امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد مهر سهند

کارخانه فولاد مهر سهند

کارخانه فولاد مهر سهند فعالیت خود را در سال 1387 آغاز کرد که در ابتدا ظرفیت تولیدی این شر کت 320 هزار تن بود و در زمینه تولید انواع میله ­ها و پروفیل­های فولادی فعالیت می­کرد. شماره ثبت این کارخانه 25695 است.  شرکت فولاد مهرسهند در آذربایجان شرقی و در شهر تبریز واقع است.

 

کارخانه فولاد مهر سهند و زیرمجموعه های آن

 

کارخانه فولاد مهر سهند و زیرمجموعه های آن

به صورت کلی کارخانه فولاد مهر سهند، 12 زیر مجموعه دارد. حمل و نقل رسا سپهر, نورد کاران خلیج فارس, گروه تولیدی و تحقیقاتی ویر, مهراستیل توبین, فولاد ماشین و دانش فرایند سهند, صنایع ریخته گری سهند آذرین, فولاد رسان آذربایجان, لیزر آرت تبریز, سیلوروایت و….

محصولات و خدمات کارخانه فولاد مهرسهند

  • طراحی و ساخت انواع درب­های فلزی:
  • تیرآهن: اصلی‌ترین پروفیل ساختمانی، تیرآهن است. این سازه فولادی در فعالیت‌های صنعتی و‌ ساختمانی کاربردهای فراوانی دارد‌. تیر آهن را به سه دسته با استانداردهای  IPE, INP, IPB تقسیم بندی می‌کنند.
  • میلگرد: نقش میلگرد، تقویت مقاومت بتن در مصالح ساختمانی و سازه‌های سنگی می‌باشد.

 

کارخانه فولاد مهر سهند

 

  • نبشی: یکی دیگر از مصالح مهم ساختمانی نبشی نام دارد که در ساخت و ساز جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است. نبشی‌ها در سه حالت تولید می‌گردند. نبشی پرسی، نبشی فابریک و به شکل ناودانی
  • ناودانی: به پروفیل‌هایی که مقطع u شکل دارند ناودانی می‌گویند. این نوع پروفیل‌ها مقطع باز دارند و در صنعت نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
  • تسمه ­های فولادی: تسمه‌های فولادی یکی از محصولات فولاد مهر سند به شمار میرود که در صنعت بسیار پرکاربرد و حائز اهمیت است.
  • سه پرهای آهنی: سطح مقطع این سازه فولادی به شکل نصف سلیب می‌باشد.
  • توری مش: این قطعه از مفتول سیاه آهن و گالوانیزه تهیه می‌گردد.
  • پروفیل: فولاد مهر سهند, پروفیل­هایی از جمله پروفیل­های قوطی مربع, پروفیل­های قوطی مستطیل, پروفیل­های چهارچوب, پروفیل ­های z , پروفیل ­های قوطی ستونی, و…. را به بازار مصرفی ارائه می­کند.

سایر مقاطع تولیدی کارخانه فولاد مهرسهند

هر شرکت فولادسازی علاوه بر محصولات اصلی و ویژه خود, محصولات سفارشی نیز تولید می­کند که برخی از آن­ها را برای شما شرح خواهیم داد.

  • لوله­ های صنعتی و جدارچاهی: فولاد مهر سهند مجهز به لیزرهای پیشترفته و مدرن فایبر می‌باشد. همچنین در زمینه ارائه خدمات لیزر، اولین محسوب می‌شود.
  • لوله­ های فولادی: از ویژگی­های این لوله های تولیدی شرکت فولاد مهرسهند میتوان به مقاومت و کیفیت بالا, قابلیت فرم پذیری, جوش پذیری و دقت ابعادی اشاره کرد. همچنین سطح این لوله ­ها از مرغوبیت مناسبی برخوردار است.
  • سیم مفتول: این لوله ­ها از نظر خواص فیزیکی انعطاف پذیر بوده و ماهیت شیمیایی خود را حفظ کرده­اند. سیم مفتول­ های تولیدی فولاد مهرسهند ابعاد مناسبی دارند و از نظر بسته بندی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • ورق شیت­ های تولیدی کارخانه فولادی سازی فولاد مهرسهند که جوش پذیری, کیفیت و ابعاد مناسب, فرم پذیری و مقاومت بالایی دارد.

 

شرکت فولاد مهرسهند

کاربرد محصولات شرکت فولاد مهرسهند

از وظایف و کاربردهای سه پرهای آهنی می‌توان به ساخت بالکن‌های کوچک،‌ نمای ساختمان، سقف‌های کاذب و شیشه‌ای، نوع ویژه‌ای‌از سقف‌های مدرن که در آسانسورها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کرد.

از جمله کاربردهای پروفیل‌های چارچوب، طراحی و ساخت ام دی اف و اچ دی اف است. بسیاری از مردم در ساخت آپارتمان‌های خود از ام دی اف بهره می‌برند، زیرا علاوه بر ظاهر زیبا و جذابی که به نمای آپارتمان و فضای درونی می‌دهد، استحکام بالایی نیز ایجاد می‌کند.

در پوشش ‌سقف انواع سوله‌ها از پروفیل‌های نوع Z بهره می‌برند. بنابراین کاربرد پروفیل‌های Z در سقف سوله‌ها است.

لوله‌های فولادی یکی از سازه‌های مهم کارخانه فولاد مهر سهند به شمار می‌روند که در آب رسانی‌های بین شهری، بدنه دوچرخه و موتور سیکلت کارایی دارند. از کاربردهای گسترده لوله‌های صنعتی، ساخت لوله‌های جدارچاهی می‌باشد.

در ساخت و تولید دیوارهای سه بعدی، می‌توان  از توری مش بهره برد. استفاده در ساختمان‌های بتنی ،پل‌ها، کف سالن‌های ورزشی، کانال‌های آب و… از دیگر کاربردهای توری مش به شمار می‌روند.

از جمله مهم­ترین کاربرد ورق­های شیت ­های تولیدی شرکت فولاد مهر سهند, ساخت تجهیزات پزشکی, صنعت خودروسازی, حمل و نقل, ساخت لوازم خانگی و…. می­باشد.

نکات مرتبط با فولاد مهر سهند

  • به صورت کلی پروفیل‌ها و مقاطع سفارشی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول پروفیل‌های سفارشی استاندارد و دسته دوم پروفیل‌های سفارشی خاص نام دارند. تولید و ساخت این محصولات بنا به درخواست مشتریان می‌باشد.
  • از جمله سازه‌هایی که در کارخانه‌های فولاد سازی با شیوه نورد گرم تولید می‌شود، میلگرد است. اغلب میلگردها از فولادهایی که تازه ساخته شده‌اند، ساخته می‌شوند. توجه داشته باشید که همیشه استثنی‌هایی هم وجود دارد و در برخی از موارد میلگرد را با ضایعات فولاد تولید می‌کنند. مسلما با این روش،‌ میلگرد کیفیت بالایی نخواهد داشت.
  • یکی از دلایل محبوبیت این شرکت و فروش بالای محصولات و همچنین ثبت سفارش‌های زیاد در آن استفاده از استاندارهای بین المللی و ساخت و. تولید با کیفیت محصولات می‌باشد.

 همان طور که گفته شد این شرکت در 30 کیلومتری شمال غربی شهر تبریز واقع شده است. قیمت محصولات این کارخانه با توجه به شرایط ارزی و نابسامانی‌های اخیر اقتصادی متفاوت و درحال تغییر می‌باشد.

یکی از محصولات تولیدی این شرکت که به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه می‌کند، پروفیل‌های فرم دار صنعتی است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد مهر سهند با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر