امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کاربرد ورق تین پلیت

در این مقاله از سری مقالات آهن هایپر قصد داریم تا کاربرد ورق تین پلیت را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی ورق تین پلیت

همانطور که می دانید ورق ها معمولا انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد در مصارف متعددی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ورق تین پلیت یا ورق قلع اندود از جمله انواع ورق ها می باشد که در انواع مختلفی در بازار موجود است و از نظر ظاهری به ورق گالوانیزه بسیار شباهت دارد که از جنس فولاد بوده و تنها تفاوتی که این دو ورق دارند در پوشش آن ها می باشد.

 معمولا ورق قلع اندود یا همان ورق تین پلیت توسط فلز قلع پوشش داده خواهد شد. وجود این لایه نازک قلع باعث می شود تا زمان فرسایش ورق به تعویق افتاده و حالت ضد زنگ پیدا خواهد کرد. به همین خاطر می توان در مناطق مرطوب در کاربردهای مختلفی از آن بهره مند شد.

ویژگی های ورق تین پلیت

قبل از اینکه کاربرد ورق تین پلیت را برای شما عزیزان بیان کنیم لازم است که با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شوید. برخی از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • برخورداری از قابلیت ضد زنگ
  • برخورداری از مقاومت بالا
  • برخورداری از انعطاف پذیری
  • دارای ضخامت یکنواخت
  • دارای کاربرد وسیع
  • عدم فرسایش زود هنگام و …

قیمت ورق تین پلیت

کاربرد ورق تین پلیت

ورق تین پلیت با توجه به برخورداری از مزایا و ویژگی های بسیاری که دارد؛ امروزه در کاربرد و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از کاربرد ورق تین پلیت به شرح زیر می باشد:

بهتر است بدانید از جمله کاربرد ورق تین پلیت در قطعات خودروسازی همچون واشر های دستبند سرسیلندر و قطعات الکتریکی، فیلترهای روغن و … می باشد که کیفیت ساخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین در ساختمان سازی نیز کاربرد بسیاری دارد که می‌توان به استفاده در نرده های سقف کاذب، بازتابنده های نور، پره های رادیاتور، شیر های تقویت شده در پوشش با پوشش نمای صنعتی و تجاری، لوازم جانبی ساختمان و … اشاره کرد.

از دیگر کاربرد ورق تین پلیت می توان به استفاده در قالب های کیک، قطعات سازنده کپسول گاز، کنسول سازی و .. اشاره کرد که به تمامی کاربرد ها نشان از کیفیت و پرفروش بودن آن دارد.

 در این مطلب برای شما بازدید کنندگان عزیز کاربرد ورق تین پلیت را مورد بررسی قرار دادیم که در صنایع مختلف می توانید از این ورق استفاده نمایید. شما بازدید کنندگان عزیز برای اینکه بتوانید این نوع ورق را با کیفیت بالا و همچنین از نظر اقتصادی مناسب و با کیفیت تهیه کنید؛ کافیست از طریق وبسایت تاسیسات اقدام نمایید. همچنین در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بیس پلیت چیست و اجرای آن چه نکاتی دارد؟

https://ahanhyper.com//?p=25586

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *