امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

لرزه گیر آکاردئونی

برای جذب تغییرات ابعادی در صنایع مختلف از لرزه گیر آکاردئونی استفاده خواهد شد. در نظر داشته باشید لرزه گیر ها تا حدود ۱۶ بار می توانند فشار کاری را تحمل کند؛ در دمای خیلی پایین 80- درجه سانتیگراد و همچنین در دمای خیلی بالا ۸۰۰ درجه سانتیگراد این لرزه گیر ها به درستی کار می کنند. توجه داشته باشید که این لرزه گیر شامل انواع لرزه گیرهای با اتصال مهاردار و بدون مهار، فلنجی می باشد.

 همچنین جنس آن نیز از ورق استنلس استیل تولید و روانه بازار می‌شود. معمولاً در ساخت آن علاوه بر ورق استنلس استیل از الیاژ های پایه نیکل با ضخامت های ۰.۴ تا ۶ میلیمتر استفاده خواهد شد. به همین خاطر از وزن کمی برخوردار بوده و در برابر شکل های مداوم از مقاومت بالایی برخوردار است. از دیگر قابلیت های این لرزه گیر می توان به قابلیت جذب صدا اشاره کرد.

 وظیفه کنترل ارتعاشات لرزش و همچنین مهار تغییر طول لوله فلزی را بر عهده دارند. لرزه‌گیر آکاردئونی انقباض و انبساط ناشی از حرارت و برودت را جذب کرده و به راحتی بر طرف می کند. معمولاً برای مهار ارتعاشات در سیستم لوله کشی پروژه ها از لرزه گیر استفاده خواهد شد. میزان دما و فشار کاری یا نوع اتصال نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انواع لرزه گیر آکاردئونی

لرزه گیر آکاردئونی معمولاً از انواع مختلفی تشکیل شده است که هر یک کاربرد خاص خود را دارد که عبارتند از:

  • لرزه گیر آکاردئونی محوری
  • لرزه گیر آکاردئونی جانبی
  • لرزه گیر آکاردئونی زاویه ا‌ی
  • لرزه گیر آکاردئونی چندمنظوره
  • لرزه گیر آکاردئونی چهار گوش یا مستطیل و …

 

انواع لرزه گیر آکاردئونی

 

کاربرد لرزه گیر آکاردئونی

بهتر است بدانید از لرزه گیر آکاردئونی در سیستم های مختلفی می توان استفاده کرد. از مهم ترین کاربرد ان می توان به سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، انواع نیروگاه های بخار، سیکل ترکیبی  و هسته‌ای، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و مبدل های حرارتی و … اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که از این محصول در صنایع چوب و کاغذ همچنین خروجی موتورهای احتراقی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که انقباض و انبساط در طول لوله کوچک و میلیمتری باشد؛ باعث می شود تا با تنش فشاری و کششی در طول لوله تغییر طولی انبساط و انقباض خط لوله فلزی را به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که اتصالات آکاردئونی معمولاً دارای تحمل درجه حرارت است. فشار بالا و جذب حرکت های محوری جانبی و زاویه می باشد. به همین خاطر از آن در صنایع های مختلف می توان بهره مند شد.

قیمت لرزه گیر آکاردئونی

قیمت لرزه گیر آکاردئونی با توجه به جنس دما و شرایط محیطی که در آن نصب خواهد شد و … در حال نوسان می باشد. همچنین عوامل و پارامترهای دیگری همچون نوع ساخت، نوع برند، متریال مورد استفاده، فشار کاری، سایز و موارد کاربرد آن، نوع اتصالات و … نیز بسیار موثر می باشد.

شما بازدید کنندگان عزیز می توانید قیمت این محصولات را به صورت به روز در وب سایت https://ahanhyper.com/   مشاهده نمایید.

 

قیمت لرزه گیر آکاردئونی

 

در نظر داشته باشید که مجموعه آهن هایپر همواره در تلاش است تا محصولاتی را روانه بازار کند که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید. بهتر است بدانید شما بازدید کنندگان عزیز از سراسر ایران می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/   جهت خرید لرزه گیر آکاردئونی و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام نمایید. در هر مرحله که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید نیز کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

لرزه گیر یا ضد ارتعاش چیست ؟

لرزه گیر مهاردار چیست ؟

https://ahanhyper.com//?p=25587

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *