امروز : پنج‌شنبه 28 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
مجتمع فولاد البرز غرب

مجتمع فولاد البرز غرب

مجتمع فولاد البرز غرب  به عنوان بزرگترین طرح های خصوص فولاد سازی کشور در استان زنجان شهرستان ابهر تاسیس شد. توجه داشته باشید این شرکت در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت در زمینه تولید مقاطع فولادی از جمله: ناودانی، تیرآهن، میلگرد و … کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی شرکت مجتمع فولاد البرز غرب را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید امروزه شرکت های داخلی و خارجی بسیاری هستند که نسبت به طراحی و تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و … اقدام کرده‌اند. این محصولات را در رده بندی های مختلف وارد بازار کرده اند که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساخت و ساز و …. از آن استفاده می کنند.

 

مجتمع فولاد البرز غرب

 

 یکی از کارخانه های معتبر و شناخته شده؛ کارخانه فولاد البرز غرب می باشد. این کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته محصولاتی با کیفیت بالا و با مقاومت بالا طراحی و تولید کند.

محصولات مجتمع فولاد البرز غرب

محصولات کارخانه فولاد البرز غرب

 شمش 

یکی از محصولات تولیدی توسط این شرکت شمش آهن می‌باشد. این شمش با فرآیند ریخته گری تولید خواهد شد که به نام شمش فولادی معروف می باشد. توجه داشته باشید نحوه فرایند شمش از جمله نورد گرم و سرد فولاد ها می باشد. این محصول از جمله ماده‌ای اولیه صنایع پایین دستی محسوب خواهد شد که دارای اندازه و شکل ظاهری مختلفی می باشد.

شمش فولادی معمولاً به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:  شمش فولادی فابریک، شمش فولادی بیلت، شمش فولاد اسلب

از شمش فولادی در کاربردهای مختلف استفاده می شود چرا که این شمش از مقاطع فولادی آهنی مستحکم و پرکاربرد هستند. برای مثال می توان گفت در پروفیل های باز و بسته شمش فولادی تولید می شوند.

شمش هایی که در کارخانه فولاد البرز غرب تولید می شود معمولا در ابعاد 100*100 تا ۲۰۰ در ۲۰۰ متر مربع در متراژهای ۱۲ متر توسط نظر مشتریان تولید خواهد شد. این شمش ها دارای ضخامت ۳ میلیمتر می باشد و همچنین تلرانس زاویه برش ان تقریبا ۵ درصد می باشد.

ناودانی

یکی دیگر از محصولاتی که توسط کارخانه فولاد البرز غرب تولید می شود؛ ناودانی ها می باشند. توجه داشته باشین ناودانی ها از جمله مقاطع فولادی می باشند که معمولاً در دسته پروفیل های باز قرار دارند. این پروفیل ها از یک سطح افقی به نام جان و همچنین دو سطح عمودی که بال نام دارد تشکیل شده است.

 معمولا ناودانی ها را از جنس های مختلفی مانند گالوانیزه، الومینیوم، استنلس استیل و … تولید می کنند. شما می توانید با توجه به کاربرد مورد نظر خود از نوع مناسب آن بهره مند شوید. نوع ناودانی آلومینیوم معمولاً دارای وزن سبک تری نسبت به انواع دیگر می باشد. همچنین دارای قابلیت شکل پذیری و استحکام بالایی است.

 بیشترین کاربرد این ناودانی های نوعی آلومینیوم در ساخته چارچوب های در و پنجره، اسکلت سازه ها و شاسی تریلر ها می باشد. ناودانی که توسط کارخانه فولاد البرز غرب تولید می شود در ابعاد UPN80 تا UPN140 می باشد که دارای طول ۶ الی ۱۲ متر است.

تیرآهن مجتمع فولاد البرز غرب

 

تیرآهن

تیراهن یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مقاطع فولادی می باشد که در ساخت و ساز استفاده می شود. معمولاً در ساخت پروژه مختلف ساختمانی، عمرانی صنعتی و … تیرآهن ها از نوع و حجم مناسب در سازه استفاده می کند. این محصول معمولا در ارتفاع و همچنین انواع مختلفی در بازار وجود دارند که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

کاربرد تیرآهن در ساختمان ها به صورت های مختلفی می باشد از جمله می‌توان به طول خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف ها و پل ها و … اشاره کرد.

به راحتی می توانید نوع مناسب تیرآهن را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. تیراهن هایی که توسط شرکت فولاد البرز غرب تولید می شود عبارتند از :

  1. تیرآهن IPE
  2. تیرآهن INP
  3. تیرآهن IPB

میلگرد

میلگرد ها از جمله محصولات تولیدی شرکت فولاد البرز غرب می باشند. بهتر است بدانید میلگرد مکمل بتن در صنعت ساختمان سازی می باشد و جهت استحکام سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد ها دارای خاصیت و مقاومت چرخشی و کششی می باشند که تحت فشار و کشش در نیرو خرد می شود و نیروی منتقل شده را حفظ خواهند کرد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به هماهنگی میلگرد فولادی و نزدیک بودن دمای انبساط آن اشاره کرد که برای تغییرات دما در شرایط جوی مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. توجه داشته باشید میلگردها به صورت ساده و آجدار تولید می شوند.

 میلگرد ساده سطح مقطع دایره ای شکل کاملاً ساده می باشد که بر روی بدنه آن هیچ ‌گونه آجی  وجود ندارد. اما همانطور که از نام میلگردهای آجدار پیداست این محصول بر روی بدنه دارای آج های متفاوت می باشد. برای بتن میلگردهای آجدار بهتر هستند چراکه اج بر روی سطح بتن قرار گرفته و در اطراف خود درگیری ایجاد می‌کند که باعث مسطح شدن سطح بتن خواهد شد.

تمامی محصولاتی که توسط کارخانه فولاد البرز غرب تولید می‌شوند؛ از جمله: میلگرد، ناودانی، تیرآهن و شمش فولادی و … از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که کیفیت بالای محصولات باعث محبوبیت آن شده است. اکثر سازندگان در ساخت و ساز از محصولات تولیدی کارخانه فولاد البرز غرب بهره مند می شوند.

میلگرد مجتمع فولاد البرز غرب

 متقاضیان زمانی که قصد دارند جهت ساخت و ساز ساختمان اقدام نمایند به دنبال مجموعه هایی هستند که میلگرد و تیراهن و … را با کیفیت بالا بدون واسطه تهیه کنند تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد. مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده محصولات مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و … می باشد که توسط کارخانه های معتبر از جمله فولاد البرز غرب تولید و روانه بازار می .

 با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com/ می توانید این محصولات را بدون واسطه و با کیفیت بالا همچنین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تهیه کرده و از آن در جهت ساختمان سازی و صنایع دیگر بهره مند شوید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز می توانید با کارشناسان مجموعه آهن هایپر در تماس بوده و از راهنمایی های رایگان بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات مجتمع فولاد البرز غرب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر