امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

معرفی کارخانه‌های تولیدکننده کابل

کارخانه‌های تولیدکننده کابل

کارخانه های تولیدکننده کابل در کشور ایران تعداد زیادی دارند. ایران یکی از کشورهایی می باشد که سرشار از معادن آلومینیوم و مس است. به همین دلیل در صنعت تولید سیم و همچنین کابل نسبت به کشورهای دیگر رونق بیشتری دارد. بسیاری از محصولات تولید شده کارخانه ‌هایی که تولیدی کابل دارند به کشورهای دیگر صادر می گردد.

هر یک از کارخانه‌ های تولیدی کابل و سیم انواع کابل ها و همچنین سیم ها را تولید می‌ کنند و به مشتریان خود ارائه می دهند. استانداردهای مشخص شده ‌ای برای تولید کابل وجود دارد که کارخانه‌ ها با این استانداردها آشنا می باشند. هر یک از کارخانه ‌های تولیدکننده کابل استانداردهای مشخص شده را برای تولید کابل و همچنین سیم رعایت می کنند. در این صورت تمامی کابل های تولید شده کارخانه ‌ها دارای استانداردهای مشخص شده هستند و کیفیت مناسبی دارند.

برخی از کارخانه هایی که در کشور ایران تولید انواع کابل را بر عهده دارند حجم گسترده‌ ای از کابل های متنوعی را تولید کرده و وارد بازار می نمایند. قیمت کابل به عوامل متنوعی بستگی دارد که پیش از خرید کابل ها باید آنها را بررسی کنید. برخی از مهمترین کارخانه‌ هایی که تولید کننده انواع کابل می باشند را در ادامه معرفی می‌ کنیم.

کارخانه‌های تولیدکننده کابل

معرفی کارخانه‌های تولیدکننده کابل

برخی از مهمترین و اصلی ترین کارخانه‌های تولیدکننده کابل هستند و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت می باشند از :

  1. کارخانه رسانا :

یکی از مهم ترین کارخانه‌ هایی که تولید کابل در کشور ایران را برعهده دارد کارخانه رسانا می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. کیفیت تمامی کابل های تولید شده این کارخانه بسیار عالی می باشد.

بر همین اساس در سال‌ های اولیه توانست رضایت بسیاری از مشتریان را به دست بیاورد و استانداردهای ملی را دریافت کند. کارخانه رسانا یکی از کارخانه‌ های فعال در زمینه تولید کابل می باشد که خط تولید این کارخانه روز به روز در حال گسترش است.

  1. کارخانه کابل مغان :

کارخانه کابل مغان از دیگر کارخانه های تولیدکننده کابل به شمار می ‌رود که در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. مکان اصلی این کارخانه در شهر سمنان می باشد که بهترین و با کیفیت ترین کابل‌ ها را تولید می ‌کند.

در این کارخانه با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمامی کابل های برق تولید و طراحی می‌ شود. اکنون این کارخانه به تولید هر یک از انواع کابل های مخابراتی، زمینی، هوایی و فشار ضعیف پرداخته است.

  1. کارخانه مسین :

این کارخانه یکی از مهم ترین تولید کننده های انواع کابل در کشور ایران شناخته می ‌شود. این کارخانه ۲۵ سال سابقه در صنعت تولید کابل دارد. از این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده های مس و همچنین آلومینیوم در کشور ایران نام می ‌برند.

مکان اصلی این کارخانه در شهر کرج واقع شده و متخصصان و افراد حرفه ‌ای در این کارخانه فعالیت می نمایند. این کارخانه با استفاده از استانداردهای مشخص شده و دستگاه‌ های پیشرفته انواع کابل های برق را تولید و طراحی می کند.

کارخانه‌های تولیدکننده کابل

  1. کارخانه کرمان :

یکی دیگر از تولید کننده هایی که در زمینه تولید کابل فعالیت دارد کارخانه کرمان می باشد. کارخانه کرمان از دو بخش مهم تشکیل شده است که هر یک از بخش ‌های آن تولید کابل های متنوع را بر عهده دارند. این کارخانه کارشناسان حرفه ای در زمینه تولید کابل دارد که با انواع ماشین های مدرن و تجهیزات پیشرفته می ‌توانند کابل های برق را تولید و طراحی می کند.

کارخانه کرمان انواع کابل های برق را تولید می‌ کند و با بهترین کیفیت وارد بازار می نماید. کارخانه کرمان در بسیاری از کابل های تولید شده است استانداردهای بین المللی را رعایت می نماید تا آنها را به کشورهای خارجی صادر کند.

  1. کارخانه همدان :

یکی دیگر از دیگر کارخانه‌ های تولیدکننده کابل ، کارخانه همدان است. این کارخانه در سال ۱۳۶۱ تاسیس شده و بهترین و با کیفیت ترین کابل ها را تولید کرده و روانه بازار نموده است. تولیدات هر یک از کابل های متنوع در این شرکت بسیار زیاد است و روز به روز در حال گستردگی می ‌باشد.

کارخانه همدان در حال ساخت بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تولید کابل می‌ باشد. این کارخانه تمامی استانداردهای بین ‌المللی را برای تولید کابل های برق رعایت می ‌کند. کابل های تولید شده این کارخانه چند مدل هستند که هر یک از آنها قیمت متفاوتی را به خود اختصاص داده اند.

  1. کارخانه خراسان افشار نژاد :

یکی دیگر از کارخانه هایی که به عنوان برترین کارخانه تولیدی کابل در کشور ایران شناخته می‌ شود این کارخانه می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۴۵ فعالیتش را در شهر مشهد آغاز کرده و تاکنون بهترین و با کیفیت ترین کابل ها را با قیمتی مناسب وارد بازار نموده است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

فرایند تولید کابل

کابل چیست و انواع آن

https://ahanhyper.com//?p=11078

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *