امروز : دوشنبه 25 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

فرآیند تولید سیم مفتول: پیشنیاز تولید رابیتس، توری، سیم خاردار و …

فرایند تولید سیم مفتول از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از تولید طیف وسیعی از محصولات فولادی از این فرآیند پیروی خواهد کرد. توجه داشته باشید که مفتول ها بخاطر گذراندن فرآیند نورد طولانی به عنوان محصولاتی با روند ساخت متوالی شناخته خواهند شد. علاوه بر این باید ذکر کنیم که محصولات نهایی جهت مصارف مختلفی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

بهینه سازی فرآیند تولید همگام با نیازهای مشتریان به صورت مستمر اجرا خواهد شد. لازم است بدانید که توسعه فناوری تولید محصول با قطر کم و سیستم چرخش کنترل شده با هدف حذف مراحل خاص پردازش به عنوان هدف نهایی کارخانه های تولید مفتول می باشد. در این مقاله از سری مقالات وب سایت آهن هایپر قصد داریم به بررسی فرآیند تولید سیم مفتول؛ پیشنیاز تولید رابیتس، توری، سیم خاردار و … بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نحوه تولید سیم خاردار و سیم مفتولی

فرآیند تولید سیم مفتولی و سیم خاردار که از جمله ارکان های مهم حصارکشی و همچنین ایجاد امنیت می باشد. در قسمت وسط یا بالای فنس و توری حصاری استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید که سیم خاردار علاوه بر این که حصارکشی و امنیت را افزایش می دهد؛ به پروژه ها نیز زیبایی می بخشد. به طور کلی می توان ذکر کرد که فرآیند تولید سیم مفتول و سیم خاردار یا رابیتس به دو شکل تک رشته و دو رشته انجام خواهد شد. جهت تولید نوع سیم های تک رشته ای را به دستگاه تولیدی وارد خواهند کرد.

سپس سیم مفتول دیگری در اندازه و فاصله های مشخص به این تکلیف رشته به عنوان خار گره خواهند زد. همچنین جهت تولید سیم خاردار در نوع دو رشته به سیستم تولیدی وارد می کنند. این دستگاه رشته مورد نظر را به دور یکدیگر تابانده سپس دو سیم مفتول به عنوان خار بر روی این دو رشته گره می زنند.

تولید سیم مفتول

کاربرد فولاد با کیفیت بالا در تولید سیم مفتول

بهتر است بدانید در حال حاضر ساخت بخش جوشکاری برای محصولات قابل تولید با فلز درجه تجاری در شرکت های تولید سیم مفتول عملی می باشد. با توجه به اینکه سیم مفتول برای کاربری های بالستیستی بالا می باشد؛ تعیین شرایط جوش از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است که اطمینان داده شود کیفیت بخش اتصال داده شده با جوش به عنوان کیفیت فراورده مورد نیاز قابل قبول باشد.

برای این هدف قدرت جوشکاری زمان جوشکاری بر روی تجهیزات مورد آزمایش قرار خواهد گرفت که در این صورت محصولات غیر فلز جوشکاری از خط جوش خارج خواهند شد. شرایط جوشکاری به گونه‌ای فراهم می‌شود که امکان تولید سیم مفتولی بدون ترک را برای استفاده در کاربردهای الاستیک به همراه خواهد داشت.

کاربرد فولاد در تولید سیم مفتول

خرید سیم مفتولی، توری، سیم خاردار و …

بهتر است بدانید امروزه محصولات فولادی کاربرد بسیاری دارد. به گونه ای که در ساختمان سازی حرف اول را می زند. به همین خاطر فروشگاه های بسیاری از جمله فروشگاه تخصصی آهن هایپر جهت فروش این محصولات فعالیت دارند. شما مخاطبین عزیز برای اینکه محصولات باکیفیتی را تهیه کنید؛ باید سعی کنید تا کاربرد و محصول مورد نیاز خود را بررسی و انتخاب نمایید. برخی از محصولاتی که توسط این مجموعه تخصصی ارائه می گردد؛ می توان به نبشی، میلگرد، پروفیل، سپری، ورق استیل، ورق گالوانیزه و … اشاره کرد.

این محصولات در اندازه ها و سایز های مختلفی موجود می باشد. هر یک از سایز ها و انواع آن از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما مخاطبین گرامی جهت تهیه این محصولات می ‌توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام نمایید. در صورتی که آشنایی لازم با این محصولات را ندارید؛ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان خبره آهن هایپر در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

دلیل اهمیت فرآیند تولید سیم مفتول چیست؟

فرآیند تولید سیم مفتول از این جهت اهمیت دارد که پس از تولید طیف وسیعی از محصولات فولادی از آن مشتق خواهد شد. مفتول ها به خاطر گذراندن فرآیند تولید نورد طولانی به عنوان محصولاتی با روند ساخت متوالی شناخته خواهند شد.

به چه صورت می توان جهت خرید محصولات فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز اقدام کرد؟

خرید سیم مفتول

شما مخاطبین گرامی از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ می توانید جهت خرید محصولات فولادی اقدام نمایید.

https://ahanhyper.com//?p=71971

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *