امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت نورد و گالوانیزه سروش

شرکت نورد و گالوانیزه سروش

شرکت نورد و گالوانیزه سروش از جمله شرکت‌ های زیرمجموعه گروه صنعتی صفا به شمار می آید که از سال ۱۳۸۳ با تولید ورق های گالوانیزه، ورق های سینوسی و ساندویچ پانل در جنوب شرقی تهران کار خود را آغاز کرده است.

گروه صنعتی صفا همان گونه که می دانید از جمله بزرگ ترین شرکت های خصوصی ایران است که با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رساند و در این بین، چنانچه شما به دنبال خرید انواع ورق های با کیفیت هستید، می توانید بر روی  ساختار تولیدی محصولات این شرکت به نحو احسن مطمئن باشید.

 

شرکت نورد و گالوانیزه سروش

 

 انواع ورق فولادی با خواص فیزیکی و شیمیایی خود در صنعت ساخت و ساز، پتروشیمی و خودروسازی حرف های زیادی برای گفتن دارد. چنان چه شما با کاربرد و ویژگی های هر کدام آشنا باشید می توانید با مقرون به صرفه ترین قیمت بهترین نوع را برای خرید خود انتخاب کنید.

محصولات تولیدی شرکت نورد و گالوانیزه سروش

 

ورق گالوانیزه چیست؟

ورق های گالوانیزه از جمله تولیدات شرکت نورد و گالوانیزه سروش محسوب می شوند و چنانچه بخواهیم با مشخصات، مزایا و هم چنین عمر مفید این ورق شما را آشنا کنیم. بهتر است بدانید که در صنعت و حوزه های مختلف آن، ورق های گالوانیزه حرف های زیادی برای گفتن دارند. به گونه ‌ای که شما هیچ گونه زنگ زدگی را نمی توانید برای ورق های گالوانیزه در نظر بگیرید.

همین امر یک ویژگی عالی برای ساختار منحصر به فرد ورق های گالوانیزه به حساب می آید. عدم خوردگی و زنگ زدگی خود در صنایع مختلف دلیل کمی برای استفاده از یک محصول فولادی نیست. حتی استفاده از پوشش فلز روی که برروی سطح ورق گالوانیزه مشاهده میشد می تواند ورق را از هرنوع زنگ زدگی دور نگه دارد و همین امر به مقرون به صرفه بودن خرید این ورق اشاره واضحی می کند. شرکت نورد و گالوانیزه سروش حقیقتا کیفیت بالایی را برای تولید این محصول پیاده کرده است.

مزایا ورق گالوانیزه

می توان برای ورق گالوانیزه تولید شده در شرکت نورد و گالوانیزه سروش مزایای زیادی را در نظر گرفت و به راحتی هرکدام را به عنوان نمونه بیان کرد. پوشش فوق‌العاده گالوانیزه است که به راحتی می ‌تواند دوام و استقامت بالایی را برای طولانی مدت به نمایش بگذارد و هم چنین فلز روی به عنوان تنها ماده ای شناخته می‌ شود که می ‌تواند به عنوان یک ضد زنگ قوی عمل کند و از هر گونه ماده خورنده حتی به سطح زیرین ورق جلوگیری به عمل آورد.

به همین دلیل است که شما بیشترین مقاومت را برای پوشش روی در ورق گالوانیزه مشاهده می کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید پوشش روی اگر دچار آسیب شود باز هم می تواند به راحتی به حفاظت سطح زیرین ورق ادامه دهد و به همین دلیل است که شرکت شرکت نورد و گالوانیزه سروش تا این حد نسبت به تولید و فروش ورق های گالوانیزه توجه نشان می دهد.

شرکت نورد و گالوانیزه سروش

 

کاربرد ورق سینوسی

یکی دیگر از ورق های گالوانیزه، ورق سینوسی نام دارد که به خاطر دوام بالایی که در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد، شما معمولا برای سقف های شیب دار می توانید آن را مشاهده کنید. شرکت نورد و گالوانیزه سروش با تولید ورق های سینوس به اهمیت بالای ورق های گالوانیزه اشاره واضحی کرده است؛ چرا که به هر حال جنبه تزئیناتی ورق سینوسی به خاطر رنگی بودن آن باعث می‌شود تا بتوان کاربرد وسیعی را برای این نوع ورق گالوانیزه در نظر گرفت.

به واسطه وزن ایده آل و دوام بالایی که ورق سینوسی به خود اختصاص می ‌دهد می‌توان خرید این نوع ورق کاربردی و پرفروش را یک خرید مقرون به صرفه در بین محصولات شرکت نورد و گالوانیزه سروش بیان کرد.

متاسفانه برخی از افراد هنوز با کاربرد اصلی ورق های سینوسی آشنایی ندارند و به همین دلیل در برخی از شرایط آن چنان که باید و شاید از محصول مناسبی استفاده نمی کنند.

خرید اینترنتی محصولات شرکت نورد و گالوانیزه سروش

شرکت نورد و گالوانیزه سروش همان طور که در این مقاله به این موضوع اشاره شد، زیر مجموعه گروه صنعتی صفا است که به تولید ورق های گالوانیزه، سینوسی، ذوزنقه ای و هم چنین ساندویچ پانل پرداخته است. شما به سادگی می توانید کیفیت بالایی را در خط تولید محصولات این شرکت در نظر بگیرید.

در این بین، خرید آنلاین و اینترنتی امروزه توانسته مزایای زیادی داشته باشد و اگر شما به دنبال قیمت خرید مناسب برای انواع مختلف محصولات تولیدی شرکت نورد و گالوانیزه سروش هستید، پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان خرید خود را به صورت آنلاین به ثمر برسانید.

به این دلیل که خرید آنلاین به خاطر بدون واسطه بودن خود می تواند در طولانی مدت شما را با کم ترین هزینه در پروژه های ساخت و ساز روبرو کند. به هر حال قیمت خرید عمده بسیار کمتر از خرید از بازار و همراه با واسطه است.

خرید اینترنتی محصولات شرکت نورد و گالوانیزه سروش

 

سخن پایانی

شرکت نورد و گالوانیزه سروش یک شرکت فوق العاده با بازدهی قابل قبول است که شما می توانید ظرفیت تولید بالایی را برای محصولات آن در نظر بگیرید. متاسفانه برخی از افراد هنوز با این شرکت و محصولات آن آشنایی ندارند و به همین دلیل در زمان خرید محصولات فولادی با قیمت بالایی خرید محصولات خارجی نمی توانند، خرید خود را یک خرید مقرون به صرفه در نظر بگیرند.

در صورتی که تولیدات داخلی حقیقتا کیفیت بالایی دارد و قیمت فروش کمتری را به خود اختصاص می دهند. حتی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که امروزه با خرید آنلاین دیگر بهانه ای برای خرید با قیمت بالای محصولات نیست. تنها باید یک منبع مناسب را بشناسید تا بتوانید نسبت به خرید محصول خود اقدام کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت نورد و گالوانیزه سروش با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر