امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ورق گالوانیزه ذوزنقه

ورق گالوانیزه ذورنقه یکی از فرمینگ های خاص از ورق گالوانیزه می باشد که دارای فرم های مربعی مانند در عرض ورق است که بسیار مشابه ورق گالوانیزه کرکره سینوسی است. فقط در ظاهر مشابه می باشند و از مقاومت فیزیکی و ابعاد آن با یکدیگر متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم ورق گالوانیزه ذوزنقه را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

صفحه ذوزنقه‌ای یک آهن چین‌دار با ابعاد مختلف است. یکی از مزایای اصلی آن مقاومت در برابر خوردگی و آسیب مکانیکی است. ورق گالوانیزه یک ماده بسیار مقرون‌به‌صرفه و بادوام برای پوشاندن سقف و نمای ساختمان‌ها برای انواع مختلف ساختمان‌ها است.

شرکت آهن هایپر طیف وسیعی از پروفایل های از ۷ mm تا ۳۵ mm و بسیاری از انواع ورق ها را عرضه می کند. یکی از انواع ورق های گالوانیزه که به تازگی تولید شده اند ورقه ذوزنقه‌ای ساخته‌شده است که با مقاومت بسیار زیاد در برابر آسیب مکانیکی و شرایط جوی مشخص می‌شود.

با توجه به این موارد ورق ذوزنقه‌ای کاربردهای بسیار وسیعی بر روی سقف‌ها و نمای ساختمان‌ها، درها و حصارها و همچنین سازه‌های تحمل بار در ساخت صنعتی دارد. این مواد را می توان بر روی پشت‌بام‌های مسطح یا با یک زاویه مورب نصب کرد. اما شکل سقف باید تا حد امکان ساده باشد.

مزیت‌های ورق گالوانیزه ذوزنقه ای

صفحات ذوزنقه ای اقتصادی، سبک، بادوام، مقاوم به شکست مکانیکی و غیر خورنده هستند. آن‌ها یک راه‌حل بسیار محبوب در مورد خانه‌های مجزا، سالن‌های تولید، انبارها و مکان‌های تجاری هستند. صفحات ذوزنقه ای به بهترین نحو برای پوشش دادن پشت‌بام‌های مسطح و پهن مناسب هستند.

صفحات ذوزنقه ای فوق‌العاده سبک هستند و می‌توانند بر روی سقف‌ها مورد استفاده قرار گیرند که قادر به تحمل بار کاشی‌های سرامیک نیستند. با وجود وزن کم، صفحات ذوزنقه‌ای بسیار بادوام هستند. اثر تخریب کننده اثرات باد و اتمسفر، ثابت می‌کند که قادر به آسیب زدن به آن‌ها نیست. صفحات ذوزنقه ای نیز در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند که به علت آن هرگز زنگ نمی‌زنند. نصب صحیح صفحات ذوزنقه‌ای عملکرد آن‌ها را برای چندین سال تضمین می‌کند.

 

سقف‌های شیبدار با ورق فلزی گالوانیزه ذوزنقه

 

ویژگی‌های کلی ورق های گالوانیزه ذوزنقه‌ای

  • طیف وسیعی از صفحات ذوزنقه‌ای به منظور سقف و نمای خارجی سقف ایجاد می‌کند.
  • گستره و بارها گسترش پیدا می‌کند. گروه دیگر دارای محصولاتی با ظرفیت تحمل بار بالا ساخته‌شده از فولاد با کیفیت بالا است.
  • صفحات گالوانیزه از جنس زیبایی و بادوام ساخته شده‌اند که اجازه می‌دهد سطوح بزرگ با هزینه پایین را پوشش دهند
  • محدوده محصولات شامل: ورقه‌های ذوزنقه‌ای از 5 تا 2 میلی متر ضخامت با نقطه تسلیم برابر با Re = ۲۸۰ MPa باشد.
  • پروفایل ها در خطوط هوایی غلتک ایجاد شده‌اند. ماده اولیه برای تولید ورقه‌های ذوزنقه‌ای است.
  • ورق های گالوانیزه با استفاده از فولاد روی که با رنگ‌های آلی پوشیده شده‌است،
  • ظرفیت تحمل بار این ورق ها برای شرایط کاری مختلف چک می‌شود، یعنی خمش، فشار، فشار نقطه‌ای و
  • ترکیبی از تمام این فشارها امکان از دست دادن پایداری دیواره را فراهم می‌آورد.

سقف‌های شیبدار با ورق فلزی گالوانیزه ذوزنقه

ورق فلزی برش دار یک محلول ایده‌آل برای پشت‌بام، انعطاف‌پذیر و بادوام است. ورقه ذوزنقه ای برای نوسازی ساختمان‌های مسکونی مناسب است. چون برای تغییر شکل دادن، اصطبل‌ها و انبارها، یا کارگاه ها است. سقف فلزی از مزایای قطعی برای طیف وسیعی از کاربردهای ای محصول استفاده می‌کند.

خدماتی چشمگیر و مقاومت در برابر آب و هوا، ورق فلزی گالوانیزه ذوزنقه ای را به وجود می‌آورد که حقیقتا مقاومت در برابر تست زمان را تحمل می‌کنند. سبک صفحه گالوانیزه ذوزنقه‌ای و طیف وسیعی از لوازم جانبی سقف را به طور قابل‌توجهی ساده می‌کند. علاوه بر دوام آن‌ها، بامه‌ای فلزی نیز دارای یک سبک بسیار باکیفیت و بصری قابل‌توجه هستند.

 

مزیت‌های ورق گالوانیزه ذوزنقه ای

 

فلز گالوانیزه ذوزنقه ای در برابر رشد خزه ها و جلبک ها و … بسیار مقاوم است. ورق های گالوانیزه ذوزنقه ای محصولاتی هستند که به خاطر کاربرد وسیعی در سقف ساختمان برای ساختمان‌های کوچک تر و  برای ساختمان‌های بزرگ تولید و یا ساختمان‌های تجاری دارند.

طیف وسیعی از محصولات، از راه‌حل‌های اقتصادی گرفته تا صفحات ساختاری با گالوانیزه عمیق، با پارامترهای مناسب برای استفاده در کاربردهای صنعتی است. این محصولات در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پدیدار می‌شوند، که به انواع صفحات پروفایل فردی برش داده می‌شود و می توان آن را با پوشش ضد چگالش پوشش داد. صفحات ذوزنقه را نیز می توان سوراخ کرد.

عناصر مورد استفاده یک ورق فلزی ذوزنقه در سقف عبارتند از: کاشی و سیستم ارتباطی، پوشش‌های ضد تراکم، دودکش تهویه. سوراخ کردن صفحات ذوزنقه‌ای را فراهم می‌کنیم. جزئیات (شکل، اندازه، چیدمان ها و دیگران) به تنهایی با بخش فروش به توافق رسیده‌اند.

همانطور که ذکر شد ورق های گالوانیزه ذوزنقه ای از جمله ورق هایی می باشند که بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها معمولا توسط کارخانه های داخلی و خارجی تولید می شوند که این محصول در انواع مختلف وجود دارد. شما باید با توجه به کاربرد مد نظر بتوانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید.

 بهتر است بدانید ورق گالوانیزه ذوزنقه در رنگ های سبز، قرمز، سفید، زرد تولید و روانه بازار می شود. همانطور که از نامش پیداست دارای طرح ذوزنقه ای نیز می باشد.

اگر به شهرهای شمالی رفته باشید مشاهده کرده اید که در سقف خانه های این شهر از این ورق های گالوانیزه استفاده شده است که بیشتر به عنوان سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما باید همواره سعی کنید این محصولات را از شرکت های معتبر و مجاز تهیه کرده که کیفیت بالایی داشته باشد تا با اطمینان خاطر بتوانید از آن بهره مند شوید. مجموعه آهن هایپر یکی از شرکت های معتبر می باشد که انواع ورق گالوانیزه از جمله ورق گالوانیزه ذوزتقه عرضه می کند.

 توجه داشته باشید این ورق ها معمولاً توسط کارخانه های مطرح و معتبر تولید شده اند. همواره مجموعه آهن هایپر در تلاش بوده است تا در جهت رضایت مشتریان خود کوشا باشد. جهت سفارش و خرید انواع ورق گالوانیزه ذوزنقه می توانید به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

رنگ مخصوص ورق گالوانیزه و ویژگی های آن

فرایند تولید ورق گالوانیزه

https://ahanhyper.com//?p=16301

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *