امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد مورد استفاده در رابیتس

میلگرد مورد استفاده در رابیتس موضوعی مهم و قابل توجه در ساخت و ساز است. رابیتس کاری از جمله اقداماتی می باشد که طراحان و معماران برای طراحی های مختلف از آن استفاده می کنند. از رابیتس کاری در سقف، بتن ریزی و … استفاده می کنند. به عنوان یک نگهدارنده بسیار خوب این محصولات می توانند کارایی بسیار زیادی داشته باشند.

هرچه کیفیت در میلگرد مورد استفاده در رابیتس بالاتر باشد می توان کار را راحت تر به پیش برد. به صورت کلی به ورق های فولادی مشبک شده رابیتس می گویند. این شبکه ها با استفاده از مفتول های گالوانیزه به شکل های مختلف به یک شبکه فرعی متصل می شوند. این تعریف را می توان برای رابیتس در نظر داشته و به حالت های مختلف از آن استفاده کرد. قیمت ورق فولادی به کار رفته در این محصولات به شکل های مختلف تعیین می شود.

ورق قطعات به کار رفته در رابیتس باید به شکلی خاص تولید شده باشد تا بتوان در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کرد. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد قطعا قیمت ورق قطعات نیز بالاتر خواهد رفت. رابیتس کاری در حالت های مختلف مورد استفاده حرفه های گوناگون قرار می گیرد. می توان از این محصولات به شکل ها مختلف استفاده کرده و بالاترین کیفیت را در نما، گچ کاری و … مشاهده نمود.

 

میلگرد مورد استفاده در رابیتس

 

در سنگ کاری و نمای ساختمان از رابیتس به صورت گسترده ای استفاده می کنند. رابیتس را به تنهایی نمی توان در ساختمان ها به کار برده و مورد استفاده قرار داد. باید از میلگرد هایی برای نگهداری رابیتس استفاده شود. رابیتس ها برای اینکه به راحتی مصالح را جذب کرده و استحکام بالاتری را از خود به نمایش بگذارند به پایه و نگهدارنده نیاز دارند. میلگرد را به عنوان بهترین محصول برای رابیتس کاری در نظر می گیرند.

میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری

در دسته بندی های مختلف می توان میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری را بررسی کرده و انواع آن را معرفی کرد. باید در نظر داشت که میلگرد ها با داشتن سایز های بسیار متنوع خود می توانند برای اقدامات مختلف بسیار مفید باشند. برای اینکه در سایز های مختلف رابیتس ها را نصب کنید باید از میلگرد های مناسب استفاده کنید.

استفاده از میلگرد های مختلف در رابیتس کاری می تواند کیفیت کار را بالا برده و زیبایی بیشتری را به وجود بیاورد. خود رابیتس ها را نیز در دسته بندی های بسیار زیادی قرار می دهند. با توجه به این دسته بندی ها است که باید میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری را انتخاب کنید. برای انواع رابیتس های تولید شده در ابعاد و اندازه های مختلف باید از سایز های مختلف میلگرد ها استفاده کرد.

هرچه کیفیت در این میلگرد ها بالاتر باشد می توان راحت تر و سریع تر نصب را انجام داد. رابیتس ها را می توان بر اساس وزن در سه دسته کلی قرار داد. رابیتس ها را می توان به صورت ورقه ای تهیه کرده و به خوبی در حالت های مختلف از آن ها استفاده نمود. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان دوام و مقاومت بیشتری را در حین کار مشاهده کرد. باید توجه داشته باشید که رابیتس نباید به راحتی و با فشاری کم پاره شود.

 

میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری

 

برای نصب رابیتس شما نیاز به یک پایه دارید که آن پایه از میلگرد می باشد. میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری باید دارای انعطاف بالایی باشد. وجود انعطاف و همچنین تحمل وزن در این محصولات به شکل های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. وزن را می توان به عنوان یکی از مهم ترین شاخص ها در انتخاب میلگرد در نظر داشت. باید میلگرد مورد استفاده به راحتی وزن های مختلف را تحمل کرده و به راحتی نیز خم نشود. با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از سایز های مختلف میلگرد به خوبی استفاده کنید.

انواع رابیتس کاری در ساختمان ها

برای اینکه میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری را بشناسید باید با انواع رابیتس های موجود آشنا شوید. در ادامه انواع رابیتس های موجود را معرفی کرده و میلگرد های مورد نیاز هریک را نیز به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد. میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری را می توان در دو حالت جوشی و دفنی در سقف مورد استفاده قرار داد. هریک از این میلگرد ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. میلگرد های جوشی را با استفاده از جوشکاری به سقف اتصال داده و رابیتس را بر روی آن ها نصب می کنند.

حداقل سایز مورد استفاده در این نوع میلگرد ها باید 8 میلیمتر باشد تا بتواند تحمل وزن خوبی را از خود نشان دهد. دقت داشته باشید که ابعاد موجود در رابیتس کاری باید در حالت های مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا شما بتوانید میلگرد های مناسب را انتخاب کنید. نوع دوم در ایجاد میلگرد ها که دفنی می باشد در هنگام اجرای سقف نصب می شوند. در هنگام اجرای سقف و قبل از بتن ریزی می توان میلگرد های مورد نیاز را قرار داد.

اگر سقف شما از نوع کرومیت و یا دال بتنی می باشد باید از حالت دفنی استفاده کنید زیرا بعدا نمی توان جوشکاری خوب و محکمی را در این محصولات ایجاد کرد. به صورت کلی وزن رابیتس ها را می توان در سه دسته سبک، متوسط و سنگین قرار داد. حداقل سایز میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری باید 8 باشد تا بتواند وزن ملات و مصالح مختلف را نیز تحمل کند.

 

انواع رابیتس کاری در ساختمان ها

 

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان بیان داشت که میلگرد مورد استفاده در رابیتس کاری را می توان از مجموعه های بسیار متنوعی خریداری کرد. این میلگرد ها اکثرا دارای خم های مختلف می باشند. برای اینکه در خم های متنوع و برای کاربرد های گوناگون از این محصولات استفاده کنید باید از مجموعه های با سابقه خرید خود را انجام دهید.

آهن هایپر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود در این زمینه فعالیت داشته و می تواند به شما در حالت های مختلف این میلگرد ها را ارائه کند. پیشنهاد ما این است که برای انتخاب سایز میلگرد با متخصصین موجود در مجموعه آهن هایپر در ارتباط باشید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

شناسایی میلگرد در بتن و اهمیت آن

چگونه میلگرد تقلبی از اصل تشخیص دهیم؟

تفاوت میلگرد A1 A2 A3 A4 و مشخصات مکانیکی و کاربرد آن ها

رابیتس چیست و چه تفاوتی با راویز دارد؟

https://ahanhyper.com//?p=36006

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *