امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کاربرد لوله مانیسمان

لوله مانیسمان امروزه توانسته به یکی از پرکاربردترین ها تبدیل گردد و بدون شک زمانی که شما به دنبال تجهیزاتی برای منتقل کردن سیالات و ساخت مخازن تحت فشار در صنایع گوناگون هستید، لوله ها کارایی و کاربرد خود را نشان می‌دهند.

در حال حاضر لوله های فلزی را می‌توان جزء لوله های رایج در نظر گرفت که نسبت به لوله های غیر فلزی به مراتب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً ساخت لوله ها با توجه به جنسی که دارند، کاملا متفاوت هستند که ما قصد داریم در این مقاله، به معرفی لوله ، قیمت و همچنین کاربرد لوله مانیسمان اشاره واضحی داشته باشیم.

معرفی لوله مانیسمان

لوله مانیسمان با استانداردهای خاصی تولید می‌شود که این استانداردها توسط کارخانه اعمال می گردد. برای ساخت لوله های بدون درز فلزی دو استاندارد ASME B36.10 و ASME B36.19 مورد توجه قرار می گیرند که می تواند ویژگی های خاصی را برای قطر، طول و ضخامت مشخص نماید.

 

لوله مانیسمان چیست

 

 معمولاً در رده های گوناگون و متعدد به تولید لوله های مانیسمان می پردازند که در روش اول، با توجه به ضخامت تولید انجام می پذیرد. در روش دوم از فرمول کلی استفاده می کنند تا بتوانند در ۸ دسته بندی لوله های بدون درز فولادی را قرار دهند و در روش سوم با توجه به وزن کلی لوله، آن را در سه گروه استاندارد، سنگین و فوق سنگین جای می دهند.

  امروزه با توجه به کاربرد لوله مانیسمان این لوله را در شاخه های ۶ و ۱۲ متری تولید و در قطرهای ۱.۲ تا ۳۶ میلی‌متری به صورت کامل متغیر روانه بازار می‌کنند و این گونه است که سایت https://ahanhyper.com/ در حال حاضر بیشترین فروش خود را به لوله های مانیسمان اختصاص داده است.

این نکته را از یاد نبرید که وزن لوله مانیسمان متناسب با طول، ضخامت و قطر آن کاملاً متفاوت است.

کارایی لوله مانیسمان

چنانچه بخواهیم به کاربرد لوله مانیسمان اشاره ای داشته باشیم. در لوله های بدون درز شما می توانید بیشترین مقاومت را مشاهده کنید. البته در مقابل کلیه نیروهای خارجی استحکام بالایی را به خود اختصاص می دهد. همچنین لوله های بدون درز معمولاً در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند که نحوه متصل کردن این لوله ها نیز به مراتب بسیار سخت است.

 

کارایی لوله مانیسمان

 

این نوع لوله های مقاوم در هنگام اتصال دچار آسیب نشده و همین امر توانسته کارآیی آنها را افزایش دهد و معمولاً در مبدل های حرارتی و گرمایی، می توان نسبت به کارایی محصول بسیار خوشبینانه عمل کرد. برای آبرسانی صنعتی و یا حتی آب رسانی در امور کشاورزی کاربرد لوله مانیسمان بسیار به چشم می آید.

 برای عایق کردن کابل های فشار قوی برق و یا در برخی از موارد در نیروگاه های تولید انرژی نیز لوله های مانیسمان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. البته برای انتقال نفت و گاز در صنایع پالایشگاهی و شرکت‌های پتروشیمی و خط های استخراج نیز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از انواع لوله های بدون درز نسبت به لوله های درزدار بسیار بیشتر است.

نحوه تولید لوله مانیسمان

معمولاً لوله مانیسمان، در چهار مرحله به عنوان لوله بدون درز تولید می شود که از تکنیک بیرون آمدگی برای تولید این لوله ها استفاده می کنند. عمدتاً در مرحله اول آماده سازی مواد اولیه مورد توجه قرار می‌گیرد.  در مرحله دوم برش و حرارت شمش حرفی برای گفتن دارد؛ چرا که شمش وارد خط تولید می شود و در اندازه های کاملا مخصوص برش داده و در کوره های قوسی شما با گرم کردن شمش ها رو به رو می شوید.

 نرم شدن شمش با حرارت بالا برای شکل دهی جزء موارد کلیدی در فرایند تولید لوله مانیسمان است. اما مرحله سوم که به تاب گیری معروف است، شکل لوله را به خود گرفته و تقریبا می توان گفت به مراحل پایانی تولید کننده را نزدیک می کند. اما در مرحله آخر تولید لوله مانیسمان، لوله تولید شده را برای تست و بازرسی آماده می کنند تا بتوانند محصولات بی کیفیت و ضایعات آن را بتوانند از رده خارج کرده و در سایت و ابعاد گوناگون بسته بندی نمایید.

خرید لوله مانیسمان

فروشگاه اینترنتی آهن هایپر https://ahanhyper.com/  را می‌توان یکی از مجموعه‌های در دسترس و کاملا به روز معرفی کرد که محصولات فولادی را با قیمت کمتر از بازار و دیگر رقبا، در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می دهد. انواع لوله و به خصوص کاربرد لوله مانیسمان را شما میتوانید با خرید محصولات این مجموعه در نظر بگیرید.

 

خرید لوله مانیسمان

 

 البته به جزء لوله مانیسمان، انواع مختلف لوله در کنار میلگرد، تیر آهن، استیل، آلومینیوم، ورق سیاه و ورق های دیگر نیز به فروش می‌رسد. برای خرید اینترنتی این مجموعه  جزء مجموعه های معتبر با خرید بدون واسطه است که می تواند برای مشتری بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر باشد.

همچنین بهتر است بدانید که شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید از هر جای ایران جهت سفارش این محصول اقدام نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

 البته برخی از افراد متاسفانه از بازار به صورت سنتی اقدام به خرید می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا با قیمت‌های بالایی روبرو شوند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از مزایای خرید اینترنتی غافل می شوند و توصیه ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان تنها از مجموعه های معتبر مانند آهن هایپر https://ahanhyper.com/ نسبت به خرید انواع محصولات این چنینی اقدام نمایید. همچنین پیش فاکتور آنلاین قیمت شفافی را برای شما به صورت کاملا به روز مشخص می کند.

  سخن پایانی

حال که با کاربرد لوله مانیسمان آشنا شده اید، توصیه ما به شما این است که سعی کنید، هرچه سریع تر از وب سایت اینترنتی https://ahanhyper.com/ نسبت به خرید این نوع لوله های کاربردی اقدام نمایید. این چنین در طولانی مدت می توانید از این محصول با کیفیت در صنایع گوناگون به نحو احسن استفاده نمایید. اما این نکته را نیز از یاد نبرید که در حال حاضر بهترین روش خرید، خرید آنلاین است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

کاربرد لوله مانیسمان بر اساس مدل های متنوع

کارخانه‌های تولیدکننده لوله

https://ahanhyper.com//?p=24787

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *