امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کاربرد توری چیست ؟

کاربرد توری چیست ؟ برای حفظ حریم شخصی محیط‌ های متنوع شما می توانید از توری فلزی استفاده کنید. کاربرد توری بر اساس نوع توری متفاوت می باشد. جهت ایجاد امنیت باید بدانید که تجهیزات متنوع مورد استفاده قرار می‌ گیرند، اما باید به خوبی بدانید که توری به دلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

امروزه توری ها را در انواع متنوعی تولید و طراحی می ‌کنند که قیمت توری ها با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت می باشد. تولیدکنندگانی که تولید توری را بر عهده دارند بر اساس استانداردهای مشخص شده نمونه های متنوعی از توری ها را تولید کرده و وارد بازار می نمایند.

شما برای خرید توری بهتر است که ابتدا نوع آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از مدل ‌های توری که مناسب کاربرد مدنظرتان می باشد را خریداری کنید. هر یک از انواع توری که تولیدکنندگان تولید می‌ کنند با استفاده از ورق فولادی طراحی می‌ شوند که به این نمونه از توری های بازار توری ورقه ای می گویند.

البته که باید بدانید سیم ‌مفتول هم یکی دیگر از متریال های مورد استفاده برای تولید توری می باشد. کاربرد توری بر اساس مدل هایی که دارد را در ادامه معرفی می‌کنیم تا شما به خوبی بدانید برای چه کاربردی باید از چه نوع توری استفاده کنید.

 

کاربرد توری چیست ؟

کاربرد توری بر اساس مدل های متنوع

شما زمانی که می خواهید انواع توری را خریداری کنید باید به خوبی در مورد کاربرد توری اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر یک از مدل های توری همراه با کاربردشان عبارت است از :

  1. توری مرغی :

یکی از بهترین توری هایی که در بازار وجود دارد توری مرغی می باشد. توری مرغی را بسیاری از افراد به دلیل وزن سبکی که دارد مورد استفاده قرار می ‌دهند. تولیدکنندگانی که تولید توری مرغی را برعهده دارند به صورت گالوانیزه گرم و همچنین گالوانیزه سرد این توری ها را تولید کرده و وارد بازار می نمایند.

توری هایی که با استفاده از گالوانیزه گرم تولید شده‌ اند مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و رطوبت از خود نشان می دهند. البته که باید بدانید توری های تولید شده با استفاده از گالوانیزه سرد توسط تولیدکنندگان ایرانی تولید نمی شود و بیشتر از کشور چین وارد ایران می گردد.

از آنجایی که این نمونه توری به عنوان یکی از پرکاربرد ترین توری های بازار شناخته می شود بسیاری از افراد با قیمت مناسب می توانند از عمده فروشان این توری را خریداری کنند.

کاربردهای توری مرغی متفاوت است که بسیاری از افراد برای حصارکشی لانه حیوانات، ایجاد عایق صوتی در بسیاری از سوله ها، مقاومت گچ کاری ساختمان، افزایش مقاومت ستون ساختمان، نصب کاشی و غیره از این توری استفاده می نمایند.

  1. توری پرسی :

کاربرد توری پرسی روز به روز نسبت به گذشته در صنایع متنوع افزایش پیدا می ‌کند. ساختار و همچنین شکل ظاهری این توری به توری های جوشی شبیه است. توری های پرسی را شما با نام های متنوعی در بازار می توانید خریداری کنید. دقت داشته باشید که وزن این توری ها تا حدودی سنگین است و بر همین اساس طول عمر زیادی از خود نشان می‌ دهد.

توری های پرسی کاربردهای بسیار زیادی در پروژه‌ های پتروشیمی، عمرانی، غربالگری، معماری و غیره دارند. شما می توانید این نمونه توری ها را در سایزهای متنوع خریداری کنید. هر یک از سایزهای متنوع توری های پرسی کاربرد خاصی دارند که پیش از خریداری باید با کاربرد آنها آشنا باشید.

 

کاربرد توری

  1. توری حصاری :

یکی دیگر از بهترین توری هایی که امروز افراد زیادی از آن استفاده می‌ کنند توری های حصاری می باشد. شما می توانید از این توری ها در حصار کشی استفاده کنید. بافت این توری ها خاص و منحصر به فرد است. بسیاری از افراد به توری های حصاری توری زنجیری هم می‌ گویند.

سیم های به کار گرفته شده برای طراحی این توری از گالوانیزه گرم می باشد. اندازه توری های حصاری متنوع است که هر یک از آنها را شما می توانید در صنایع متنوع به کار بگیرید. بیشترین مورد استفاده از این توری به دلیل استحکام بالایی که دارد در شرایط سخت آب و هوایی می باشد.

در واقع شما باید به خوبی بدانید که این توری ها دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند. به همین دلیل در بسیاری از مناطق آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. حصارهای بالای دیوار و همچنین حصارهای مناطق نظامی را با استفاده از این توری ها طراحی می نمایند.

  1. توری گابیون :

یکی دیگر از توری هایی که امروزه برای محصور سازی دیوار و همچنین جلوگیری کردن از ریزش سنگ در جاده و کوه مورد استفاده قرار می گیرد توری گابیون می باشد.

توری گابیون شبیه به توری مرغی است که البته باید بدانید قطر سیم توری گابیون تا حدودی بیشتر است. بسیاری از افراد برای محافظت کردن از ساختمان هایی که در حال ساخت هستند توری های گابیون را مورد استفاده قرار می ‌دهند.

آهن هایپر از جمله فروشگاه های تخصصی ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد که می توانید این محصولات را از طریق این فروشگاه https://ahanhyper.com/  تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید. البته در نظر داشته باشید که محصولات دیگری همچون انواع تیرآهن،  پروفیل های ساختمانی، ورق ها، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و … نیز توسط این مجموعه ارائه می گردد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

توری پرسی در کجا کاربرد دارد ؟

غربالگری، کاغذ سازی، ساخت قفس حیوانات، حفاظ‌های درب و پنجره، فیلتراسیون و بسته بندی، ساخت تخت خواب و مبل، ساخت پنل های سه بعدی، نصب سیستم‌های گرمایشی، ساخت محوطه‌های شمشیر بازی، صنایع شیمیایی، نفت، متالوژی و پزشکی

توری فولادی (توری فلزی) چیست؟

توری فولادی، نوعی شبکه فولادی است که از بافته شدن سیم ها بر روی هم و کشش ورق فولادی به وجود می آید. سیم های مفتول به کار رفته در ساخت این توری‌ها به دو صورت ساده و آجدار می‌باشند.

انواع توری فولادی کدام اند؟

توری گابیون توری جوشی یا مش توری پرسی توری حصاری

مقالات مرتبط:

توری اکسپندد متال چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟

پنج نکته مهم در مورد توری استنلس استیل

https://ahanhyper.com//?p=11763

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *