امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

فنس چیست ؟ + 2 شیوه تولید فنس

برخی از توری هایی که از جنس گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ می باشند را فنس می نامند. هر یک از انواع توری ها ضد رطوبت و ضد زنگ می باشند که تا ۵۰ سال مقاومت زیادی از خود نشان می ‌دهند. این نمونه از توری ها برای محافظت زمین و همچنین مرزبندی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

از زمان گذشته به طور معمول کشاورزان از این توری ها به عنوان حفظ اراضی کشاورزی خود استفاده می نمودند. در صورتی که این توری ها با استفاده از مواد پلی اتیلن تولید شوند به طور معمول از آنها برای حصارکشی اراضی استفاده می‌ کنند. این نمونه توری ها به دلیل وجود مواد ضد ماورا بنفش طول عمر زیادی دارند. توری ها ویژگی ‌ها و مزیت ‌های بسیار خاص و منحصر به فردی دارد.

شما باید به خوبی بدانید که دوام و استحکام فنس ها با توجه به جنسی که دارند با یکدیگر متفاوت می باشد. توری هایی که از جنس فولاد ضد زنگ و یا استیل تولید می گردند مقاومت زیادی دارند و برای حصارکشی ورزشگاه ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما شما باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری آنها بالا می باشد.

برای تولید انواع توری هایی که مفتولی هستند هزینه کمتری را پرداخت می‌ کنند و به همین دلیل با قیمت مناسب به فروش می رسند. هنگام تهیه انواع توری ها باید عرض انواع توری ها را جهت خریداری ثبت کنید تا تولیدکنندگان بر اساس عرض و طول درخواستی تان انواع توری ها را تولید کرده و تحویل شما دهند.

انواع توری ها کاربردهای متنوعی دارند ولی باید بدانید که یکی از کاربردهای مهم آنها در صنایع حفاظتی می باشد.

فنس چیست ؟

روش های تولید فنس

روش دستی و روش اتوماتیک از جمله مهمترین روش هایی به شمار می رود که برای تولید فنس مورد استفاده قرار می گیرد. این دو روش همراه با ویژگی ها و مشخصات شان عبارت می باشد از :

  1. شیوه اتوماتیک :

در این روش برای تولید توری با استفاده از دستگاه اتوماتیک انواع توری ها با اندازه های متنوع را تولید و طراحی می ‌کنند مفتول های گالوانیزه در این روش مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از مفتول ها ضخامت متنوعی دارند.

بعد از اینکه مفتول های گالوانیزه آماده شدند آنها را باید درون دستگاه قرار دهند و با استفاده از یک روکش منحصر به فرد به صورت اتوماتیک آنها را به توری تبدیل نمایند. بعد از اینکه روکش روی توری ها قرار می دهند آنها را به وسیله هوا، خنک می‌ سازند. پس از آن مفتول ها را به بخش توری های بافتنی وارد می ‌سازند.

ردیف اول توری ها ابتدا بافته می ‌شود و سپس با اندازه های متنوع توری ها پیچ داده می گردند. تمامی مراحل مربوط به تولید توری ها در این روش به صورت اتوماتیک انجام می شود. تکنسین هایی که تولید توری ها به صورت اتوماتیک را برعهده دارند تنظیمات لازم را در دستگاه باید ایجاد کنند.

شما باید به خوبی بدانید که سرعت تولید اتوماتیک توری ها بسیار بالا می باشد. هر یک از تولید‌کنندگان می ‌توانند در کمترین بازه زمانی انواع توری ها را تولید کرده و تحویل مشتریان دهند. روش اتوماتیک انواع توری ها موجب شده که کارخانه ها و کارگاه های تولید توری بتوانند تولید بیشتری از توری ها را انجام دهند. چرا که در مدت زمان کمی انواع توری ها را تولید می کنند.

فنس

  1. شیوه دستی :

در این روش تولید توری مانند مراحل شیوه اتوماتیک توری ها را تولید می کنند. البته که شما باید بدانید در این روش از دستگاه های اتوماتیک استفاده نمی شود. دو و یا سه نفر تکنسین برای تولید توری در این روش باید تخصص کافی داشته باشند. به وسیله یک موتور الکتریکی انواع توری ها تولید می شوند و پیچیده می گردند.

اگر شما از تکنسین های متخصص و حرفه ای برای تولید توری درخواست نمایید که توری ها را تولید کنند می توانند در کمترین بازه زمانی انواع توری ها را تولید کنند.

توجه داشته باشید که زمان تولید انواع توری به صورت دستی بیشتر است. هر یک از انواع توری ها را شما می توانید به شیوه دستی تولید کنید. ولی مدت زمان بیشتری را جهت تولید انواع توری باید اختصاص دهید.

توجه داشته باشید که شیوه دستی و شیوه اتوماتیک تولید توری دارای استانداردهای مشخص شده‌ ای هستند که هر یک از استانداردهای مربوط به تولید توری به صورت دستی و اتوماتیک را باید بشناسید و سپس اقدام به تولید انواع توری ها نمایید.

فنس معمولی و وی آی پی

روکشی که برای توری های معمولی و وی آی پی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد. روکش توری های وی آی پی پلاستیکی می باشد و نمونه های معمولی روکش گالوانیزه دارند. آن دسته از توری هایی که گالوانیزه هستند ضد آب می باشند و در برابر رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

فنس ها را به چند روش میتوان بافت؟

• دو سر قلاب • دو سر پیچ • یک سر قلاب و یک سر پیچ

فنس معمولی با فنس پی وی سی چه تفاوت هایی دارد؟

• مهم ترین تفاوت در روکش این توری ها می باشد که نوع پی وی سی، پلاستیکی و نوع معمولی آن روکش از گالوانیزه می باشد. • حصاری های معمولی، به علت اینکه از جنس گالوانیزه گرم هستند اصلا زنگ نمی زنند ولی در مکان هایی که میزان رطوبت بسیار بالا بوده و در محیط هایی که درصد نمک و آهک خیلی زیاد است. انتخاب نوع توری ،باید کمی با احتیاط بیشتری انجام شود و بهتر است نوع پی وی سی بکار ببریم.

شیوه صحیح فنس کشی چگونه است ؟

زمانی که بخواهیم یک قطعه زمین را از بقیه زمین ها جدا کنیم ، فنس یا توری مناسب میتواند در این راه به ما کمک کند. یک راه مناسب و ارزان برای ایجاد حصار و مرز در زمین ها و یا امکان شخصی و بطور کل ایجاد حریم، فنس و فنس کشی می باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

توری چیست و انواع آن

توری حصاری و فرآیند تولید آن

کاربرد توری چیست ؟

https://ahanhyper.com//?p=13078

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *