امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه  

اگر کمی به دقت اطراف خود را وارسی کنید، دنیای آهنی را مشاهده خواهید کرد. فلز آهن تاثیر بسیار زیادی با پیشرفت فناوری و تکنولوژی داشته است. فلز آهن با تبدیل شدن به آهن آلات مختلف زندگی بشر را دستخوش تغییرات زیادی کرده است.

یکی از مهم ترین قطعات ساخته شده با آهن، تیرآهن می باشد. تیرآهن یکی از پرکاربرد ترین قطعه ی فولادی در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی است. اگر تیرآهن وجود نداشت، امکان ساخت بسیاری از سازه ها وجود نداشت.

در کشور ما کارخانه ی ذوب آهن زیادی وجود داشته که در زمینه ی ساخت انواع آهن آلات فعال هستند. کارخانه فولاد کرمانشاه سال های بسیاری است که انواع آهن آلات را با کیفیت بالایی استخراج کرده و راهی بازار های داخلی و بین المللی کرده است. تیرآهن 14 یکی از محصولات با کیفیت این مجتمع غرب کشور می باشد. در این مقاله قصد داریم تا همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را بیان کنیم. تا انتهای مقاله افتخار میزبانی خود را به ما بدهید.

 

خرید تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

 

تیرآهن 14 چیست؟

در ادامه ی مبحث همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه ابتدا لازم است تا تیرآهن 14 به خوبی معرفی شود. تیرآهن یک قطعه فولادی است که از وسط و میان سطحی صاف دارد ولی دو لبه ی آن حالت عمود گرفته و برجسته شده است. دو طرف تیرآهن شبیه به هم است و این قطعه پشت و رو ندارد. وزن این قطعه مختلف بوده و هر کارخانه بر اساس فرمولاسیون خود آن را تهیه می کند. تیرآهن ها کد گذاری مختلفی دارند و عدد 14 در کنار تیرآهن نوعی کد محسوب می شود. این کد بیان می کند که تیرآهن دارای چه ویژگی هایی است.

ارتفاع تیرآهن ها بین 8 الی 60 سانتی متر می باشد، اما وزن آن ها مختلف است. وزن تیرآهن نیز در بازه ی بین 130 تا 155 کیلوگرم مختلف است. از این قطعه فولادی برای ایمن سازی قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. عملا بدون استفاده از تیرآهن امکان ساخت هیچ واحد مسکونی و آپارتمان وجود نخواهد داشت. استفاده از تیرآهن باعث شده تا ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی بیشترین مقاومت را از خود نشان بدهند و از ایجاد خسارت های جانی و مالی جلوگیری شود.

 

تیرآهن 14 چیست؟

 

دلیل با اهمیت بودن تیرآهن 14 کرمانشاه چیست؟

در ادامه ی مبحث توجه داشته باشید که در ایران چندین کارخانه ی بزرگ ذوب آهن وجود دارد، که هر کدام در حال ساخت آهن آلات متعدد می باشند و تیرآهن 14 در چندین کارخانه ساخته می شود. اما بررسی ها نشان داده است که وزن تیرآهن ۱۴کرمانشاه تولید شده در مجتمع ذوب آهن کرمانشاه دارای وزن 130 کیلو گرم می باشد.

با وجودی که تیرآهن ۱۴اصفهان در کارخانه بزرگ ذوب آهن شهر اصفهان دارای وزن 155 کیلو گرمی می باشد. یعنی حدود 25 کیلو گرم تیرآهن 14 اصفهان سنگین تر از تیرآهن 14 کرمانشاه می باشند.

این در حالی است که تیرآهن 14 کرمانشاه علی رغم سبکی که دارد، مقاومت بالاتری را از خود نشان داده است. این ویژگی مثبت باعث شده تا اکثر توجه ها به سمت تیرآهن 14 کرمانشاه کشیده شود. این اختلاف وزن و هم چنین تفاوت در بازدهی حاکی از فرمولاسیون مورد استفاده در کاخانه ی ذوب آهن می باشد. در مجتمع بزرگ غرب کشور، تلاش شده تا با حداقل مواد اولیه، بازده بالایی از محصولات دریافت شود. تا این جا مبحث همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه گفته نشد. این محصول ویژگی های مثبت زیادی دارد.

 

قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه

 

مزایای ناشی از استفاده ی تیرآهن 14 کرمانشاه

  1. استفاده از تیرآهن 14 کرمانشاه باعث شده تا 25 کیلوگرم وزن کمتری برای آهن استفاده شود. برای ساخت یک ساختمان چندین تیرآهن استفاده می شود، که در نهایت سازه با وزن کمتری ساخته می شود. برای سازه سنگین احتمال ریزش وجود دارد ولی سازه سبک تر مقاومت بهتری دارد. با وجود وزن پایین تر تحمل فشار و وزن این تیرآهن بیش از سایر نمونه های موجود در بازار می باشد.
  2. به دلیل متریالی که درون تیرآهن 14 کرمانشاه وجود دارد، این محصول با ضخامت کمتری در مقایسه با سایر تیرآهن 14 موجود در بازار ساخته شده است. قطعا بکار بردن این قطعه ی فولادی در ایمن سازی ساختمان موثر تر است. لازم به ذکر است که این اختلاف در حد چند میلی متر می باشد.
  3. آهن مانند سایر فلزات، ابتدا وزن کشی شده و سپس به فروش می رسد. وقتی تیرآهن 14 کرمانشاه 25 کیلوگرم سبک تر است. در نهایت چند هزار کیلو کمتر آهن برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در مجموع هزینه های کمتری برای تیرآهن پرداخت خواهد شد.
  4. هنگام حمل و جا به جایی تیرآهن توسط کامیون های مختلف، بار تیرآهن 14 کرمانشاه تعداد بیشتری تیرآهن را خواهد داشت. که از نظر پرداخت هزینه های حمل و نقل برای پیمانکار به صرفه تر خواهد بود. چرا که در هر نوبت بارگیری تعداد و مقدار بیشتری تیرآهن 14 جا به جا خواهد شد و نیاز به بارگیرین چندین دستگاه کامیون نخواهد بود. با این وجود هزینه ی حمل و نقل تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

کلام پایانی

در این مطلب سعی شد تا به خوبی همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه شرح داده شود. تیرآهن 14 کرمانشاه در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد. قطعا با وجود تیرآهن 14 کرمانشاه، سایر تیرآهن ها کمتر خرید و فروش خواهند شد. چرا که برای ساخت و ساز از همه نظر به صرفه تر است تا از تیرآهن 14 کرمانشاه استفاده شود.

برای خرید این محصول با بهترین کیفیت و درجه و نیز اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۴کرمانشاه می توانید روی مجموعه ی بزرگ آهن هایپر حساب کنید. این مجموعه انواع آهن آلات مخصوصا تیرآهن 14 کرمانشاه مستقیما ار کارخانه خریداری کرده و به دست مصرف کننده می رساند. امیدواریم تا خواندن این مقاله همه چیز در ارتباط با تیرآهن ۱۴ کرمانشاه را به خوبی متوجه شده باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

مهم ترین کاربردهای تیرآهن ۱۴ چیست؟

تفاوت انواع تیرآهن

انواع استاندارد تیرآهن

https://ahanhyper.com//?p=25386

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *