امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ورق ضد سایش (هاردوکس)

ورق هاردوکس یکی از انواع ورق های فولادی می باشد. همانطور که از نامش پیداست در برابر سایش و خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به همین خاطر به این ورق ها؛ ورق ضد سایش (هاردوکس) می گویند. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم به معرفی و کاربرد این ورق بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی ورق ضد سایش (هاردوکس)

بهتر است بدانید ورق ضد سایش (هاردوکس) از جمله ورق های آلیاژی می باشد که دارای مقاومت بالایی است. به همین خاطر در ساخت وسایل و قطعاتی که تحت سایش و فرسایش هستند؛ مورد استفاده قرار می گیرد. ورق هاردوکس معمولاً در انواع مختلف و کاربردهای متنوعی وجود دارد؛ به همین خاطر در سراسر جهان بهترین راه حل برای سایش شناخته شده و از پرمصرف ترین انواع ورق ها به شمار می رود.

 توجه داشته باشید که ورق ضد سایش (هاردوکس) معمولاً از مقاومت بهتری در برابر ضد سایش ها برخوردار است. این محصول را با نام های دروستات و دیلیدور نیز می شناسند. بهتر است بدانید ورق ضد سایش یکی از انواع ورق های فولادی می باشد که معمولاً در حالت نورد ساخته و عرضه می شود.

این محصول از جمله تولیدات کشور آلمان است که مجموعه آهن هایپر ارائه می گردد. توجه داشته باشید که از این محصول معمولا در معادن مختلف از جمله معدن سنگ، حمل مواد و ساخت و ساز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد ورق ضد سایش (هاردوکس)

بهتر است بدانید ورق ضد سایش (هاردوکس) با توجه به برخورداری از عمر طولانی و همچنین طراحی ویژه، ساخته شده در شرایط سخت و … در کاربرد ها و موارد بسیاری استفاده می شود. این محصول در حالت نورد ساخته و تولید شده است که در کاربردهای بسیاری همچون معدن، معدن سنگ، نوارنقاله، حمل مواد و ساخت و ساز و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که این نوع ورق معمولاً در مواقعی که قطعات بحرانی نیاز به طول عمر بالا داشته باشند نیز کاربرد دارد.

 

قیمت ورق ضد سایش (هاردوکس)

 

انواع ورق ضد سایش (هاردوکس)

ورق ضد سایش (هاردوکس)  معمولاً در گرید های مختلفی تولید و روانه ی بازار می‌شود. از پرکاربردترین آن ها می توان به ورق هاردوکس 400، ورق هاردوکس 450، ورق هاردوکس 500، ورق هاردوکس 550، ورق هاردوکس 600 و ورق هاردوکس HI Tuf اشاره کرد.

هر یک از این ورق ها دارای سختی بالا، کیفیت بالا و همچنین شکل پذیری در دمای کم خواهد بود. از ورق هاردوکس با گرید ۴۵۰ به بالا تر برای ساخت کامیون، بیل های لودر و … بیشتر استفاده می‌شود که این به خاطر وزن کمتر، عمر مفید تر و میزان باروری بیشتر خواهد بود.

قیمت ورق ضد سایش (هاردوکس)

قیمت ورق ضد سایش (هاردوکس) با توجه به نوسانات نرخ ارز و آهن در حال نوسان می باشد؛ به همین خاطر متاسفانه نمی توان به صورت ثابت درج کرد.

شما عزیزان می توانید قیمت به روز این محصولات را در وبسایت https://ahanhyper.com/ مشاهده نمایید.

خرید ورق ضد سایش (هاردوکس)

با توجه به کاربرد بالای این نوع ورق ها امروزه فروشگاه های بسیاری جهت عرضه و ارائه این محصولات فعالیت دارند. باید سعی کنید از فروشگاه های معتبر این محصولات را تهیه کنید تا دیگر دغدغه بابت کیفیت و مرغوب بودن کالا ها نداشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ جهت خرید ورق ضد سایش (هاردوکس)  اقدام نمایید. این محصول را تهیه کرده و در کاربردهای مدنظر خود از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

فولادهای ضد سایش

ورق آلیاژی؛ انواع و مزیت های استفاده از آن

https://ahanhyper.com//?p=25687

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *