امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت استخر

مشارکت در ساخت استخر موضوعی است که قصد داریم در این مطلب از وب سایت آهن هایپر به آن بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مشارکت در ساخت با ما همراه باشید.

مشارکت در ساخت استخر قرارداد پیمانکاری می باشد که در آن ساخت و احداث استخر به سازنده یا پیمانکار واگذار می شود. توجه داشته باشید که ساخت استخر برای مجتمع های ورزشی یا در باغ ها، ویلاهای شخصی انجام خواهد شد. بسیاری از مجتمع های ورزشی برای درآمد زایی اقدام به احداث استخر می‌کنند و به این صورت بسیاری از افراد جامعه از خدمات تفریحی این مجموعه ها بهره مند خواهند شد.

 قرارداد شرکت احداث مجموعه ورزشی یک نوع قرارداد پرهزینه می باشد که برای اجرایی شدن آن نیاز به سرمایه نقدی بسیاری می باشد. از طرف دیگر می توان گفت به دلیل شرایط مناسبی که برای درامد زایی ایجاد می کند سرمایه گذاران بسیاری تمایل دارند که در این پروژه شرکت کرده و سرمایه خود را برای آن به کار ببرند.

 توجه داشته باشید که مشارکت در ساخت استخر معمولاً نیازمند انجام چند مرحله مختلف می باشد که تنها از عهده یک پیمانکار برنمی آید. به همین خاطر بخشی از این پروسه را با استفاده از قراردادهای پیمانکاری دست دوم به پیمانکاران دیگر واگذار خواهند کرد.

 

پیمانکاری ساخت استخر

 

 توجه داشته باشید که استخرها علاوه بر اینکه محلی برای تفریح می باشند به عنوان زیبا سازی ویلا ها و باغ های شخصی نیز ساخته خواهد شد. علاوه بر اید با افزایش خواص اب درمانی، پزشکان آب درمانی را پیشنهاد می‌کنند. استخرها محلی برای مراجعه یک سری از افراد می باشد که جهت درمان قصد دارند از آن استفاده کنند.

پیمانکاری ساخت استخر

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استخر باید ذکر کنیم که آب دارای خواص فوق العاده می باشد که از زمان‌های گذشته افراد به آن توجه ویژه ای داشته اند. از قدیم خزانه هایی وجود دارند که مورد تاییدیه برای این نظریه می باشد. خواص موجود در آب انسان ها را مشتاق خواهد کرد تا به روش‌های مختلفی از آن استفاده کنند.

پیشرفت در زمینه معماری ساخت استخر امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر نیاز به افراد متخصص یا به اصطلاح پیمانکار استخر می باشد که جهت طراحی و ساخت این مجموعه اقدام کند. همانطور که ذکر شد پیمانکاری تنها به ساختمان سازی محدود نخواهد شد و می تواند حوزه های متنوعی را در بر بگیرد که یکی از آن ها استخر سازی می باشد.

با توجه به مشارکت در ساخت استخر باید ذکر کنیم که پیمانکاری استخر به تعریف ساده عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که با حوزه ساخت و سازه یک استخر در ارتباط می باشد. توجه داشته باشید که در انجام این فعالیت یک فرد حقیقی به عنوان پیمانکار استخر یا یک تیم شرکت طی فرایند تهیه و تولید مصالح حمل و نقل مراحل ساخت و اجرای پروژه را در طی قراردادی رسمی در بین دو طرف می‌نویسند که بر عهده خواهد گرفت. همچنین توجه داشته باشید که پیمانکار ساخت استخر موظف است که طبق مفاد قرارداد پروژه سازی را تا تاریخ مقرر انجام داده و تحویل دهد.

انواع سازه برای طراحی و اجرای استخر

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استخر باید ذکر کنیم که برای ساخت استخر روش های بسیاری وجود دارد که معمولاً در قراردادی که بین دو طرف انعقاد می شود نوع سازه را بیان می کند. در ادامه های برخی از انواع سازه برای طراحی و اجرای استخر را بیان می کنیم.

سازه بتنی

بهتر است بدانید سازه بتنی از جمله انواع سازه استخر بوده که رایج ترین و شایع ترین نوع آن می باشد. بتن به خاطر استحکام بالا و همچنین نفوذ ناپذیری در مقابل آب برای اجرای استخر و جکوزی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. در این نوع سازه هزینه ساخت استخر نیز تا حدودی کاهش خواهد داد.

سازه آهنی

سازه آهنی در معماری نوین برای ساخت و احداث استخر رونق بسیاری گرفته است که بیشتر برای ساخت استخر پارکینگ، روی پشت بام ها و در باغ مورد استفاده قرار می گیرد.

ساز شیشه ای

شیشه از جمله جدیدترین و شیک ترین متریال های روی کار می باشد که برای ساخت استخر مدرن در خانه ها و باغ ها امروزه از آن به وفور استفاده می شود. اگر شما قصد ساخت این استخرها را در حوزه باغ خود دارید پیمانکار استخر می تواند نیازهای شما را برآورده نماید.

 

انواع سازه برای طراحی و اجرای استخر

 

سازه ونیل

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استخر باید ذکر کنیم که یکی از انواع سازه هایی که پیمانکاران از استقبال می کنند؛ سازه ونیل می باشد. به این صورت لازم است که از چهارچوب های فلزی یا پلیمری استفاده شود. همچنین در برخی موارد معمولا از بلوک های بنایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که جنس چهارچوب این استخرها معمولاً تحت تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان موقعیت قرار گرفته و سقف بودجه در نظر گرفته شده مشخص خواهد شد.

سازه فایبرگلاس

یکی دیگر از انواع سازه هایی که برای استخر استفاده می‌شود مدل فایبرگلاس می باشد. در ساخت این مدل معمولا از یک پوسته با جنس فایبرگلاس یا اکریلیک استفاده خواهد شد. این استخرها را بیشتر به عنوان استخر رو زمینی استفاده می کنند و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

معرفی فروشگاه آهن هایپر

برای ساخت سازه‌های استخری معمولاً از ورق فولادی و محصولات فولادی استفاده می شود. کیفیت این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین خاطر بسیاری از افرادی که جهت مشارکت در ساخت اقدام می کند در تلاش هستند که بتوانند محصولات فولادی با کیفیتی را تهیه نمایند.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم جهت تهیه محصولات سعی کنید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. این مجموعه محصولات باکیفیتی را ارائه می‌دهد که شما عزیزان دیگر نگران کیفیت آن ها نخواهید بود. برخی از محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه می گردد می توان به انواع میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، انواع پروفیل ها و … اشاره کرد.

 تمامی این محصولات توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید و روانه بازار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید. البته در نظر داشته باشید که شما عزیزان می ‌توانید در سراسر ایران جهت سفارش این محصولات اقدام نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

سود مشارکت در ساخت به عهده کیست

https://ahanhyper.com//?p=25133

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *