امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران

قوطی و پروفیل از جمله مصالحی می باشد که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان کاربرد گسترده ای دارد. از این سازه فولادی در بخش‌های مختلف از ساختمان و صنایع می توان استفاده کرد. به طور کلی می‌توان گفت قوطی و پروفیل دارای دو نوع ساختمانی و صنعتی می باشد.

از پروفیل های صنعتی در ساخت خودرو و از پروفیل های ساختمانی در ساخت درب و پنجره و .. می توان استفاده کرد. در حال حاضر کارخانجات ایرانی بسیاری در این زمینه فعال می‌باشند که از بهترین تکنولوژی های روز دنیا بهره مند می شود.

کارخانه جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله یاران، لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی تهران شرق فولاد، نورد پروفیل ساوه و .. از جمله کارخانه های فعال در این زمینه می باشند.

 

قوطی و پروفیل

 

بزرگترین کارخانه های تولید کننده پروفیل

کارخانه های تولید کننده پروفیل در ایران عبارتند از:

شرکت جهان پروفیل پارس

در ادامه مبحث معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران می‌توان به شرکت جهان پروفیل پارس اشاره کرد. این کارخانه جز بزرگترین واحدهای صنعتی تولید کننده مصنوعات صنعتی از جمله لوله قوطی و پروفیل می باشد. بهتر است بدانید این شرکت در سال ۱۳۶۱ در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

از محصولات تولیدی این کارخانه می توان به پروفیل درب و پنجره، قوطی های صنعتی و ساختمانی، پروفیل مبلی، لوله های صنعتی و لوله داربستی و … اشاره کرد. این محصولات نه تنها در بازارهای داخلی عرضه می‌شود بلکه در بازار های خارجی نیز عرضه خواهد شد.

شرکت نورد لوله یاران

شرکت نورد لوله یاران در سال ۱۳۷۷ ثبت شد که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل ها فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این شرکت طبق استانداردهای ملی و بین المللی می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

از جمله محصولات تولیدی این کارخانه می توان به قوطی و پروفیل مربع و مستطیل، همچنین پروفیل‌های ساختمانی باز و بسته، پروفیل درب و پنجره، لوله های گاز خانگی و شهری، لوله های آب و شوفاژ لوله های ساختمانی و صنعتی و … اشاره کرد.

شرکت لوله و پروفیل صابری

شرکت لوله و پروفیل صابری در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این کارخانه با ظرفیت تولید معادل نیم میلیون تن در سال در زمینه تولید انواع مقاطع مثل لوله داربستی، مبلی، گازی و پروفیل فولادی فعالیت خود را آغاز کرد. بهتر است بدانید این شرکت از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات نوین برخوردار می باشد.

به گونه ای که می توان گفت شرکت لوله و پروفیل صابری محصولات مختلفی مثل درزجوش و باز، پروفیل های چهارضلعی، پروفیل های درب و پنجره و چهارچوبی را تولید و عرضه می‌کند. از محصولات تولیدی این کارخانه در صنایع مختلف سازه های فلزی، در و پنجره فولادی، مبلمان خانه خانگی و شهری و … استفاده خواهد شد.

گروه صنعتی شرق تهران

در ادامه مبحث معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران باید ذکر کنیم که کارخانه صنعتی شرق تهران از جمله تولید کنندگان قوطی و پروفیل می‌باشد. در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی آغاز کرد.

محصولات تولیدی این شرکت شامل لوله های صنعتی ساختمانی، آب و گاز شهری، قوطی های صنعتی و ساختمانی در سایزها و ضخامت های مختلف می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

یکی از بزرگترین و کاملترین مجتمع های فولاد در کشور؛ شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه است. این شرکت در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی مأمونیه در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید. محصولات تولیدی این شرکت ورق های فولادی، میلگرد فولادی، لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی می باشد.

کارخانجات نورد پروفیل ساوه

در بحث معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران می توان به کارخانه نورد پروفیل ساوه پرداخت. این کارخانه در سال ۱۳۵۴ جهت تولید انواع لوله و پروفیل فولادی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولاتی مثل لوله های شبکه سراسری و شهری، پروژه های صنعتی، لوله های گاز، پروفیل های مربع و مستطیل، پروفیل های فرم دار صنعتی و درب و پنجره و .. را تولید و روانه بازار کرده است.

 

قوطی و پروفیل

 

شرکت پروفیل نیکان اصفهان

یکی دیگر از تولیدکنندگان قوطی و پروفیل در سطح ایران کارخانه پروفیل نیکان اصفهان می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد و در زمینه تولید انواع پروفیل زهوار و محصولات فولادی و … فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است.

شرکت صدرا پروفیل

در ادامه مبحث معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در ایران می‌توان به شرکت صدرا پروفیل پرداخت. این کارخانه در سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی شمس آباد تهران تأسیس شد.

محصولات تولیدی این کارخانه از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و جهت تولید انواع لوله های صنعتی و داربستی، انواع قوطی پروفیل های صنعتی و ساختمانی و همچنین انواع پروفیل در و پنجره و مقاطع باز فعالیت دارد.

پروفیل کیان پرشیا

یکی از پرفروش ترین و بهترین کارخانه هایی که جهت تولید انواع لوله فولادی با ضخامت و قطر بالا درز مستقیم و مقاطع فولادی کار و فعالیت دارد؛ کارخانه پروفیل کیان پرشیا می باشد.

این کارخانه با فروش پروفیل های مرغوب و با کیفیت از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار شده است. تولید انواع لوله قوطی های صنعتی و ساختمانی در اندازه ها و ضخامت های مختلف انواع پروفیل درب و پنجره جزء محصولات تولیدی این کارخانه می باشد.  

در این مطلب به معرفی کارخانه های تولید کننده قوطی و پروفیل در سطح ایران پرداختیم. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده این کارخانه ها بوده و محصولات تولیدی این کارخانه ها را بدون واسطه و به صورت مستقیم روانه بازار می‌کند .

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت تهیه و خرید انواع قوطی و پروفیل ها و کاربردهای مختلف از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام کرده و محصولات تولیدی این کارخانه ها را با کیفیت بالا تهیه نمایید. در نظر داشته باشید در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید و به صورت رایگان اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه صبا پروفیل

کارخانه لوله پروفیل آریاوا

کارخانه نورد و پروفیل ساوه

شرکت پروفیل و لوله گازی گالوانیزه چی چست

https://ahanhyper.com//?p=19296

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *