امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
مجتمع جهان فولاد سیرجان

مجتمع جهان فولاد سیرجان

کمپانی توسعه و آبادانی استان کرمان در سال 1388 تصمیم گرفت تا کارخانه مجتمع جهان فولاد سیرجان را راه اندازی نماید. محل قرارگیری این کارخانه در استان کرمان شهر سیرجان می باشد و تاسیس 7 کارخانه به عنوان اهدافی به شمار می آیند که برای دنبال کردن آن اقدام کرد.

دو کارخانه احیا که به اندازه 2 میلیون تن آهن اسفنجی ظرفیت دارند، دو کارخانه ذوب و ریخته گری که میزان ظرفیت آن سالانه به اندازه 2 میلیون تن شمش فولادی می باشد و همچنین سه کارخانه نورد و فولاد آلیاژی که 2 میلیون تن کالاهای نوردی و آلیاژی ظرفیت آن است.

باید گفته شود که کلیه محصولاتی که مجتمع جهان فولاد سیرجان تولید و به بازار عرضه می کند از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که قیمت هر یک از محصولات جهان فولاد سیرجان به دلیل نوسانات بازار مدام در حال تغییر می باشد.

 

مجتمع جهان فولاد سیرجان

 

آهن اسفنجی کارخانه جهان فولاد سیرجان

آهن اسفنجی که کالای کارخانه احیاء مستقیم مجتمع جهان فولاد سیرجان است به طور ماهانه در ظرفیت 30 هزار تن برای فروش به بازار عرضه می گردد. خود کارخانه سالانه به طور تقریبی 2 میلیون تن آهن اسفنجی را از دو خط احیاء مستقیم تولید می نماید.

لازم به ذکر است که آهن اسفنجی از عیار بالای آهن چیزی حدود 84 تا 95 درصد برخوردار می باشد و این محصول را می توان به عنوان مناسب ترین و بهترین جایگزین برای ضایعات آن به حساب آورد.

از این به جای اینکه با استفاده از ضایعات ذوب مورد نیاز واحدهای فولادسازی را فراهم کنید می توانید بالاترین درصد مواد اولیه را به وسیله آهن اسفنجی تامین نمایید. عدم وجود ضایعات آهن و بالا رفتن میزان هزینه آن، مشکلات زیست محیطی از جمله دلایلی هستند که باعث شد تا آهن اسفنجی مجتمع جهان فولاد سیرجان رواج زیادی پیدا کند.

محصولات جهان فولاد سیرجان

 

بریکت سرد فولاد سیرجان

سال های زیادی است که فولاد سیرجان در حوزه طراحی و ساخت کالاهای فولادی فعالیت می کند و به دلیل تولید و عرضه با کیفیت ترین محصولات توانسته به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. کلیه کالاهایی که توسط این شرکت تولید می شوند درجه یک بوده و مورد استقبال تعداد زیادی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

بریکت سرد نیز جزء کالای بریکت مجتمع جهان فولاد سیرجان محسوب می شود که در ساعت 12 میلیون تن آن توسط این کارخانه ساخته می شود. با توجه به اینکه کوره های فولادسازی با استفاده از چسب ویژه ای شارژ می شوند به همین جهت پرس نرمه آهن اسفنجی به شکل خشته انسجام یافته یا پیوسته انجام خواهد شد. به موادی که از طریق این پروسه به دست می آید بریکت می گویند که تولید آن در اندازه های حدود 3*3*5 صورت می گیرد.

شمش یا بیلت فولادی شرکت فولاد سیرجان

لازم به ذکر است که مجتمع جهان فولاد سیرجان برای اینکه قادر باشد رضایت و همچنین اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را جلب نماید تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بهترین محصولات را تولید و به بازار مصرفی عرضه کند. این کارخانه برای ساخت محصولات خود پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات را مورد استفاده قرار می دهد و هرگز  مواد اولیه با کیفیت پایین را به کار نمی برد. شمش یا بیلت فولادی کالای کارخانه ذوب و ریخته گری مجتمع جهان فولاد سیرجان می باشد که سالانه دو کارخانه آن 2 میلیون تن شمش فولادی می سازند. انواع مختلف این محصول شامل شمش بیلت در اندازه 130*130 میلی متر دارای طول 6 تا 12 متر، شمش بیلت در ابعاد 150*150 میلی متر دارای طول 6 تا 12 متر و شش بیلت در اندازه 180*180 میلی متر دارای طول 6 تا 12 متر می شود.

میلگرد کارخانه فولاد سیرجان

 

میلگرد کارخانه فولاد سیرجان

تمام مصرف کنندگانی که برای یک بار محصولات مجتمع جهان فولاد سیرجان را به کار بردند متوجه بالا بودن کیفیت آنها شدند. همانطور که می دانید میلگرد و انواع آن جزء یکی از مواد و مصالح بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می آیند که در بتن به کار می روند تا مقاومت کششی پایین را جبران کرده و میزان آن را افزایش دهند.

به طور کلی می توان گفت که میلگرد نقش بسیار مهمی را در ساختن یک ساختمان با مقاومت و استحکام بالا ایفا می کند. میلگرد آجدار آخرین کالای کارخانه فولاد سیرجان است که در ابعاد 8 تا 32 با توجه به استاندارد ملی کشور در گروه های مختلفی از جمله میلگرد ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناغی ساخته می شود. تولید این محصول هر ساله با وسعت 650 هزارتن انجام می شود و این کارخانه بر روی میلگرد علامت sjsco  را تراشیده یا به اصطلاح حک کرده است.

سخن پایانی

مجتمع جهان فولاد سیرجان از جمله شرکت هایی می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای به فعالیت  در زمینه تولید و توزیع بهترین محصولات فولادی مشغول می باشد. کارخانه احیاء، کارخانه ذوب و ریخته گری، کارخانه نورد و کارخانه بریکت سازی به عنوان کارخانه های جهان فولاد سیرجان به شمار می آیند.

هر کدام از این کارخانه محصولات خود را به وسعت 2 میلیون تن تولید می کنند تا از این طریق قادر باشند نیاز بازار را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. یکی از دلایلی که باعث شده است تا همه محصولات مجتمع جهان فولاد سیرجان و کارخانه های آن در میان مصرف کنندگان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند این است که کارخانه ها برای تولید کالاها از مواد مرغوب و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند.

برای مشاوره و خرید محصولات مجتمع جهان فولاد سیرجان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر