امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آهن و فولاد ارفع

کارخانه آهن و فولاد ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع یکی از شرکت های تامین کننده محصولات فولادی در داخل کشور است. این مجتمع در سال 1383 به عنوان شرکت سهامی عام راه اندازی شد و بعد ها در سال 1392 با تغییر عنوان به سهامی خاص در فهرست شرکت های درج شده سازمان بورس و اوراق بهادار، فعالیت اصلی خود را در زمینه تولید قطعات فولادی، شروع کرد.

 

شرکت آهن و فولاد ارفع

 

شرکت آهن و فولاد ارفع با موفقیت هایی که در زمینه کیفیت محصولات خود به دست آورده، توانسته به بزرگترین شرکت تامین کننده سازه های فولادی در داخل کشور تبدیل شود. مرکز اصلی شرکت در تهران (خیابان نلسون ماندلا) و خود کارخانه در 5 کیلومتری جاده اردکان – نایین (استان یزد)، واقع شده است.

جهت اطلاع باید بگوییم که آهن و فولاد ارفع از دو خطوط تولیدی فولاد و احیاء مستقیم تشکیل شده است که هر کدام از این واحدها، توانایی تولید 800 هزار تن محصولات فولادی به صورت سالانه را برعهده دارند.

یکی از مهمترین دستاوردهای جانبی این مجتمع در زمینه اشتغال است که تا به الان توانسته حدود 1300 نفر از افراد بیکار را به طور مستقیم و 10.000 نفر را به صورت غیر مستقیم، دارای شغل کند و در این زمینه بتواند سهم بسیار بزرگی هم در زمینه خودکفایی و هم اشتغالزایی کشور ایجاد نماید.

کارخانه آهن و فولاد ارفع

واحدهای تشکیل دهنده شرکت آهن و فولاد ارفع از قسمت های زیر تشکیل شده اند:

  1. بخش فولاد سازی که توانایی تولید 800 هزار تن از محصولات مجتمع به صورت سالانه بر عهده آن است.
  2. بخش احیاء مستقیم که این قسمت هم توانایی تولید 800 هزار تن از محصولات فولادی کشور را به صورت سالانه بر عهده دارد. البته در اهداف شرکت به توانایی تولید بیش از 1000.000 تن از سازه های فولادی اشاره شده که در بلند مدت به این هدف مهم، دست خواهد یافت.
  3. واحد آزمایشگاه جهت کنترل کیفیت محصولات خروجی و مواد اولیه
  4. بخش تولید کننده اکسیژن، آرگون و ازت
  5. بخش مربوط به پست عظیم برق به قدرت 630 مگاوات
  6. یک بخش دیگر شرکت به نام پست برق به قدرت 230 مگاوات وجود دارد که وظیفه تامین برق واحدهای داخلی کارخانه را برعهده می گیرد.

شرکت آهن و فولاد ارفع

معرفی دستاوردهای شرکت آهن و فولاد ارفع:

این شرکت با استفاده از بهترین تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی در ساخت، تولیداتی را به بازار داخلی عرضه می کند که از کیفیت بسیار مناسب و مرغوب برخوردار هستند. مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع در این زمینه از مشاوره های تخصصی کارشناسان جهت بهبود کیفیت کالاهای تولیدی خود بهره می برند.

به همین خاطر است که این مجتمع توانسته با زحمات مستمر پرسنل متخصص زحمتکش برای خود اعتباری در بازار داخلی کسب نماید. در ادامه مقاله جهت اطمینان خاطر بیشتر، شما عزیزان را با مجموعه افتخارات کسب شده توسط این شرکت، آشنا می کنیم:

  • دریافت گواهینامه مربوط به سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در تولید محصولات فولادی
  • کسب گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست با نشان استاندارد ملی ISO 14001:2004 +Cor 1:2009
  • کسب گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی با نشان استاندارد بین المللی BS OHSAS 18001:2007

در جملات بالا تنها به بخش هایی از گواهینامه های کسب شده توسط شرکت آهن و فولاد ارفع پرداختیم. این شرکت با زحمات شبانه روزی پرسنل خود در زمینه تولید بهترین و با کیفیت ترین مقاطع فولادی توانسته عنوان اصلی ترین شرکت تامین کننده فولاد را در کشور از آن خود نماید.

محصولات کارخانه آهن و فولاد ارفع

آشنایی با محصولات شرکت آهن و فولاد ارفع:

این کارخانه با استفاده از روش های مختلف در خطوط تولید و بهره مندی از نظرات کارشناسانه افراد مجرب توانایی تولید بیش از 20 نوع محصولات فولادی را برای خود در آینده ای نه چندان دور فراهم کرده است. محصولات تولیدی این مجتمع بر پایه استانداردهای بین المللی DIN (آلمان)، BS (انگلستان)، JIS (ژاپن) و ASTM (آمریکا)، هستند. جهت اطلاعات بیشتر، توجه شما عزیزان را با تولیدات این مجموعه آشنا می کنیم:

  1. شمش فولادی: مشخصات فنی شمش های تولیدی کارخانه فولاد ارفع شامل موارد زیر هستند:
  • تولید شمش فولاد به صورت چهارگوش با ابعاد 130*130 میلیمتر و به طول 6 الی 12 متر در وزن 1590 کیلوگرم ( شاخه ای)
  • تولید شمش فولاد به صورت چهارگوش با ابعاد 150*150 میلیمتر و به طول 6 الی 12 متر در وزن 2116 کیلوگرم ( شاخه ای)
  • تولید شمش فولاد به صورت چهارگوش با ابعاد 200*200 میلیمتر و به طول 6 الی 12 متر در وزن 3710 کیلوگرم ( شاخه ای)
  1. آهن اسفنجی:
  • آهن اسفنجی، محصول میانی شرکت آهن و فولاد ارفع است که در واحد احیاء مستقیم کارخانه تولید و جهت مصرف نهایی، مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. البته ناگفته نماند که این مجتمع حدود 800 هزار تن از این نوع محصول را به صورت سالانه به بهره برداری کامل رسانده است.
  1. بریکت آهن اسفنجی:
  • بریکت آهن اسفنجی هم از جمله محصولات میانی شرکت است که در بخش احیاء مستقیم کارخانه تولید می شود. در حال حاضر، کارخانه آهن و فولاد ارفع، توانایی تولید 60 هزار تن از این محصول را به صورت سالانه بر عهده دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آهن و فولاد ارفع با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر