امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

هر یک از کارخانه هایی که در کشور ایران تولیدکننده پروفیل هستند از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده می کنند تا بهترین پروفیل ها را طراحی نمایند. انواع پروفیل ها و همچنین قوطی های صنعتی توسط کارخانه های تولیدی پروفیل در اندازه های متنوع تولید و طراحی می‌ شوند.

کشور ایران از آنجایی که به پروفیل های متنوع در اندازه‌ های متفاوت نیاز دارد تولیدکنندگان سهم زیادی از تولید این محصول را به خود اختصاص داده اند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت پروفیل ها به عوامل متنوعی بستگی دارد و پیش از خرید پروفیل ها باید قیمت آنها را به خوبی بررسی کنید.

هر یک از کارخانه های تولیدکننده پروفیل از بهترین و مناسب ترین متریال ها برای تولید پروفیل ها استفاده می کنند. شما زمانی که قصد خریداری انواع پروفیل ها را برای به کار بردن در صنعت دارید باید اطلاعات بیشتری در مورد کارخانه تولیدی پروفیل کسب نمایید.

کارخانه های تولید کننده این محصول ساختمان سازی و صنعتی در کشور ایران تعدادشان زیاد می باشد. در واقع باید به خوبی بدانید که برخی از کارخانه‌ ها مقدار زیادی از این محصول را تولید می‌ کنند و به کشورهای خارجی صادر می نمایند.

برخی از اصلی ‌ترین و همچنین مهم ترین کارخانه های تولید کننده انواع پروفیل ها را در ادامه معرفی می کنیم که شما اطلاعات بیشتری در مورد این کارخانه‌ ها داشته باشید.

 

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

معرفی کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

برخی از مهمترین کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل می باشند و بهترین پروفیل ها را تولید و طراحی می نمایند عبارت هستند از :

  1. کارخانه نورد پروفیل ساوه :

یکی از مهمترین کارخانه ‌هایی که تولید لوله ها و پروفیل های متنوعی را برعهده دارد کارخانه نورد پروفیل ساوه می باشد. این کارخانه در اندازه ها و انواع متنوعی لوله ها و پروفیل ها را تولید کرده و وارد بازار می نماید. فعالیت این کارخانه تنها به تولید این محصولات محدود نمی گردد.

در واقع شما باید به خوبی بدانید که تولید بسیاری از مقاطع فلزی، کابل ها، سیم ها و همچنین انواع سازه های فلزی توسط این کارخانه انجام می ‌شود. این کارخانه از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها برای تولید لوله ها و پروفیل ها استفاده می کند.

  1. کارخانه صنعتی تهران شرق :

یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده پروفیل که بر اساس استانداردهای بین المللی تولید انواع پروفیل را برعهده دارد این کارخانه می باشد. تولید هر یک از انواع پروفیل های مستطیل و مربع شکل توسط این کارخانه به بهترین نحو ممکن انجام می گردد. این کارخانه در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را که مربوط به تولید پروفیل بود آغاز کرد.

هر ساله ظرفیت بسیار زیادی از پروفیل ها توسط این کارخانه تولید و طراحی می‌ شود. شما باید به خوبی بدانید که این کارخانه از بهترین متریال ها و همچنین دستگاه‌ های به‌روز و پیشرفته برای تولید پروفیل استفاده می‌ کند.

  1. کارخانه فولاد هیربد :

یکی دیگر از کارخانه هایی که تولید پروفیل های ساختمانی و صنعتی را برعهده دارد کارخانه فولاد هیربود می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و آغاز به تولید انواع پروفیل ها نمود. هر یک از پروفیل های مستطیل شکل و مربع شکل در اندازه های متنوع توسط این کارخانه تولید و طراحی می گردد.

همچنین شما باید به خوبی بدانید که پروفیل های درب و پنجره از دیگر محصولات تولید شده این کارخانه به شمار می ‌آید. تمامی پروفیل های تولید شده این کارخانه کیفیت بسیار مناسبی دارند و ساختار ویژه‌ ای از خود نشان می ‌دهند.

 

کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

 

  1. کارخانه نورد لوله یاران :

یکی دیگر از کارخانه هایی که تولیدکننده پروفیل می باشد و به صورت اختصاصی تولید انواع لوله ها و پروفیل ها را انجام می دهد کارخانه نورد لوله یاران می باشد. این کارخانه هر ساله ظرفیت بسیار زیادی از تولید پروفیل ها را به خود اختصاص می‌ دهد. این کارخانه در سال ۱۳۸۳ فعالیت مربوط به تولید پروفیل ها و لوله ها را آغاز کرده است.

انواع قوطی ها و پروفیل ها به صورت مربع و مستطیل شکل در این کارخانه تولید و طراحی می‌ گردد. یکی دیگر از پروفیل های تولید شده این کارخانه پروفیل های ساختمانی می باشد که با بهترین متریال ها و کیفیت بسیار عالی تولید و طراحی می گردد.

  1. کارخانه پروفیل صابری :

کارخانه پروفیل صابری از دیگر تولید کننده های پروفیل به شمار می ‌رود. این کارخانه با استفاده از بهترین ابزار آلات به روز دنیا و تکنولوژی های پیشرفته تولید انواع پروفیل های مستطیلی، مربعی و همچنین درب و پنجره ساختمانی را برعهده دارد.

همچنین شما باید به خوبی بدانید که این کارخانه انواع پروفیل های طرح دار را در اندازه های متنوع تولید می کند و می‌ تواند به صورت سفارشی هر یک از پروفیل‌ های درخواست شده مشتری را تولید کند. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از متریال های به کار برده شده برای تولید لوله در این کارخانه کیفیت بسیار عالی و مناسبی دارد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران

پروفیل صنعتی چیست؟ بررسی کاربردها و انواع آن

عوامل موثر در قیمت پروفیل کدام است ؟

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم

کارخانه صبا پروفیل

https://ahanhyper.com//?p=11092

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *