امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت استان گیلان

مشارکت در ساخت برای افرادی که با امور ساخت و ساز آشنا هستند بسیار آشنا می باشد. یکی از راه های خانه دار شدن و سود بردن از ساخت خانه همان مشارکت در ساخت می باشد. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم به مشارکت در ساخت استان گیلان بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مشارکت در ساخت

با توجه به مشارکت در ساخت استان گیلان باید ذکر کنیم که به طور کلی می توان گفت مشارکت در ساخت نوعی قرارداد و توافق دو طرفه می باشد که هر یک از طرفین در آن آورده خود را با یکدیگر شریک می‌شوند. به عنوان مثال فرض کنید اگر شما صاحب یک خانه ویلایی و کلنگی باشید با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به مسکن و بالا رفتن قیمت خانه به این فکر افتاده که خانه خود را خراب کرده و آپارتمان چند طبقه بزنند.

 مشکلی که وجود دارد این است که شما نه تخصص این کار را دارید و نه پول و بودجه لازم است که در اینجا با مشارکت در ساخت آشنا خواهید شد. بنابراین یک سازنده سرمایه و تخصص خود را با شما شریک خواهد شد و خانه کلنگی را به آپارتمان چند طبقه تبدیل خواهد کرد. به این صورت شما با سازنده در صورتی که از این ساخت و ساز به دست می آید شریک خواهید شد.

 

مشارکت در ساخت استان گیلان

 

تعهدات سازنده و مشارکت در ساخت

با توجه به مبحث مشارکت در ساخت استان گیلان باید ذکر کنیم سازنده در قبال زمین و ساختمانی که در دست می گیرد تعهداتی بر عهده دارد. برخی از این تعهدات عبارتند از:

  1. سازنده تعهد دارد که هزینه های ساختمان و اداری که پروژه به همراه دارد را پرداخت کند.
  2. سازنده باید مبلغی را طی مراحل ساخت به عنوان اجاره بها به مالک زمین پرداخت نماید.
  3. هرگونه پرداخت جریمه نفوذ به فضای سبز مشکلات نظام مهندسی و … برعهده سازنده می باشد.

پیشنهاد می کنیم پیش فروش ساختمان ها و ساخت و ساز تا زمانی که ساخت به پایان نرسیده باشد؛ انجام ندهید. اگر قصد دارید تا جهت پیش فروش اقدام کنید سازنده نسبت به سهمی که در مشارکت در ساخت و ساز دارد پیش فروش را انجام دهد. باید حتما با توافق کتبی از مالک این کار صورت بگیرد. شایان ذکر است که پیش فروش تا مرحله سفت کاری ساختمان نباید انجام شود و غیر قانونی می باشد.

مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان

مشارکت در ساخت استان گیلان مزایای بسیاری را به همراه دارد باعث شده است امروزه افراد بسیاری جهت این کار اقدام نمایند. برخی از مزایای این عملیات به شرح زیر می باشد.

بازسازی بافت های قدیمی

یکی از مهم ترین مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان بازسازی بافت های قدیمی که ظاهری نامناسب دارند خواهد بود. با توجه به بالا بردن عمر خانه های قدیمی باید حتما آن ها را در برابر حوادثی مثل زلزله، باد، طوفان و … مقاوم سازی کنید تا به آن اسیب وارد نشود. همان طور که می دانید کشور ما بر روی کمربند زلزله قرار دارد که باید حتما نکات ایمنی مربوط به مقاوم سازی را در ساختمان سازی ها رعایت نمایید.

 مشارکت در ساخت روشی بسیار مناسب برای برخورداری از خانه های بسیار مقاوم در برابر زلزله می باشد. در نظر داشته باشید که باید موضوع نشست سازه را نیز مورد توجه قرار دهید. چرا که نشست هایی که در سازه امکان دارد اتفاق بیفتد باعث ایجاد ترک های کوچک یا بزرگ خواهد شد که خطرات جانی و مالی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

 

مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان

 

افزایش سرمایه و رشد ملک

یکی دیگر از مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان افزایش سرمایه و رشد ملک می باشد. زمان فروش خانه کلنگی شما تنها می‌توانید پول بابت زمین دریافت کنید. چراکه ساختمان قدیمی هیچ ارزشی ندارد. اما زمانی که بخواهید خانه جدید بخرید باید به فروشنده ملک علاوه بر پول ملک، پول خانه نیز بپردازید.

 مشارکت در ساخت به شما کمک خواهد کرد تا با ساخت خانه جدید در واقع شما سرمایه خود را افزایش دهید. اگر خانه جدید به فروش برسانید بیشتر از زمینی که فروختید نصیب شما خواهد شد و این مشارکت در ساخت راهکاری بسیار هوشمندانه و عالی برای افزایش دارایی شما خواهد بود.

صرفه جویی در هزینه های نگهداری ساختمان و تعمیر ان

زمانی که خانه های قدیمی را به خانه نوساز تبدیل کنید بدون شک در هزینه‌های نگهداری ساختمان و تعمیر آن صرفه جویی خواهد شد. همانطور که شما نیز احتمالاً تا الان مشاهده کرده‌اید خانه‌های قدیمی هر روز با یک مشکل جدید مواجه خواهند شد. تاسیسات آن به خاطر عمر طولانی دچار خرابی می شوند.

اما با ساخت یک خانه جدید نه تنها نیاز به تعمیرات ندارید بلکه هزینه های مصرف انرژی نیز کاهش پیدا خواهد کرد. چرا که از سیستم های تهویه مطبوع، گرمایش از کف و تجهیزات دیگر جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی استفاده خواهد شد.

بهتر است بدانید که یکی دیگر از مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان این است که خانه های نوساز همیشه مشتری دارند و فروش آن ها بسیار آسان و راحت تر از خانه های کلنگی می باشد و می توانید به پول نقد تبدیل نمایید.

خانه های نوساز دارای تجهیزات مجهز از جمله آسانسور، توالت فرنگی، سیستم های گرمایشی بهینه، شیشه دوجداره و … می باشد که ساکنین در آنجا احساس راحتی و آسایش دارند. خانه های قدیمی فاقد این سیستم ها می باشد. وجود این تجهیزات یکی از مزایای مشارکت در ساخت استان گیلان به شمار می رود.

 

افزایش سرمایه و رشد ملک

 

مسئله زیبایی نمای خارجی و فضای داخلی از مواردی می باشد که افراد برای زندگی در یک خانه به آن دقت بسیاری می‌کند. خانه های قدیمی چهره نامطلوبی را به شما می دهند. بسیاری از افراد از فضای داخلی آن ها به گونه ای می باشند خانه های نوساز با مدرن ترین ایده ها و طرح ها برنامه ها و افراد طبقه طبق سلیقه خود می توانند اقدام به انتخاب طرح مناسب کند.

معرفی فروشگاه آهن هایپر

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی و آهن آلات می باشد که این محصولات توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید و عرضه شده است. برخی از این محصولات می توان به انواع میلگرد، انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی، پروفیل های ساختمانی، انواع سپری و … اشاره کرد. شما عزیزان این محصولات را می توانید از طریق وب سایت  https://ahanhyper.com تهیه نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

مشارکت در ساخت ورامین

مشارکت در ساخت کرج

مشارکت در ساخت شیراز

مشارکت در ساخت مشهد

https://ahanhyper.com//?p=25131

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *