امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمان سازی که در بیشتر ساختمان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد ناودانی می باشد. شما برای خرید ناودانی جهت ساختمان سازی باید به خوبی کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی را بشناسید. هر یک از کارخانه هایی که تولید ناودانی های متنوع را بر عهده دارند انواع این تجهیزات ساختمانی را بر اساس استانداردهای مشخص شده تولید و طراحی می ‌کنند.

کارخانه ها در واقع باید برای تولید این نمونه تجهیزات ساختمان سازی تنها از متریال های با کیفیت و مناسب استفاده می کنند. تولید کنندگان به این مسئله که ناودانی ها با بهترین متریال ها تولید شوند توجه زیادی دارند.

به طور معمول هر یک از کارخانه هایی که تولیدکننده ناودانی هستند انواع آنها را در اندازه های ۶ و ۱۲ متری تولید و طراحی می ‌کنند. ناودانی ها از جمله مهمترین پروفیل های ساختمان سازی به شمار می‌ روند که خواص ظاهری و فیزیکی متفاوتی را به خود اختصاص داده ‌اند.

قیمت ناودانی به برندهای متنوعی بستگی دارد که کارخانه ‌ها تولید و طراحی می کنند. پیش از خرید انواع ناودانی باید کارخانه‌ هایی که تولید ناودانی را برعهده دارند بشناسید. در ادامه برخی از مهم ترین کارخانه های تولیدی ناودانی را معرفی می کنیم.

 

کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

معرفی انواع کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

برخی از مهمترین و اصلی ترین کارخانه هایی که تولیدکننده ناودانی می باشند و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت هستند از :

  1. کارخانه نورد یاورن زنجان :

این کارخانه یکی از مهم‌ترین کارخانه‌ های تولیدی ناودانی به شمار می ‌رود که در غرب کشور ایران فعالیت خود را انجام می‌ دهد. ناودانی های تولید شده در این کارخانه ابعاد متفاوتی دارند. طول ۶ و ۱۲ متری ناودانی های تولید شده این کارخانه را شما می توانید خریداری کنید.

البته که شما باید به خوبی بدانید این کارخانه  برای تولید انواع ناودانی ها دو گرید متفاوت سبک و سنگین را به کار می برد. هر یک از ماشین آلات و تجهیزاتی که جهت تولید ناودانی در این کارخانه وجود دارد بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

  1. کارخانه فولاد ناب تبریز :

یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده ناودانی که انواع ناودانی های شیب دار با تلرانس های اصولی را تولید می‌ کند کارخانه فولاد ناب تبریز می باشد. هر یک از ناودانی های تولید شده توسط این کارخانه بر اساس نورد گرم تولید و طراحی می‌ شوند. ناودانی های تولید شده این کارخانه بر اساس استانداردهای بین المللی بهره برداری شده اند.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید برای تولید انواع ناودانی های سنگین و سبک از استانداردهای خاصی استفاده می گردد. این کارخانه برای طراحی ناودانی های سنگین از استانداردهایی که مربوط به کشورهای اروپایی می باشد استفاده می ‌کند. همچنین برای تولید ناودانی های سبک از استانداردهایی که مربوط به کشور روسیه می باشد استفاده می‌ کند.

  1. کارخانه شکفته :

کارخانه شکفته انواع ناودانی های بالدار و شیب دار را در وزن های متنوع بر اساس استانداردهای بین المللی کشور آلمان و روسیه تولید می ‌کند. برای جلوگیری کردن از خوردگی تمامی ورق های تولید شده ناودانی باید استانداردهای ویژه ‌ای به کار گرفته شود. در واقع باید به خوبی بدانید که روش گرم نورد گرم و سرد جهت تولید این نمونه ناودانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ناودانی های شیب دار از جمله مهمترین و اصلی ‌ترین تولیدات این کارخانه به شمار می رود. به طور کلی آن دسته از ناودانی هایی که شیب دار هستند در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند.

 

کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

 

  1. کارخانه فولادی البرز غرب :

کارخانه فولاد البرز البرز غرب از دیگر کارخانه ‌های تولیدکننده ناودانی به شمار می‌ رود. این کارخانه ابعاد هر یک از آنها را بر اساس استانداردهای خاصی طراحی می ‌کند. استاندارد تلرانس از جمله مهمترین استانداردهایی به شمار می رود که برای تولید ناودانی های این کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد.

گرید های متنوعی از ناودانی توسط این کارخانه تولید و طراحی می‌ شود. در صورتی که شما برای ساختمان سازی خود می‌ خواهید ناودانی های ویژه و منحصر به فردی را نصب کنید می توانید از کارشناسان این کارخانه درخواست تولید ناودانی های سفارشی را داشته باشید.

  1. کارخانه فولاد البرز ایرانیان :

کارخانه فولاد البرز ایرانیان از دیگر کارخانه های تولید کننده مقاطع فولادی مانند ناودانی می باشد. ناودانی های تولید شده این کارخانه در ابعاد و شکل های متنوع تولید می گردد و به بازار عرضه می‌ شود. این کارخانه انواع ناودانی ها را در دو نوع سبک و سنگین تولید و طراحی می‌ کند.

شما باید به خوبی بدانید که تمامی ناودانی های تولید شده این کارخانه بر اساس استانداردهای بین ‌المللی تولید می ‌شوند. همچنین دستگاه‌ های به کار برده شده برای تولید ناودانی ها در این کارخانه به روز و پیشرفته هستند. بر همین اساس این کارخانه در کمترین بازه زمانی انواع ناودانی ها را تولید کرده و وارد بازار می نماید.

بجز ناودانی ها، شما عزیزان می توانید جهت تهیه و خرید انواع ورق ها از جمله ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق آجدار و ورق روغنی و … از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام به خرید محصول با کیفیت کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

ناودانی چیست و انواع آن

راهنمای خرید ناودانی

انواع استانداردهای ناودانی و کاربردهای آن در صنایع مختلف

 تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

https://ahanhyper.com//?p=11122

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *