امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت استان همدان

توجه داشته باشید که مشارکت ساخت قراردادی می باشد که میان مالک زمین و سازنده یا سرمایه گذار جهت انجام ساخت و ساز منعقد می شود. توجه داشته باشید که در زمینه مشارکت در ساخت استان همدان موارد متعددی می باشد که در صورت عدم وجود دانش کافی از این موارد با استفاده وجود اختلافات و مشکلات متعددی خواهد شد.

قرارداد مشارکت در ساخت

توجه داشته باشید که مشارکت در ساخت قراردادی است که در آن مالک زمین به خاطر نداشتن تخصص در ساخت و ساز و همچنین نداشتن منبع مالی و بودجه به کمک سرمایه گذاری که تخصص ساخت و ساز دارد. یعنی سازنده ملک خود را به عنوان آورده اولیه در قبال قراردادی در اختیار سازنده ها قرار خواهند داد تا به این صورت پروسه ساخت و ساز را انجام دهد.

توجه داشته باشید که مالک قسمتی از زمین را به نام سازنده می کند که در زمان تمام شدن پروژه سازنده در سری از اسناد آپارتمان را که در قرارداد ذکر شده است را به نام مالک خواهد کرد. استان همدان یکی از شهرهای بزرگ کشور می باشد که شاهد فرصت های متنوع در زمینه ساخت و ساز می باشد. جهت مشارکت در ساخت استان همدان سعی کنید در زمان انعقاد قرارداد به نکات لازمه توجه داشته باشید تا به صورت اصولی این کار خود را پیش ببرید.

مزایای مشارکت در ساخت

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استان همدان باید ذکر کنیم که مشارکت ساخت مزایا بسیاری را به همراه دارد. بهتر است بدانید در اینجا مالک لازم نیست هیچ هزینه ای را پرداخت کند و حداقل سود 30 درصد در این پروسه خواهد داشت. همچنین ساختمان کلنگی خود را به آپارتمان نوساز تبدیل کرده که هزینه نگهداری و سرویس کمتر بدون شک کیفیت بالاتری در زندگی را نیز خواهد داشت.

 

مشارکت در ساخت استان همدان

 

 به عنوان مثال می توان ذکر کرد که اگر یک ملک یا یک زمین ۵۰۰ متری در همدان را در اختیار سازنده بگذارد پس از اینکه عملیات ساخت و ساز انجام شود می تواند حداقل زمینه 650 متری را خریداری نمایید . با توجه به اینکه سازنده به صورت پلکانی سرمایه را برای ساخت و ساز پرداخت می‌کند در طی سال حداقل ۳۵ درصد سود دارند.

چالش های قرارداد مشارکت در ساخت

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استان همدان برخی از چالش های مشارکت ساخت را بیان کنیم.

درصد طرفین

یکی از چالش هایی که وجود دارد درصد طرفین می باشد. میزان درصدی که مالک زمین یا بنای مفید قابل فروش دریافت خواهد کرد و همچنین میزان درصد برای هر زمینی متفاوت می‌باشد.

عوامل بسیاری همچون قیمت روز زمین، هزینه پروانه ساخت و هزینه ساخت و ساز پروژه، همچنین قیمت زمین با توجه به پروانه ساخت را دریافت کرده است. هزینه ساخت و ساز که از آیتم های مختلفی برخوردار بوده در یک کوچه اگر دو زمین متراژ متفاوت خواهد بود این عوامل میزان درصدی که مالک زمین از بنای مفید دریافت می کنند؛ را مشخص خواهد کرد.

 

چالش های قرارداد مشارکت در ساخت

 

زمان ساخت

بهتر است بدانید که زمان ساخت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به متراژ قابل ساخت، همسایگان و عرض کوچه، میزان رفت و آمد، افزایش پروانه ساخت، زمان اخذ پروانه ساخت و متریال های مورد استفاده و … اشاره کرد. بهتر است بدانید برخی از سازندگان به خاطر عدم تخصص در طرح توجیهی اولیه یا عدم تمکن مالی و همچنین بدون برنامه ریزی پیش رفتن و … دچار مشکل می‌شوند.

 توجه داشته باشید که در برخی مواقع زمان ساخت باعث غیر توجیه پذیر بودن پروژه خواهد شد. به عنوان مثال می ‌توان گفت هر ماه تأخیر در پایان پروژه به ازای هر ماه ضرری را به همراه خواهد داشت. قرارداد مشارکت در ساخت استان همدان بدون بند برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشند مالکین ضررهای بسیاری را باید تحمل کنند.

کیفیت ساخت

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت استان همدان باید ذکر کنیم یکی از چالش‌های مشارکت ساخت کیفیت ساخت می باشد. به خاطر عدم تخصص سازندگان و همچنین عدم نظارت بر ساخت سازمان‌های مربوطه در پروژه‌ها ساخت و سازهای غیر اصولی انجام خواهد شد. بهتر است بدانید متریال های مورد نیاز به صورت اصولی و درست در قرارداد شاهد استفاده از متریال های نامرغوب در آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش و … می باشد.

 

پیش فروش آپارتمان

 

پیش فروش آپارتمان

توجه داشته باشید که در مشارکت در ساخت استان همدان در برخی مواقع سازندگان به خاطر نداشتن بودجه و پول و همچنین عدم تخصص در طرح ساخت و ساز مشارکت ساخت اقدام به پیش فروش غیر اصولی خواهند کرد که در پایان مشکلات بسیاری را برای مالک و خود ایجاد خواهند کرد.

عدم امکان فروش تا زمان پایان پروژه

در این پروسه از زمینی که در اختیار مالک است تا زمان اتمام پروژه تا حدودی سخت و دشوار می باشد و در صورت فروش مشکلاتی را برای مالک و خریدار خواهد داشت. پس سعی کنید تا زمان به پایان رسیدن این پروژه جهت فروش آن اقدام ننمایید.

معرفی فروشگاه آهن هایپر

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز مشارکت در ساخت استان همدان بیان کردیم. زمانی که قصد دارید جهت مشارکت در ساخت اقدام کنید با این فرایند آشنا بوده و بتوانید به صورت اصولی پیش بروید. اما در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید یک مشاور را انتخاب کنید تا به این صورت اقدام ناشایست از طرف سازندگان متوجه شما نشود.

شما اگر از سازندگان می باشید می توانید جهت تهیه محصولات فولادی مورد نیاز باید همواره سعی کنید تا محصولات را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه کنید که دغدغه ای بابت کیفیت و مرغوب بودن محصولات نداشته باشید. برخی از فروشندگان تنها برای اینکه درصد کمی سود داشته باشند سعی می‌کنند تا محصولات بی کیفیتی را ارائه دهد.

 بنابراین شما باید در هنگام انتخاب فروشگاه دقت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد. این فروشگاه با توجه به سابقه طولانی مدت و درخشانی که دارد همواره در تلاش است تا محصولات را روانه بازار کند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد.

برخی از محصولاتی که توسط این فروشگاه ارائه می گردد. عبارتند از: میلگرد در سایزهای مختلف، تیرآهن در سایزهای مختلف، ناودانی و نبشی، پروفیل های ساختمانی، انواع سپری، انواع ورق ها و … شما عزیزان این محصولات را می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com تهیه نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نیز کافیست از طریق شماره های ذکر شده در وبسایت با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بهترین محله های همدان برای زندگی

مشارکت در ساخت ولنجک

مشارکت در ساخت کرج

مشارکت در ساخت شیراز

مشارکت در ساخت مشهد

https://ahanhyper.com//?p=25132

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *