امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

فرایند تولید رابیتس

رابیتس از جمله محصولات پرطرفدار و پرکاربرد به شمار می رود که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. شما زمان خریداری رابیتس باید به خوبی در مورد فرایند تولید رابیتس اطلاعات بیشتری داشته باشید. نورد سرد و همچنین نورد گرم از جمله عملیات های انجام شده روی رابیتس ها می باشد تا تولید شوند.

ورق های گالوانیزه از جمله مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای تولید این محصول ساختمانی مورد استفاده قرار می دهند. وسیله هایی مانند رول بازکن و دستگاه های برش زنی از جمله مهمترین وسیله هایی هستند که برای تولید کردن رابیتس مورد استفاده قرار می گیرند.

هر یک از تولیدکنندگانی که در زمینه تولید رابیتس یا همان سقف های کاذب فعالیت می کنند با استفاده از بهترین متریال ها تولید این محصول صنعتی را انجام می دهند. استانداردهایی که مربوط به تولید انواع رابیتس می باشد را تولیدکنندگان به خوبی می شناسند و بر اساس آن استانداردها تولید این محصول را انجام دهند.

شما می توانید رابیتس را از بهترین تولیدکنندگان خریداری کنید و در بخش های متنوع ساختمان و صنایع متفاوت مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که زمان استفاده از این محصول ساختمانی بهتر است فرایند تولید آن را به خوبی بررسی کنید.

فرایند تولید رابیتس

مواد مورد نیاز برای تولید رابیتس

شما باید به خوبی بدانید که برای تولید رابیتس ماده اضافی به کار نمی برند و با توجه به ساختار محکمی که ورق های فلزی دارند فشرده می شوند و تغییری در محصول نهایی به وجود نمی‌ آورند. با اتصال انواع ورق های فلزی به یکدیگر رشته محکمی طراحی می‌ شود که آن را رابیتس می نامند.

همانطور که بیان کردیم ورق های فلزی بین ردیف های مشخص شده ‌ای از تیغه فلزی قرار می ‌گیرند و به صورت بالا و پایین آن را نصب می ‌کنند. تیغه های پایینی و بالایی در اواسط ورق ها شکل خود را به دست می ‌آورند.

راویز فلزی یکی از مهم ‌ترین موادی است که برای تولید کردن رابیتس مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با استفاده کردن از این محصول در صنعت ساختمان سازی مقاومت ساختمان ها را افزایش داده ‌اند. ورق های گالوانیزه علاوه بر اینکه یک شبکه ‌ای از گچ را می پوشانند استحکام و قدرت ساختمان را افزایش می ‌دهند.

این مورد بیشتر شبیه به نحوه استفاده کردن از میلگرد می باشد که برای تقویت بسیاری از بناهای بتنی و سنگ تراشی استفاده می گردد. تولید کردن رابیتس بسیار پرکاربرد است که می توانید از این محصول در قسمت های متنوع امنیتی ساختمان‌ ها و همچنین قسمت های تزئینی ساختمان ها از آن استفاده کنید.

دستگاه های مورد استفاده برای تولید رابیتس

برای تولید کردن رابیتس دستگاه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. شما باید به خوبی بدانید که کارخانه ‌های معتبر تولید کننده رابیتس تنها از دستگاه‌ های مناسب و با کیفیت جهت تولید این محصول استفاده می‌ کنند.

برخی از دستگاه‌ هایی که دارای امکانات بیشتری هستند و قدرت و سرعت بالاتری دارند در حجم گسترده‌ ای انواع رابیتس را تولید می ‌کنند و به بازار وارد می نمایند. شما برای خریداری انواع رابیتس باید دستگاه هایی که برای تولید کردن آن مورد استفاده قرار گرفته است را مورد بررسی قرار دهید.

برخی از دستگاه‌ هایی که سرعت و قدرت بالایی دارند کیفیت رابیتس را هم به بهترین نحو ممکن تامین می ‌کنند. اما آن دسته از دستگاه‌ های قدیمی که برای تولید کردن رابیتس مورد استفاده قرار می‌ گیرند کیفیت بالایی ندارند و بعد از مدتی رابیتس های تولید شده با استفاده از این دستگاه ها دارای ایرادات فنی می ‌شوند.

به همین دلیل یکی از مهمترین نکاتی که تولیدکنندگان برای تولید انواع رابیتس در نظر می گیرند این است که از فناوری های گیربکس، هیدرولیک و پنوماتیک استفاده کنند دستگاه ‌های تولید کننده رابیتس به طور کامل اتوماتیک هستند و به بهترین نحو ممکن تولید انواع رابیتس را انجام می ‌دهند.

فرایند تولید رابیتس

نحوه تولید رابیتس

نحوه تولید کردن انواع رابیتس بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد که شما باید به خوبی نحوه تولید آنها را از نظر استانداردهای کارخانه ‌ای و بین ‌المللی بررسی کنید. توجه داشته باشید که می توانید زمان خریداری رابیتس با مشاوران و کارشناسان فروش مشورت کنید تا در مورد نحوه تولید آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

به طور کلی هر یک از تولیدکنندگانی که در زمینه تولید انواع رابیتس فعالیت می‌ کنند سعی می نمایند که بر اساس استانداردهای بین المللی رابیتس ها را تولید کرده و وارد بازار نمایند. همین مورد موجب می‌ شود که مشتریان بیشتری اقدام به خریداری رابیتس های تولید شده آن کارخانه نمایند.

هر یک از رابیتس های تولید شده کارخانه های معتبر را شما می توانید با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید. زمان خریداری رابیتس باید به خوبی در مورد کیفیت تولید آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

به جزء انواع رابیتس شما می توانید نسبت به استعلام قیمت  پروفیل های ساختمانی، ورق ها، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و… نیز به راحتی اقدام فرمایید. تنها لازم است برای بررسی قیمت های به روز محصولات فولادی این فروشگاه با کارشناس هر بخش به صورت جداگانه در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کاربرد رابیتس چیست ؟

مهم‌ترین تفاوت‌های رابیتس و کناف

رابیتس کاری، راهنمای کامل اجرا و قیمت آن

https://ahanhyper.com//?p=11339

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *