امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آونگان نوید مرکزی

کارخانه آونگان نوید مرکزی

کارخانه آونگان نوید مرکزی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ در زمینه تولید انواع نبشی و دکل‌های انتقال نیرو  در سه کیلو متری شهر اراک آغاز کرد. این شرکت تولیدی زمانی صادرات دکل‌های انرژی نیرو به پاکستان و عراق بود و بخشی از صنعت خاورمیانه را در دست داشت. در سال ۱۳۸۳ این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و همین عامل موجب گشت تا روند نزولی بی‌سابقه‌ای به خود بگیرد.

در این مقاله از وب‌سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم مجموعه صنعتی آونگان نوید مرکزی، خدمات و محصولات آن را بشناسیم.

 

کارخانه آونگان نوید مرکزی

 

خدمات آونگان نوید مرکزی

این مجموعه صنعتی خدمات متفاوتی ارائه داده‌است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • تولید و طراحی انواع برج‌هاس انتقال نیرو
  • ساخت و تعمیر انواع ماشین آلات صنعتی
  • ساخت و تولید لوله‌های دوجداره
  • تولید محصولات پلی‌اتیلن
  • کارگاه گالوانیزه
  • نورد انواع مقاطع فولادی
  • کارگاه استراکچر
  • تولید ماشین آلات صنایع نفت و گاز
  • تولید انواع قطعات و سازه‌های فلزی

تمامی واحدهای ذکر شده جهت تولید محصولات فولادی همچون شمش و نبشی دست به دست یکدیگر می‌دهند تا محصولی هرچند با کیفیت‌تر به بازار عرضه کنند. در ساخت و راه‌اندازی همه این بخش‌ها افرادی زیادی شبانه روز‌تلاش کرده‌اند و برای هدف‌شرکت جنگیده‌اند.

محصولات آونگان نوید مرکزی

کارخانه آونگان نوید مرکزی در تولید انواع نبشی  و دکل‌های انتقال انرژی فعالیت می‌کند.

 

محصولات آونگان نوید مرکزی

 

نبشی آونگان نوید مرکزی: در حال حاضر تنها مقطع فولادی که شرکت آونگان نوید مرکزی تولید می‌کند نبشی است. این محصول در سایز ۸۰*۸۰ تا ۱۲۰*۱۲۰ تولید و به بازار عرضه می‌گردد. ضخامت این محصول از ۶ تا ۱۲ میلی متر متفاوت است.

یکی از اصلی ‌ترین محصولات این شرکت نبشی است که در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‌شود. به صورت کلی نبشی یک سازه فلزی بوده و در ساخت و ساز و کارهای عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. نبشی به دو صورت پرشی و فابریک در بازار وجود دارد. در یک دسته بندی دیگر نبشی را بر اساس شکل ظاهری آن تقسیم بندی می‌کنند که شامل بال مساوی و بال نامساوی است.

تفاوت اساسی این نوع نبشی‌ها در ابعاد و اندازه بال‌های آن است‌. نبشی‌های پرسی در ابتدا به شکل ورق‌های 6 متری که از وسط خم شده‌اند  به صورت مقطعی در می‌آیند. نبشی‌های فابریک اما از همان ابتدا به صورت نبشی از خط تولید خارج می‌شود.

محصولات تولیدی آونگان نوید مرکزی شامل کمترین تلرانس ابعادی است و خواص مکانیکی آن براساس استانداردهای بین المللی تنظیم گشته است.

 

کاربرد نبشی‌های آونگان نوید مرکزی؛

از جمله کاربردهای محصولات این مجتمع صنعتی می‌توان به صنایع سازه‌های فلزی و فضایی اشاره کرد. ساخت سازه‌های آسانسور، ساخت فوندانسیون، اتصالات پل‌ها، ستون‌ها، ساخت خرپا و… از جمله قطعات و سیستم‌هایی هستند که به نبشی جهت ساخت نیاز دارند.

قیمت محصولات آونگان نوید مرکزی

قیمت محصولات این شرکت متغییر است و باتوجه به بازار بورس و تحولات اقتصادی دچار تغییر می‌گردد. برای اطلاع از به روزترین اخبار و اطلاعات مربوط به این کارخانه می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت مراجعه نموده یا در کانال‌های رسمی تلگرام و اینستاگرام این شرکت عضو شوید.

 

قیمت محصولات آونگان نوید مرکزی

 

همچنین موادی که در ساخت شمش‌های فولادی استفاده می‌شود، در قیمت پایانی آن تأثیر گذار هستند. این مورد در تمامی محصولاتی مثل؛ نبشی، میلگرد و تیر آهن و… صدق می‌کند. بدیهی است که هرچه مواد اولیه در ساخت سازه‌های فولادی مرغوب‌تر باشد، قطعه نهایی با کیفیت بالاتری تولید خواهد شد.

ابعاد، قیمت، کیفیت، فاصله کارخانه تولیدی تا محل کارخانه در خریداری شمش از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل بهتر است کارخانه‌های فولاد سازی نزدیک یکدیگر باشند. جهت خرید و مشاوره محصولات آونگان نوید مرکزی با دفتر مرکزی کارخانه تماس حاصل فرمایید.

 

خرید محصولات آونگان نوید مرکزی

 

جمع بندی:

 همان‌طور که در این مقاله از وب‌سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید؛ آونگان نوید مرکزی در تولید انواع نبشی و دمل‌های انتقال انرژی قعالیت می‌کند. بعد از واگذاری به بخش خصوصی روند نزولی پیدا می‌کند. این کارخانه در جاده کمربندی و بلوار شهدای آونگان واقع است. از مهم‌ترین محصولات این شرکت است که در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شود و در ساخت و سازهای گوناگونی به کار می‌رود نبشی است.  این محصول یک پروفیل ساختمانی مهم است که به صورت منفرد و مرکب در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 جهت مشاهده و اطلاع از به روز ترین قیمت‌های نبشی با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه آونگان نوید مرکزی به صورت کامل دریافت کرده‌باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آونگان نوید مرکزی با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر