امروز : دوشنبه 25 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده ورق استیل

کارخانه‌های تولیدکننده ورق استیل

کارخانه هایی که تولیدکننده ورق استیل می ‌باشند در کشور ایران فعالیت شان به واردات کارخانه های ورق استیل خارجی وابستگی دارد. شما باید به خوبی بدانید که کارخانه های تولیدی ورق استیل از جمله کارخانه های فولاد به شمار می آیند.

از آنجایی که ورق های استیل در بسیاری از بخش های ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد کارخانه های فولاد باید بخش زیادی از تولیدات خود را به تولید ورق استیل اختصاص می دهند. از آنجایی که ورق های استیل در کشور ایران به صورت اختصاصی تولید نمی شود مصرف کنندگان مجبور به واردات این کالای ضروری می باشند که باید از کشورهای متنوع این محصول را وارد کنند.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هر یک از کارخانه های تولیدکننده ورق استیل مجبور به واردات متریال ها و مواد اولیه ورق های استیل از کشورهای خارجی هستند و همین مسئله موجب می گردد که قیمت ورق های استیل روز به روز تغییر کند. نوسانات مربوط به قیمت ورق های استیل به قیمت ارز باز می گردد.

هر یک از کشورهایی که تولید کننده ورق های استیل در بازار ایران هستند با استفاده از استانداردهای مشخص شده انواع ورق های استیل را تولید کرده و به دست مشتریان ایرانی می‌ رسانند. برخی از مهمترین کشورهای تولید کننده ای که ورق های استیل بازار ایران را تولید می‌ کنند را در ادامه معرفی می کنیم.

کارخانه‌های تولیدکننده ورق استیل

معرفی کشور های خارجی تولیدکننده ورق استیل

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که کشور ایران در زمینه تولید ورق استیل سهم زیادی را به خود اختصاص نداده است. بسیاری از ورق های استیل مورد استفاده در کشور ایران وارداتی هستند. کشورهای متنوعی وارداتی ورق های استیل را به کشور ایران بر عهده دارند. برخی از کشورهایی که کارخانه های تولیدکننده ورق استیل را دارند و حجم زیادی از ورق های استیل را به کشور ایران وارد می سازند عبارت هستند از :

  1. کارخانه تیسکو چین :

بسیاری از ورق های استیل که در بازار ایران وجود دارد از کشور چین وارد می ‌شود. این شرکت و کارخانه که تولید ورق های استیل را برعهده دارد به تنهایی زیر مجموعه یکی از کمپانی های بزرگ دنیا می باشد. در سال ۱۹۳۴ کارخانه تیسکوی چین آغاز فعالیتش را اعلام نمود و در زمینه تولید بسیاری از محصولات فولادی فعالیت کرد.

کارخانه تیسکو چین به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان ورق های استیل ضد زنگ در کشور چین شناخته می شود . ورق های استیل تولید شده این کارخانه در ضخامت های متنوع هستند که هر یک از آنها را شما می توانید در بازار ایران مشاهده کنید.

قیمت انواع ورق های استیل تولید شده این کارخانه به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد که بیش از خریداری باید به خوبی با این فاکتورها آشنایی داشته باشید.

  1. کارخانه تسکو کره جنوبی :

کشور کره جنوبی یکی از کشورهای تولیدکننده ورق استیل به شمار می رود که شما می توانید ورق های استیل این کارخانه را در بازار ایران مشاهده کنید. این شرکت یکی از شرکت هایی است که محصولات فولادی اش به صورت منظم وارد ایران می گردد. گرید های متنوعی از ورق های استیل را شما از این کارخانه تولیدی می توانید خریداری کنید و در صنایع خود مورد استفاده قرار دهید.

ورق های استیل این کارخانه از نظر کیفیت بسیار عالی و بی نظیر می باشند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کیفیت ورق های استیل تولید شده این کارخانه در رتبه دوم قرار گرفته است. این کارخانه علاوه بر اینکه ورق های استیل را تولید و طراحی می ‌کند انواع اتصالات و لوله و همچنین میلگرد های استیل را تولید می نماید.

کارخانه‌های تولیدکننده ورق استیل

  1. کارخانه وایسی تایوان :

یکی از دیگر کشورهایی که تولید انواع ورق های استیل را برعهده دارد کشور تایوان می باشد که حجم گسترده‌ ای از انواع ورق های استیل را به کشور ایران ارسال می ‌کند. ورق های تولید شده به وسیله این کارخانه کیفیت بسیار بالایی دارند و در واقع شما باید به خوبی بدانید که کیفیت ورق های استیل تولید شده این کارخانه نسبت به ورق های استیل چینی بسیار بالاتر می باشد.

ورق های استیل تولید شده وایسی تایوان در اندازه ها و ضخامت های متنوع هستند که هر یک از آنها را شما می ‌توانید برای صنایع خاص خود مورد استفاده قرار دهید.

  1. کارخانه یوسکو تایوان :

کشور تایوان به عنوان یکی از مهمترین کشورهایی که شمار می‌ رود که تولیدکننده ورق استیل می باشد. شما باید به خوبی بدانید که از نظر صادرات ورق استیل به کشور ایران کشور تایوان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. کیفیت بسیار بالای ورق های استیل کشور تایوان و کارخانه یونسکو از جمله مهمترین ویژگی ‌های این کارخانه می ‌باشد.

هر یک از ورق های استیل تولید شده به وسیله این کارخانه در بازار ایران مشاهده می گردد که با قیمت ‌های متنوع شما می توانید آنها را خریداری کنید. قیمت هر یک از ورق های استیل تولید شده این کارخانه به ضخامت و اندازه ورق ها بستگی دارد.

شما عزیزان جهت تهیه و خرید انواع ورق ها از جمله ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق آجدار و ورق روغنی و … نیز کافیست از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام کرده و این محصول را با کیفیت بالا تهیه نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بهترین روش جوشکاری ورق استیل

راهنمای خرید ورق استیل

چگونه ورق استیل را براق کنیم؟

کاربرد ورق استیل چیست ؟

فرایند تولید ورق استیل

https://ahanhyper.com//?p=11032

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *