امروز : پنج‌شنبه 21 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آرمان عایق اسپادانا

کارخانه آرمان عایق اسپادانا

کارخانه آرمان عایق اسپادانا از جمله معتبر ترین شرکت های پشم سنگ در ایران است. شما این شرکت را می توانید به عنوان یکی از شرکت های با کیفیت و منطبق با استاندارد بالا برای تولید انواع پشم سنگ در نظر بگیرید.  همان گونه که می دانید انرژی خورشید امروزه بسیار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. به شکلی که این نوع انرژی نو امروزه در صرفه جویی انرژی نقش ویژه ای را از خود نشان می دهد.

 

کارخانه آرمان عایق اسپادانا

 

به این ترتیب این شرکت معتبر از سال 1389 فعالیت خود را زمینه تولید انواع پشم سنگ با صلابت کار آغاز کرده است. عایق های معدنی تولید اصلی این شرکت در حال حاضر به شمار می آید. در ادامه این مطلب قصد داریم کارخانه آرمان عایق اسپادانا و محصولات تولیدی ان را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

محصولات آرمان عایق اسپادانا

محصولات آرمان عایق اسپادانا

آرمان عایق اسپادانا 5 محصول کلیدی خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه می کند. چنانچه شما به دنبال قیمت مناسب برای خرید پشم سنگ مناسب به صورت فله ای و عمده هستید می توانید بدون واسطه از این مجموعه به صورت آنلاین خرید خود را به ثبت برسانید. این محصولات شامل:

  1. عایق پتویی
  2. عایق تخته ای
  3. عایق لحافی
  4. عایق فله ای
  5. عایق لوله ای

عایق پتویی

با دوخت توری سیمی گالوانیزه بر روی الیاف پشم سنگ عایق پشم سنگ پتویی تولید می گردد. یکی از دلایل مقاومت و استحکام این نوع عایق بدون شک نداشتن هیچ گونه رزین فنولیک است. بهترین مقاومت کششی و خمشی را از این نوع عایق پشم سنگ می توان انتظار داشت. پوشش اصلی این عایق از توری سیمی، کاغذ کرافت، فویل آلومینیوم، کاغذ آلومینیوم مسلح و پارچه نسوز است.

همچنین ناگفته نماند که منطبق با استاندارد ASTM C-592 به تولید این محصول اقدام می نمایند. معمولاً امروزه به صورت صورت یک طرف و یا دو طرف توری به خرید این محصول می توان اقدام نمود. از جمله ویژگی های اصلی این عایق پشم سنگ می توان به حمل و نقل بسیار آسان، مقاوم در مقابل انواع ارتعاشات – آتش، مناسب برای عایق کاری حرارتی –  صوتی – سطوح فولادهای آستنیتی اشاره نمود.

مشخصات عایق پتویی:

  • دانسیته kg/m3 : ۵۰-۱۳۰
  • ضخامت (mm) : ۳۰-۷۰ و ۷۰-۱۰۰
  • ابعاد (mm) : طول (۵۰۰۰ – ۳۰۰۰ ) –  عرض (۱۲۰۰ )

عایق آرمان عایق اسپادانا

عایق تخته ای

عایق تخته ای آرمان عایق اسپادانا به عنوان عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مشتریان عزیز برای عایق کاری سسقف شیروانی این عایق را گزینه مناسبی معرفی می کنند.

به دلیل داشتن روکش آلومینیوم شما از مقاومت و دوام این عایق در برابر رطوبت  و در فضای باز می توانید اطمینان کامل حاصل نمایید. معمولاً در پانل خارجی، پانل دیواری، پانل صوتی، پانل ضدآتش و پانل کف مورد استفاده قرار می گیرد. در هرکدام از پانل ها ویژگی ها و مشخصات فنی خاصی را به خود اختصاص می دهد.

عایق لحافی

برای تولید عایق لحافی، شرکت معتبر آرمان عایق اسپادانا الیاف پشم سنگ را توسط رزین مقاوم به حرارت به یکدیگر پیوست می دهد. در حال حاضر این محصول خوش فروش بدون روکش، با روکش کاغذ کرافت و با روکش فویل آلومینیوم تولید می گردد. همچنین از استاندارد ASTM C-553 و ASTM C-665 برای کیفیت کار استفاده می شود که این خود می تواند دغدغه ذهنی شما مشتری عزیز را به راحتی برطرف نماید.

قیمت عایق آرمان اسپادانا

اگر بخواهیم به کاربرد این عایق اشاره ای داشته باشیم، می توانید در  سقف سوله، ساختمان پیش ساخته، عایق کردن سازه و مخزن فولادی و … مورد استفاده قرار دهید. این نوع عایق حرارتی و صوتی به خوبی انعطاف خود را به نمایش می گذارد و به خاطر وزن سبکی که دارد امروزه مورد توجه قرار گرفته است. 

عایق فله ای

پشم سنگ خام اگر با کیفیت و مرغوبیت قابل قبول مورد استفاده قرار گیرد صددرصد می تواند یک عایق منحصر به فرد به شمار آید. برای انواع عایق کاری های عمومی این نوع پشم سنگ کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

معمولاً برای تولید لنت ترمز و لوله های سیمانی به این دلیل که حلاجی شده است گزینه مناسبی به حساب می آید. مقاومت بی نظیر این محصول آرمان عایق اسپادانا در برابر آتش را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. همچنین شکل پذیری و پایداری قابل توجهی را از خود نشان می دهد.

عایق لوله ای

برای عایق کاری انواع لوله در اندازه های گوناگون، قطعاً عایق لوله ای شرکت آرمان عایق اسپادانا بهترین و معقولانه ترین عایق محسوب می شود و با نصب و برشی آسان همراه است. این نوع عایق را با روکش فویل آلومینیوم مسلح تولید می نمایند. توصیه ما به شما مشتریان عزیز این است که برای عایق کردن محیط های مرطوب از این نوع عایق پشم سنگ استفاده نمایید که طول عمر بالا و مفیدی را مشاهده کنید.

استانداردهای ASM& ASTM C-585 به کیفیت تولید این محصول اشاره واضحی دارد. امروزه در صنایع گوناگون و برای عایق کاری انواع لوله سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت و دوامی که در برابر ارتعاشات از خود نشان می دهد، این عایق را به یکی از بهترین ها مبدل کرده است. همچینن به خاطر خواص فیزیکی و شیمیایی خود در طولانی مدت کیفیت قابل قبولی را به نمایش می گذارد.

محصولات گفته شده که تولید شرکت آرمان عایق اسپادانا است امروزه فروش خوبی را از آن خود کرده اند. شما به راحتی می توانید به خرید عمده هرکدام اقدام نمایید و بابت قیمت و کیفیت خیال خود را آسوده نمایید. تمرکز اصلی این شرکت بیشتر بر روی تولید عایق های معدنی یعنی، پشم سنگ و سرباره است. با انجام روش های گوناگون عایق کاری می توانید بهترین راهکار را برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین کمک به محیط زیست در نظر بگیرید.

قیمت محصولات آرمان عایق اسپادانا

 امروزه عایق کاری به یک فرهنگ تبدیل شده است که صددرصد انجام آن به تخصص و دانش خاصی مرتبط است. برای خرید انوع پشم سنگ بهتر است به صورت آنلاین از مجموعه آهن هایپر معتبر با پشتیبانی 24 ساعته ای که دارد همراه با قیمتی مناسب و تعاملی صادقانه اقدام نمایید.

مجموعه اهن هایپر ارائه دهند انواع مقاطع فولادی از جماه میلگرد، تیرآهن و ناودانی و نبشی و .. می باشد. این محصولات توسط کارخانه های برتر داخلی و خارجی تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. جهت تهیه محصولات تولیدی این کارخانه می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آرمان عایق اسپادانا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر