امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد کدام کارخانه سبک تر است ؟

در زمینه آهن آلات یکی از مهم ترین محصولات موجود میلگرد می باشد که به شکل های مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرد. باید توجه داشت که قیمت در این محصولات به شکل های مختلف تعیین می شود. به صورت کلی و در تمامی نمونه های موجود، اصلی ترین شاخص تعیین قیمت، وزن می باشد. در هر شاخه از میلگرد های مختلف می توان برای سایز های گوناگون وزن های مشخصی را مشاهده کرد.

هرچه وزن در این محصولات بالاتر باشد قطعا قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. برای خرید این محصولات می توان برخی از کارخانه ها را به عنوان بهترین تولید کنندگان موجود معرفی کرد. اگر به دنبال قیمت های کمتر در این محصولات می باشید باید بدانید که میلگرد کدام کارخانه سبک تر است. وزن در این محصولات بسیار مهم می باشد اما باید به استاندارد های موجود نیز توجه داشته باشید.

برخی از محصولات وزن کمتری را دارند اما استاندارد های لازم در آن ها رعایت نشده است که این مورد می تواند در هنگام استفاده خطراتی را داشته باشد. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان مقاومت بسیار بیشتری را مشاهده نمود. در مورد سایز های مختلف در این محصولات می توان برخی از شاخص ها را معین کرده و آن ها را بررسی نمود. وزن، طول و مقاطع میلگرد ها برای سایز های مختلف کاملا مشخص شده و مورد بررسی قرار می گیرند.

 

میلگرد کدام کارخانه سبک تر است؟

 

برای اینکه از این محصولات به خوبی استفاده کنید باید به این استاندارد ها توجه داشته باشید. برخی از کارخانه های موجود در هنگام تولید این محصولات تمامی استاندارد های موجود را در نظر داشته و محصولاتی سبک با استاندارد عالی تولید می کنند.

دقت داشته باشید که سبک بودن میلگرد همیشه به عنوان یک مزیت شناخته نمی شود. سبک بودن در صورتی مفید و به صرفه است که ابعاد و اندازه های موجود به خوبی در میلگرد ها رعایت شود.

میلگرد کدام کارخانه سبک تر است ؟

قطعا این سوال که میلگرد کدام کارخانه سبک تر است برای افراد مختلف به وجود آمده و به آن توجه بسیار زیادی می کنند. برای افراد و مجموعه هایی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند شناخت کارخانه هایی که محصولات سبک وزن را تولید می کنند بسیار کاربردی خواهد بود. توجه داشته باشید که سبک بودن میلگرد های موجود به منزله مقاومت کم در آن ها نمی باشد.

اگر استاندارد های لازم در این محصولات رعایت شده باشد بهترین گزینه های موجود برای استفاده همگان می باشند. از بهترین کارخانه های موجود که سبک ترین میلگرد ها را با استاندارد های کامل تولید می کنند می توان نمونه های زیر را نام برده و شرح داد.

  • کارخانه فولاد راد همدان: این کارخانه از سال 1396 در شهرک همران شروع به فعالیت کرده و بهترین نمونه های موجود را تولید می کند. یکی از دلایل سبک وزن بودن محصولات موجود در این کارخانه فناوری و تجهیزات به روز می باشد. میلگرد های آجدار در این شرکت با استاندارد بسیار بالایی تولید شده و در بازار به فروش می رسند. استاندارد های ملی و بین المللی در محصولات این کارخانه به خوبی رعایت شده و می توان مزایای بسیار زیادی را نیز مشاهده کرد. بر روی تمامی محصولات این شرکت علامت اختصاری و انحصاری RAD حک شده است که می تواند یک شاخص شناسایی بسیار خوب باشد.
  • کارخانه فولاد ظفر بناب: یکی دیگر از کارخانه های موجود که محصولات بسیار سبک و عالی را تولید می کند این شرکت می باشد. کارخانه ظفر بناب در سال 1386 شروع به کار کرده و عمده نیاز مردم شمال شرق کشور را به خوبی تامین نموده است. این کارخانه علاوه بر میلگرد، محصولات متعدد دیگری از جمله تیرآهن، ورق استیل و … را نیز تولید می کند.

خرید میلگرد های سبک

 

خرید میلگرد های سبک

برای خرید باید ابتدا بدانید که میلگرد کدام کارخانه سبک تر است تا انتخاب های درستی را داشته باشید. خرید از کارخانه راحت نبوده و نمی توان از حد خاصی کمتر، خرید را انجام داد. به دلیل تولیدات بسیار زیاد در این کارخانه ها نمی توان خرید های جزئی و چند تنی را انجام داد. برای اینکه سبک ترین محصولات موجود در بازار را خریداری کرده و از این صرفه اقتصادی بهره مند شوید باید از مجموعه های مختلف و پخش کننده کمک بگیرید. یکی از بهترین شرکت های بسیار با سابقه در این رابطه آهن هایپر می باشد.

برای دریافت قیمت های به روز محصولات متنوع می توانید از این شرکت بسیار قوی کمک بگیرید. در این مجموعه علاوه بر میلگرد در سایز های متنوع می توانید قیمت ورق استیل، قیمت تیرآهن، قیمت هاش و … را به صورت روزانه دریافت کنید. خرید تیرآهن و مشتقات فولاد از این مجموعه قوی بسیار ساده بوده و می توانید انواع مشاوره های لازم در خرید را نیز دریافت کنید. قیمت میلگرد ها در تنوع بالا می تواند برای شما کاربرد های بسیار زیادی را داشته باشد. در مجموعه آهن هایپر می توانید در کمترین زمان ممکن انواع محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

خرید میلگرد سبک و با کیفیت

 

نکات مهم در هنگام خرید

برای خرید میلگرد های مختلف می توان نکات بسیار زیادی را بیان داشت. از این نکات می توان به تست و بررسی اشاره نمود. باید سایز بندی در این محصولات با استاندارد های موجود مطابقت داشته باشد. بهتر است هنگام خرید به صورت رندوم چند عدد را وزن کرده و قطر آن ها را نیز اندازه گیری کنید. این کار باعث می شود تا از خطاهای احتمالی جلوگیری شود. باید در نظر داشت که کیفیت در این محصولات به صورت کلی با دستگاه های دقیق اندازه گیری می شود اما شما نیز می توانید با توجه به اطلاعات خود تست هایی را انجام دهید.

در خرید انواع میلگرد های موجود بهتر است که به ارتفاع آج ها نیز توجه کنید تا بالاترین استحکام در ساختمان های شما به وجود بیاید. در انتخاب این محصولات یکی از مهم ترین استاندارد های موجود مربوط به انعطاف می باشد. نباید میلگرد ها به راحتی شکسته شوند زیرا این مورد نشان دهنده به کار بردن آلیاژ بد می باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بی کیفیت ترین میلگرد ایران

بهترین نوع میلگرد در بازار کدام است؟

سبک ترین میلگرد در بازار آهن آلات

https://ahanhyper.com//?p=36366

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *