امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

یکی از مهمترین تجهیزاتی که برای ساختمان سازی نیاز دارید ورق های گالوانیزه می باشد. ورق های گالوانیزه از آنجایی که در برابر خوردگی مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند در ساختمان سازی کاربرد زیادی خواهند داشت. کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور ایران تولید ورق های گالوانیزه را به صورت انبوه انجام می‌دهند.

بر همین اساس شما می توانید هر یک از انواع ورق های گالوانیزه را با بهترین قیمت از کارخانه های تولیدی در کشور ایران خریداری کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که مراحل تولید ورق های گالوانیزه در کارخانه ها بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام می‌ شود و به همین دلیل با کیفیت ‌ترین ورق های گالوانیزه را می‌توانید از کارخانه های تولیدی ایران خریداری نمایید.

هر یک از کارخانه هایی که تولیدکننده ورق گالوانیزه هستند بر اساس مراحل و استانداردهای مشخص شده تولید ورق های گالوانیزه را برعهده دارند. صنایع گالوانیزه به سه بخش مهم تقسیم می ‌شوند که این سه بخش به صورت پیوسته، عمومی و سیم و لوله هستند.

در واقع شما باید به خوبی بدانید که بسیاری از خطوط تولید گالوانیزه به صورت پیوسته می باشند و تولید ورق های گالوانیزه را به صورت الکتریکی انجام می‌ دهند. هر یک از خطوط تولید ورق های گالوانیزه دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی های خاصی دارند. در ادامه برخی از مهمترین کارخانه ‌هایی که تولید فولاد گالوانیزه را بر عهده دارند معرفی می کنیم.

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

معرفی کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

برخی از کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه هستند و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت هستند از :

  1. کارخانه تاراز چهارمحال :

محصولات اصلی که این کارخانه تولید می کند شامل ورق های پوشش دار است. این کارخانه در سال 1378 در شهر صنعتی شهرکرد به عنوان یکی از کارخانه هایی که تولید ورق های گالوانیزه را بر عهده دارد فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه بر اساس استانداردهای مشخص شده تولید و طراحی می شوند.

در واقع باید بدانید که هر یک از ورق های گالوانیزه این کارخانه در برابر خوردگی مقاومت زیادی دارند و قابلیت شکل دهی و فرم پذیری آنها موجب شده به راحتی بتوانید در صنعت از ورق‌های گالوانیزه استفاده کنید.

  1. کارخانه امیرکبیر کاشان :

این کارخانه در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و هدف اولیه اش تولید ورق های گالوانیزه بوده است. به روش غوطه وری گرم این کارخانه تولید ورق های گالوانیزه را برعهده دارد. این کارخانه دارای خطوط متنوعی جهت تولید ورق های گالوانیزه می باشد. محصولات تولیدی این کارخانه در حال حاضر به عنوان بهترین محصولات تولید شده بازار شناخته می گردد.

کیفیت هر یک از ورق های گالوانیزه تولید این کارخانه بسیار عالی است. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تمامی استانداردهای مربوط به اندازه و کیفیت ورق های گالوانیزه در این کارخانه رعایت می ‌شود. خواص مکانیکی تمامی محصولات در ورق های گالوانیزه این کارخانه حفظ می شود و انعطاف پذیری تمامی ورق های تولید شده این کارخانه بسیار بالا می باشد.

  1. کارخانه شهرکرد :

یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده ورق گالوانیزه این کارخانه می‌ باشد که از جمله کارخانه های مطرح در زمینه تولید ورق گالوانیزه شناخته می شود. ظرفیت تولید این کارخانه هر سال به ۴۰۰ هزار تن می‌ رسد. همچنین باید به خوبی بدانید که ورق های گالوانیزه تولیدی به وسیله این کارخانه به عنوان ورق های وارداتی هم شناخته می‌ شوند.

از ویژگی های مهم این کارخانه این است که از نمک های محلول در آب برای تولید ورق های گالوانیزه استفاده نمی کنند. بر همین اساس ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه کیفیت بسیار مناسبی دارند و دوام و پایداری بالایی از خود نشان می‌ دهند. حمل و نقل تمامی ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه بسیار آسان می باشد و به راحتی امکان پذیر است.

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

    4. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان :

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان یکی دیگر از کارخانه های تولیدی ورق گالوانیزه به شمار می‌ رود که با استفاده از استانداردها و متریال های مشخص شده اقدام به تولید ورق های گالوانیزه می نماید. هر یک از ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه کیفیت بسیار مناسبی دارند و بر اساس استانداردهای خاصی تولید می ‌شوند.

لایه‌های روغن به کار برده شده روی ورق‌های گالوانیزه کیفیت بسیار مناسبی از خود نشان می ‌دهند و طول عمر ورق های گالوانیزه را افزایش خواهند داد.

  1. کارخانه هفت الماس :

این کارخانه یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده ورق گالوانیزه به شمار می‌ رود که در سال ۱۳۷۵ انواع ورق های گالوانیزه را تولید کرده است. بهره برداری و تولید ورق گالوانیزه در این کارخانه هر سال افزایش پیدا می‌ کند. ضخامت ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه بسیار مناسب است و برای ساختمان سازی کاربردهای زیادی از خود نشان می دهد.

اکنون یکی از با کیفیت‌ ترین ورق های گالوانیزه تولید شده در کشور ایران متعلق به این کارخانه می باشد. نشان استاندارد و هر یک از مزیت های مربوط به تولید ورق گالوانیزه را در ورق های گالوانیزه تولید شده این کارخانه می توانید مشاهده کنید.

شما مصرف کننده عزیزم می توانید جهت تهیه و خرید انواع ورق ها از جمله ورق سیاه، ورق رنگی، ورق آجدار و ورق روغنی و … از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام به خرید آنلاین کرده و این محصول را با کیفیت بالا تهیه نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید ورق گالوانیزه

عمر مفید ورق گالوانیزه چقدر است؟

بهبود کیفیت ورق گالوانیزه

کارخانه ورق های گالوانیزه تاراز چهار محال

https://ahanhyper.com//?p=10613

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *