۱۵ میلیمتر مربع می باشد.

 توجه داشته باشید استاندارد مقدار پوشش کروماته برای هر سطح نباید کمتر از ۴۰ درصد برای حالت تست یک نقطه‌ای باشد.

وزن پوشش شده وزن پوشش که در ورق گالوانیزه استفاده می شود با توجه به استاندارد باید در حدود بین ۹۰ تا ۲۷۵ گرم و مترمربع باشد. وزن پوشش گالوانیزه کاهش آن نیز در حدود ۱۲۰ گرم و در متر مربع است که نسبت به تمام محصولات داخلی از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.

معرفی روش های تولید ورق گالوانیزه کاشان

بهتر است بدانید معمولاً ورق گالوانیزه در طی فرآیند نورد سرد تولید می‌شود. نورد سرد فرآیندی پیوسته و مداوم و شامل مراحل شستشو و تمیز کاری می باشد. مراحل بعدی تولید این واحدها مسلح عملیات حرارتی مرحله اکسید های سطحی و کنترل خواص متالورژیکی و .. می‌باشد. عبور از غلتک ها ایجاد محصول نهایی کلاف گالوانیزه کاشانی بود. تولید ورق گالوانیزه در عملیات تکمیلی می باشد که بر روی ورق‌های گالوانیزه انجام می‌شود.

ورق گالوانیزه کاشان

 مرحله اول آن مرحله اکسین پس می باشد که برای افزایش خاصیت رنگ پذیری ورق های گالوانیزه انجام می شود. سپس بعد از آن عملیات کشش و صافی سطح انجام می شود. پس از آن عملیات پسیو کردن توسط محلول های شیمیایی انجام خواهد شد. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که تمامی این مراحل های به درخواست مشتری به صورت سفارشی نیز قابل اجرا خواهد شد.

 پس از مراحل که ذکر شد به مرحله برش و فرم دهی می‌رسد که باید ورق  را برش دهید و فرم درخواست انجام شود. در حین عملیات برش زدن کلاف گالوانیزه به ورق های گالوانیزه تبدیل خواهد شد. سپس در طی فرایند فرم گیری انواع مقاطع سینوسی و ذوزنقه ای برای تولید کرکره سینوسی و ذوزنقه انجام خواهد شد. بهتر است بدانید سیستم برش فولاد گالوانیزه کاشان از یک سیستم بسته بندی اتوماتیک تشکیل شده است.

 امکان برش ورق به صورت عرضی در محدوده طولی ۰.۵ تا ۴ متر را دارا می باشد. فرم دهی ورق های گالوانیزه، ورق گالوانیزه رنگی از قفسه‌های فرم دهی عبور کرده و با توجه به طول مورد نظر توسط غلطک های فرم دار خواهد شد. برای اینکه ضخامت ورق گالوانیزه بیشتر شود فرایند فرم دهی را در راستای تولید ورق انجام خواهند داد. بهتر است بدانید امکان تولید ورق دوازده متری ورق گالوانیزه کاشان وجود دارد.

قیمت ورق گالوانیزه

عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه

مهمترین فاکتورهایی که بر قیمت ورق گالوانیزه موثر می باشد؛ ضخامت ورق مصرفی، قیمت ورق روغنی پایه، وزن ورق گالوانیزه، میزان کیفیت ورق و .. می باشد. عواملی مثل نوسانات ارزی باعث افزایش یا کاهش قیمت ها خواهد شد. برند و شرکت تولید کننده ورق از جمله فاکتورهای بسیار مهم می‌باشد.

 از میان تمامی شرکت های تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران و گالوانیزه کاشان به خاطر کیفیت بالا نسبت به سایر کارخانجات تولید کننده ورق گالوانیزه از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید هزینه نهایی در ارتباط مستقیم با کیفیت ورق تولید شده می باشد. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید قیمت به روز این محصولات را در وبسایت https://ahanhyper.com/  مشاهده نمایید.

مجتمع آهن هایپر ارائه دهند انواع ورقهای گالوانیزه و مقاطع فولادی و … می باشد که توسط تولید کننده های برتر دنیا و داخلی تولید و عرضه شده است. شما بازدید کنندگان گرامی می توانید این محصولات را تهیه کرده و از آن در کاربرد های مد نظر خود بهره مند شوید.

 کافیست به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و جهت خرید انواع ورق های گالوانیزه و مقاطع فولادی اقدام نمائیدئ محصولات را تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شویدئ جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه برش فولاد امیرکبیر کاشان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

مقالات مرتبط:

روش های برش فولاد

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر