امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌ های تولیدکننده نبشی

اگر شما قصد خریداری نبشی برای ساختمان سازی دارید باید به خوبی کارخانه‌ های تولیدکننده نبشی را بشناسید. هر یک از کارخانه هایی که تولید نبشی ها را بر عهده دارند استانداردها و قوانین مشخص شده ای را جهت تولید و طراحی نبشی رعایت می‌ کنند.

شما برای انتخاب کردن یکی از بهترین برندهای تولیدکننده نبشی باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات آن کارخانه تولیدی اطلاعات کافی به دست بیاورید. در کشور ایران کارخانه‌ هایی که تولید کننده انواع نبشی ها می باشند تعداد زیادی دارند که هر یک از آنها قوانین و استانداردهای بین‌المللی را برای تولید نبشی رعایت می‌ کنند.

برخی از مهمترین این کارخانه ‌ها که تولید نبشی های متنوع را برعهده دارند در ادامه معرفی می کنیم.

 

کارخانه‌ های تولیدکننده نبشی

معرفی کارخانه های تولیدکننده نبشی

برخی از مهمترین کارخانه هایی که تولیدکننده نبشی هستند و بهترین نبشی ها را تولید کرده و وارد بازار می نمایند عبارت هستند از :

  1. کارخانه نورد فولاد تهران :

یکی از بهترین کارخانه هایی که تولید نبشی های متنوع را بر عهده دارد کارخانه نورد فولاد تهران می باشد که در سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف تولید نبشی در این کارخانه تهیه کردن مقاطع فولادی برای ساختمان سازان شهر تهران می باشد.

در واقع شما باید به خوبی بدانید که نبشی های تولید شده این کارخانه به شهرهای دیگر هم ارسال می گردد. شمش های فولادی با سایز‌های 100 در 100 و همچنین 125 در 125 برای تولید کردن محصولات و نبشی ها در این کارخانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

  1. کارخانه کوهپایه :

نبشی هایی که در کارخانه کوهپایه تولید و طراحی می ‌شوند به صورت بال نامساوی و همچنین بالم مساوی در ابعاد متنوع و روش نورد گرم تولید خواهند شد. بر همین اساس شما باید به خوبی بدانید که نبشی های تولید شده این کارخانه نرم هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند. اندازه های متنوعی از نبشی ها در این کارخانه تولید و طراحی می شوند.

  1. کارخانه آریان فولاد :

کارخانه آریان فولاد یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده نبشی می باشد که در استان قزوین قرار گرفته است. انواع نبشی های بال نامساوی و همچنین بال مساوی در این کارخانه تولید و طراحی می گردد. شما می توانید نبشی های متنوع با اندازه های گوناگون را که تولید شده این کارخانه می باشد خریداری کنید و در ساختمان سازی به کار ببرید.

  1. کارخانه اصفهان :

کارخانه فولاد اصفهان به عنوان یکی از اولین تولید کننده های نبشی در کشور ایران شناخته می ‌شود که از سال ۱۳۷۳ انواع نبشی های بال مساوی را با ابعاد استاندارد وارد بازار کرده است. این کارخانه نبشی های متنوعی را تولید و طراحی می‌ کند که به آن اولین کارخانه تولید نبشی اصفهان نیز می گویند.

محصولاتی که در این کارخانه تولید و طراحی می شوند با استانداردهای به روز آلمان و اروپا مطابقت دارند. انواع نبشی ها با اندازه های متنوع در این کارخانه تولید می شوند.

 

 

کارخانه‌ های تولیدکننده نبشی

  1. کارخانه ظهوریان مشهد :

کارخانه ظهوریان یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده نبشی در شهر مشهد می باشد که از سال ۱۳۷۹ تولید نبشی را آغاز نموده است. محصولات و نبشی های تولید شده در این کارخانه به شیوه نورد گرم تولید می ‌شوند و سایز های متنوعی دارند. هر یک از انواع نبشی ها در اندازه ها و ابعاد متنوع را در این کارخانه تولید و طراحی می‌ کنند.

هر یک از اندازه های متنوع نبشی ها در بخش های مختلف ساختمان سازی به کار برده خواهند شد. شما باید به خوبی بدانید که تمامی نبشی های تولید شده این کارخانه کیفیت مناسبی دارند.

  1. کارخانه فولاد ناب تبریز :

یکی دیگر از کارخانه هایی که به عنوان بهترین تولید کننده انواع نبشی در کشور ایران شناخته می شود کارخانه فولاد ناب تبریز می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۲ برای تولید کردن انواع ناودانی و نبشی در شهر تبریز راه اندازی شد.

نبشی های این کارخانه به صورت بال مساوی تولید و طراحی می‌ شوند که استانداردهای تولیدی این نبشی ها بر اساس استانداردهای کشورهای اروپایی است. برای تولید این نبشی ها از استانداردهای ملی اروپایی و روسی استفاده می کنند. انواع اندازه های نبشی را در این کارخانه می توانید مشاهده کنید.

  1. کارخانه شکفته مشهد :

یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان که انواع نبشی در کشور ایران را تولید می ‌کند کارخانه شکفته مشهد می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۸ انواع نبشی ها بال مساوی را که طول ۶ متر داشتند تولید کرده است. استفاده از کربن برای تولید نبشی در این کارخانه رایج می باشد. استانداردهای روز اروپا برای تولید نبشی در این کارخانه رعایت می‌گردد.

کارخانه شکفته انواع نبشی ها را با اندازه های متنوع تولید و طراحی می کند و به دست مشتریان خود می دهد. هزینه ای که شما برای خریداری انواع نبشی های تولید شده این کارخانه پرداخت می کنید مناسب و به صرفه می باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید نبشی

کاربرد نبشی و ناودانی

کاربرد نبشی + شرکت های تولید کننده نبشی

فرایند تولید نبشی

علت استفاده هوابرش در برشکاری نبشی و ناودانی

انتخاب بهترین کارخانه‌های تولیدکننده نبشی برای خرید نبشی

صنایع تولیدی نورد گرم فلز

شرکت فولاد جاوید بناب 

کارخانه فولاد توس حجت

https://ahanhyper.com//?p=10201

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *