امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کاربرد (ناودانی) UNP

ناودانی از جمله مصالح پر کاربرد و پر استفاده می باشد که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات با کیفیت بالا و در انواع مختلف در بازار موجود است که می توانید از نوع مناسب ان با توجه به مکان مورد استفاده بهره مند شوید. در این مطلب قصد داریم کاربرد (ناودانی) UNP را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی ناودانی ها UNP

بهتر است بدانید ناودانی از انواع پروفیل های باز به شمار می رود. این محصول معمولاً جهت ساخت پایه و قاب های سازه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ناودانی ها دارای شکل هندسی به صورت حرف U انگلیسی می باشد که سطح مقطع بلند آن جان نام دارد که بر روی دو خط دیگری به نام بال به صورت موازی قرار خواهد گرفت.

با توجه به کاربرد کاربرد (ناودانی) UNP باید ذکر کنیم که این ناودانی ها معمولاً از جنس گالوانیزه، الومینیوم، استنلس استیل ساخته و تولید می شود. البته در برخی موارد علاوه بر فولاد کربنی و گالوانیزه معمولا از کامپوزیت های پلیمری، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ در ساخت این نوع مصالح استفاده خواهد شد.

شما برای اینکه بتوانید جنس ناودانی را به خوبی و مناسب انتخاب کنید باید به نوع مصرف خود توجه داشته باشید. ناودانی های آلومینیومی معمولاً نسبت به انواع دیگر آن از وزن سبک تری برخوردار می باشد و همچنین از فرم شکل پذیری و استحکام نیز نسبت به جنس های دیگر بهتر خواهد بود.

کاربرد (ناودانی) UNP

همانطور که ذکر شد کاربرد (ناودانی) UNP بسیار گسترده می باشد و در موارد بسیاری از این محصولات استفاده خواهد شد. می توان به مواردی همچون استفاده در بادبند ها، استفاده در تیرها و استفاده در ستون ها ( برای اینکه از ناودانی در ستون استفاده شود؛ معمولا به صورت جفت و به شکل قوطی استفاده خواهد شد) همچنین از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به استفاده در خرپا سازی اشاره کرد.

 

کاربرد (ناودانی) UNP

 

 در تمامی مواردی که ذکر شد می توان از نادانی ها به صورت تک یا جفت استفاده کرد. با توجه به این موارد ذکر شد کیفیت ساخت این ناودانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر تمامی سازندگان این محصولات سعی دارند تا از مواد اولیه و مقاطع فولادی با کیفیت در ساخت آن استفاده کند.

خرید ناودانی UNP

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز کاربرد (ناودانی) UNP را مورد بررسی قرار دادیم. شما با توجه به کاربردهای مدنظر خود می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که حتما سعی کنید این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا دغدغه و نگرانی بابت کیفیت و مرغوب بودن محصولات نداشته باشید.

شما عزیزان از سراسر ایران می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  جهت خرید انواع ناودانی ها اقدام نمایید. این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

ناودانی چیست و انواع آن

راهنمای خرید ناودانی

https://ahanhyper.com//?p=25749

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *