امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
مجتمع فولاد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال 1386 تاسیس گردید. این کارخانه در یک شهرک صنعتی به نام بناب واقع شده است. هر شرکت فولاد سازی برای آینده‌ی مجتمع خود برنامه‌ای مد نظر دارد. هدف این شرکت افزایش ظرفیت تولیدی میلگرد به صورت سالیانه می‌باشد. در حال حاضر این کارخانه از سه فاز مجزا تشکیل شده است. ظرفیت تولیدی این شرکت با همکاری پرسنل زحمتکش به 200 هزار تن در سال می‌ رسد.

سال 1395 سومین فاز این مجموعه کامل گردید. فاز سوم این کارخانه تولیدی در زمینه ساخت و تهیه‌ی انواع تیرآهن، ناودانی، نبشی فعالیت می‌کند. بهره برداری از این فاز یک سال بعد در سال 1396 به انجام رسید. مجتمع فولاد ظفر بناب در حیطه‌ی تراشکاری، ذوب فولاد و از همه مهم‌ تر در زمینه تولید دستگاه‌های تراشکاری فعالیت زیادی انجام می‌دهد.

از افتخارات مجتمع فولاد ظفر بناب می‌توان به مجتمع نمونه تحقیق و توسعه در آذر بایجان شرقی اشاره کرد. این واحد نمونه بسیار مورد قبول مشتریان قرار گرفت. مجموعه‌ی صنعتی ظفر بناب صادرات تیرآهن به کشورهای خارجی را نیز برعهده دارد. در چند سال اخیر مجتمع فولاد ظفر بناب توانسته است عضوی از بزرگ‌ ترین کارخانه‌ های فولاد سازی شرکت به شمار بیاید. پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی در این کارخانه، نصب و راه اندازی شده است.

 

مجتمع فولاد ظفر بناب

تعداد افرادی که به صورت مستقیم دراین  کارخانه فعالیت می‌کنند حدود 600 نفر می‌باشد. 3000 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در بخش‌های مختلف فروش و مشاوره خرید و… برای مجتمع فولاد ظفر بناب کار می‌کنند.

هر شرکت برای نشان دادن محصول تولیدی خود بر روی آن‌ ها علامتی حک می‌کند. نشانه اختصاری این کارخانه Zn.ct می‌باشد که بر روی میلگردهای تولیدی ساخت مجتمع فولاد ظفر بناب وجود دارد.

مجتمع فولاد ظفر بناب

محصولات مجتمع فولادی ظفر بناب

تیرآهن: از مهم‌ترین محصولات تولیدی مجتمع فولاد ظفر بناب تیرآهن می‌باشد. تیرآهن‌ ‌های این کارخانه به صورت کلی در دو نوع IPE, INP تولید می‌شوند. سایز تیرآهن‌های فولاد ظفر بناب از 12 متر تا 27 متر است. هر شاخه‌ی 12 متری تیرآهن مجتمع فولادی ظفر بناب در سایز 14 حدود 155 کیلو گرم می‌باشد.

میلگرد: مجتمع فولاد ظفر بناب از بزرگ‌ترین مجتمع‌های فولادسازی در رابطه با تولید میلگرد می‌باشد. این کارخانه میلگرد را در سایز 8 تا 32 در گریدهای A2 ,A3 تولید و به بازار مصرفی صادر می‌کند.

 

محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب

وزن میلگرد سایز 8 گرید A2 حدود 4 کیلوگرم، میلگرد سایز 10 گرید A2 حدود 6.5 کیلوگرم، میلگرد 12 نوع A3 نزدیک به 12 کیلوگرم، میلگرد سایز 14 با استاندارد A3 حدود 13.5 کیلوگرم، میلگرد سایز 16 درگرید A3 حدود 18 کیلوگرم، سایز 18استاندارد A3 دارای 22.5 کیلوگرم، میلگرد 20 با استاندارد A3 حدود 28 کیلوگرم، میلگرد 22 در گرید A3 حدود 33.5 کیلوگرم، میلگرد 25 در گرید A3 حدود 44 کیلو گرم، میلگرد سایز 28 با استاندارد A3 حدود 55 کیلوگرم می‌باشد.

نبشی: مجتمع فولاد ظفر بناب نبشی را در ابعاد 50*50*3، 60*60*3، 50*50*4، 60*60*4، 50*50*5 را بعد از ساخت به بازارآهن وارد می‌کند. نبشی سبک از جمله  دیگر محصولات کارخانه فولاد ظفر بناب می‌باشد. این محصول با روش نورد گرم تولید می‌شود.

نکته‌ی قابل توجه این است که این محصول بر اساس خواست و سفارش مشتری تهیه می‌گردد. نبشی‌های مجتمع فولاد ظفر بناب با رعایت و طبق استانداردهای جهانی تولید میشوند.

ناودانی: ناودانی‌های تولیدی مجتمع فولاد ظفر بناب با طول8 و 12 متر تولید می‌شوند. این ناودانی‌ها با روش نورد گرم و از بیلت‌های فولادی تشکیل و تهیه می‌گردند. سطح مقطع این ناودانی‌ها مانند حرف U در زبان انگلیسی است. سطح داخلی این ناودانی ‌ها شیب‌دار می‌باشد.

 

مجتمع فولاد ظفر بناب

از مزایای ناودانی‌های این مجموعه به قالب‌ بندی و ساختار مناسب آن می‌توان اشاره کرد که در ساختمان سازی بسیار مورد توجه است. از این قالب بندی در ترمیم‌ بناهای معماری، اسکت، کامیون و استفاده در ماشین آلات کاربرد دارد. بنابراین می‌توان گفت ناودانی‌های مجتمع فولاد ظفر بناب برای ساختمان سازی و پروژه‌های معماری بسیار مناسب است.

به صورت کلی ناودانی‌ها به دو دسته‌ی سبک و سنگین تقسیم بندی می‌شوند. بیشتر ناودانی‌های مجتمع فولاد ظفر بناب از نوع سبک می‌باشد. ناودانی‌های سبک در داخل کشور به صورت عمده تولید می‌شوند اما ناودانی‌های سنگین در برخی موارد از کشور‌های اروپایی و یا آسیایی وارد کشور می‌شود.

از کاربردهای ناودانی‌های مجتمع فولاد ظفر بناب می‌توان به پل‌های باربر، قفسه‌هایی با ساختار محکم، ستون‌ها، تیرها، خرپاسازی و ساخت قوطی اشاره کرد.

 

محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب

قیمت محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب

در رابطه با قیمت تیرآهن‌ های ظفر بناب لازم است بدانید که قیمت‌ها بر اساس قرارگیری در دسته‌ها و سایز تیرآهن تعیین می‌شوند. نرخ تمامی محصولات تولیدی این شرکت از جمله میلگرد، ناودانی، نبشی و سایر مقاطع فولادی به صورت لحظه‌ای در حال تغییر می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌های روز محصولات شرکت به سایت اختصاصی شرکت و یا سایت‌های فروش آهن مراجعه کرده و از آخرین تغییرات با خبر شوید‌.

جهت خرید و مشاوره با واحد مرکزی و کارشناسان فروش مجتمع فولاد ظفر بناب تماس حاصل فرمایید. کارمندان و تمامی پرسنل شرکت به صورت شبانه روزی پاسخ‌گوی خریداران و مشتریان هستند و برای جلب رضایت مشتری تمام تلاش خود را می‌کنند.

برای مشاوره و خرید محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر