امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد مورد استفاده در تیرچه

در ساختمان سازی های مختلف بخش های بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به آن ها باید مصالح را تهیه کرد. یکی از مهم ترین مصالح موجود در تمامی ساختمان ها میلگرد می باشد که به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد ها را برای ایجاد مقاومت بیشتر در ساختمان ها به کار می برند. یکی از قسمت های بسیار مهم در هر ساختمان و سازه ای مربوط به تیرچه ها می باشد. تیرچه ها را می توان به شکل های بسیار متنوع و خاصی مورد استفاده قرار داد. میلگرد مورد استفاده در تیرچه را می توان به شکل های مختلف تعیین کرد.

برای تهیه تیرچه باید به بسیاری از نکات توجه داشت تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود را دریافت کرد. هرچه میلگرد های به کار رفته در تیرچه ها با کیفیت تر باشد می توان استحکام بیشتری را برای سقف ایجاد کرد. باید دقت داشت که کیفیت در تیرچه ها را بر اساس شاخص های بسیار متنوعی بیان می کنند. در تمامی مدل های ساخت و ساز، تیرچه ها بسیار کاربردی و مهم می باشند. در مورد تیرچه های موجود می توان قسمت های مختلف را مد نظر قرار داد. از مهم ترین قسمت های موجود در تیرچه می توان به زیگزاگ ها و پاشنه اشاره کرد.

باید توجه داشت که میلگرد های به کار رفته در هر قسمت باید استاندارد های لازم را داشته باشند. معمولا برای ایجاد زیگزاگ ها استاندارد های لازم را در نظر داشته باشند، باید سایز های مناسب را به کار برد. میلگرد و بتن ها به شکل های مختلف با یکدیگر در ارتباط بوده و باید به صورت ویژه ای آن ها را مورد بررسی قرار داد. به صورت کلی بتن و میلگرد مناسب در کنار یکدیگر می توانند بهترین استحکام و مقاومت را برای ساختمان ایجاد کنند.

 

میلگرد مورد استفاده در تیرچه

 

میلگرد مورد استفاده در تیرچه

برای اینکه میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها را شناسایی کنید باید به پلان های موجود توجه داشته باشید. در هنگام طراحی ساختمان خود می توانید به دهانه های موجود توجه داشته و یک تخمین کلی را برای تهیه تیرچه ها در اختیار داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد برای تیرچه ها زمان ساخت می باشد. ساخت تیرچه های مختلف ممکن است مدت زمانی را نیازمند باشد. برای اینکه در ساخت و ساز دچار وقفه نشوید باید قبل از ایجاد سقف تیرچه های شما آماده باشند.

باید در هنگام ایجاد ستون ها، میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها را تهیه کرده و شروع به ساخت تیرچه کنید. برای ساخت این محصولات در اندازه های مختلف باید از قطعات مختلف استفاده کنید. از مهم ترین بخش های ساخت تیرچه می توان به جوشکاری و بتن ریزی اشاره نمود که می تواند مدت زمان های مختلف را ایجاد کند. میلگرد گذاری به شکل های مختلف می تواند در حالت های گوناگون ایجاد شود. کیفیت در میلگرد های مختلف را برای استفاده در تیرچه ها باید با توجه به کارخانه ها بررسی کرد. در پلان های طراحی برای تیرچه ها بخش هایی را در نظر می گیرند.

جدول میلگرد تیرچه در پلان ها به خوبی می تواند برای شما کارایی های بسیار زیادی را داشته باشد. در این جدول ها سایز های مورد نیاز برای تیرچه ها درج شده است. میلگرد مورد استفاده در تیرچه باید سایز مناسبی را داشته باشد تا به راحتی مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. کیفیت تیرچه های به کار رفته در سقف می تواند برای شما ویژگی های بسیار زیادی را ایجاد کند. میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها باید به گونه ای انتخاب شوند که مقاومت کافی را برای ایجاد طبقات بعدی نیز داشته باشند. باید تحمل فشار و وزن در این محصولات به خوبی در نظر گرفته شود.

 

خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه

 

خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه

برای خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها می توان از مجموعه های بسیار زیادی استفاده کرد. باید دقت داشت که در هنگام خرید این میلگرد ها باید به سایز و وزن موجود نیز توجه داشته باشید. کارخانه های مختلف تولیدات بسیار متنوعی را ارائه می کنند. برای خرید این محصولات باید به شکلی عمل کنید تا در بهترین زمان میلگرد ها به دست شما برسد.

برای تولید تیرچه ها باید به موقع و در اجرای مرحله سقف میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها را خریداری کرد. به دلیل پروسه تولید تیرچه ها است که باید چند روز زودتر میلگرد ها را خریداری کرد. به صورت متداول در تولید تیرچه از میلگرد های 6، 8، 10، 12 و 14 استفاده می کنند.

 معمولا میلگرد های 6 و 8 را برای ایجاد زیگزاگ ها در تیرچه ها به کار می برند. یکی از مجموعه های بسیار با کیفیت برای خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها، آهن هایپر می باشد. در این مجموعه تمامی محصولات از بهترین کارخانه های ایران تهیه شده اند. برای خرید های کلی و جزئی می توانید به راحتی از این مجموعه بسیار قوی استفاده کنید.

آهن هایپر با داشتن سابقه بسیار عالی می تواند به شما در زمینه های مختلف مشاوره های لازم را نیز بدهد. راه های ارتباطی متنوع با این مجموعه قوی، بسیار زیاد بوده و به خوبی می توانید از این شرکت استفاده کنید. از دیگر محصولات کاربردی موجود در آهن هایپر می توان به ورق استیل، ورق قطعات، ورق سیاه، تیرآهن نرمال و ورق گالوانیزه، انواع نبشی، تیرآهن نرمال و … اشاره نمود. برای دریافت قیمت ورق قطعات و قیمت ورق فولادی می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه

 

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان بیان داشت که میلگرد مورد استفاده در تیرچه ها باید با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار گیرند. تنوع در دهانه های موجود در ساختمان ها می تواند تعیین کننده تعداد و سایز میلگرد های به کار رفته باشد. برای اینکه تیرچه های شما به موقع آماده شود باید به در زمانی درست میلگرد ها را تهیه کنید. خرید میلگرد مورد استفاده در تیرچه می تواند برای شما از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تیرچه های آماده باشد. علاوه بر صرفه اقتصادی، شما می توانید از کیفیت این محصولات نیز اطمینان حاصل کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

تیرچه بلوک یا سقف تیرچه چیست و انواع آن

https://ahanhyper.com//?p=36473

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *