امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد فراد

شرکت فولاد فراد

 کارخانه فولاد فراد در سال ۱۳۹۲ در شهر تهران تاسیس شد که هدف این شرکت تولید فلز و نورد گرم می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت فولاد فراد و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت اشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات تولیدی آن با ما همراه باشید.

شرکت فولاد فراد یکی از شرکت‌های بخش خصوصی می باشد که در حال حاضر این شرکت انواع ناودانی ها را در سایزهای 8 و 10 طبق استاندارد ملی ایران تولید و روانه بازار می‌کند. بهتر است بدانید این شرکت یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های بخش خصوصی صنعت فولاد محسوب می شود. با راه اندازی این واحد خصوصی از خام فروشی و صادرات سنگ آهن تا حد بسیار زیادی جلوگیری شد.

 

 کارخانه فولاد فراد

 

 از ویژگی های مثبت این شرکت می توان به تولید محصولات با کیفیت بالا و طبق مقررات ایمنی و بهداشت همچنین رعایت قوانین زیست محیطی مرتبط با فعالیت های شرکت و همچنین تولید محصولات فولادی، بهبود فرآیندهای تولید در راستای ایجاد رضایت مشتریان و افزایش سطح مهارت و ایمنی و تخصص کارکنان شرکت با استفاده از دوره های آموزشی مرتبط اشاره کرد.

محصولات شرکت فولاد فراد

 

محصولات شرکت فولاد فراد

شرکت فولاد فراد محصولاتی از جمله ناودانی ها را در دو سایز ۸ و ۱۰ تولید می کند. این ناودانی ها پروفیلی با مقطع فولادی است که از نورد گرم استفاده می شود. مقطع ناودانی از یک جان افقی و دو ضلع عمودی تشکیل خواهد شد که شکل ظاهری آن به شکل U است.

 این ناودانی ها در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله: در ماشین‌آلات، چارچوب، ترمیم بناهای معماری، ساختمان سازی، تجهیزات ساخت و ساز و …. اشاره کرد. بهتر است بدانید این ناودانی ها به دو صورت پرسی و فابریک توسط شرکت فولاد فراد تولید و روانه بازار می شوند که ناودانی های پرسی توسط پرس شکل داده می‌شوند. ولی ناودانی فابریک از همان ابتدا فرآیند از خط خارج خواهد شد و به دو صورت نورد گرم و سرد تقسیم بندی خواهند شد.

 شرکت فولاد فراد همواره سعی کرده است تا در تولید این محصولات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده کند تا پاسخگویی اعتماد شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز شود. توجه داشته باشید شرکت فولاد فراد جز برترین تولید کننده ها در زمینه تولید انواع ناودانی بال شیبدار با کیفیت بالا و تلرانس دقیق همراه با خواص مکانیکی مطلوب می باشد. ناودانی های که توسط این شرکت تولید می‌شود معمولاً به نام ناودانی فولاد فراد و ناودانی فراد شناخته می‌شوند.

یکی از پروفیل های پرکاربرد در ساخت پایه و قاب های سازه ها ناودانی ها می باشد. معمولاً از جنس های مختلفی مانند گالوانیزه، آلومینیوم و استنلس استیل و … تولید می شود. در مقطع صنعتی و ساختمانی علاوه بر فولادهای کربنی را پوشش داده گالوانیزه معمولاً از کامپوزیت، آلومینیوم، پلیمری، فولادهای ضد زنگ و … نیز می توان استفاده کرد.

در نظر داشته باشید قیمت ناودانی در جنس های مختلف بسیار متفاوت می باشد. نوع آلومینیوم از نظر وزنی معمولاً سبک بوده و قابلیت شکل‌پذیری و استحکام بالایی نیز دارد. بیشترین کاربرد آن معمولا در ساخت چارچوب درب و پنجره سازی، تریلر ها و اسکلت سازه ها و … می باشد.

 در سازه هایی که از این ناودانی ها در ساخت ان مورد استفاده قرار می گیرد در مجموعه سری ۶۰۰۰ قرار دارد. توجه داشته باشید ناودانی ها معمولا از نظر شکل ظاهری در دو نوع ساده و مشبک قرار دارند که شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود می توانید از آن بهره مند شوید.

اهن الات

 

انواع ناودانی تولید شده توسط شرکت فولاد فراد از لحاظ شکل ظاهری

توجه داشته باشید علاوه بر فرآیند می توان انواع ناودانی را از لحاظ شکل ظاهری نیز دسته بندی کرد که عبارتند از:

ناودانی ساده

از این ناودانی ساده در صنایع ساختمانی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتفاع ۳۰ الی ۴۰۰ میلی متر تولید و روانه بازار می شود. ارتفاع و ابعاد آن بستگی به نیاز مشتریان دارد. با توجه به نوع مشتری این محصول را در اندازه های مختلفی تولید می کنند که معمولاً از ناودانی ساده در پایه و قاب دستگاه های صنعتی اتاق کامیون، چارچوب و … استفاده خواهد شد.

ناودانی مشبک

معمولاً ناودانی های مشبک را از جنس ورق های گالوانیزه تولید می‌کند که بر روی سطح این محصول سوراخ های تعبیه شده است که توسط این سوراخ ها مواد لازم همانند پیچ و مهره استفاده خواهد شد. از ناودانی مشبک معمولاً در ساخت قفسه های فلزی استفاده خواهد شد.

ناودانی سبک

ناودانی هایی که وزن آن معمولا از وزن تعریف شده در جدول استاندارد اشتا کمتر باشد به ناودانی سبک معروف است.

نام دانی سنگین

ناودانی هایی که از لحاظ وزن و ابعاد و اندازه های ثبت شده در جدول اشتال برابر باشد به ناودانی سنگین معروف است. به طور کلی می‌توان گفت بنابراین سنگ بر اساس اندازه ثبت شده در جدول محاسباتی در کارخانه‌های داخلی کشور و همچنین کارخانه های اروپایی تولید و روانه بازار می‌شود.

توجه داشته باشید ناودانی سبک و سنگین در ابعاد و وزن الگوی اشتال، قیمت‌ها و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. معمولاً قیمت نهایی ناودانی سبک و سنگین و اساس پارامترهای مانند وزن، سایز و … مشخص می شود.

تیرآهن

 

ویژگی های ناودانی

ناودانی های که توسط شرکت فولاد فراد تولید و طراحی می‌شوند دارای ویژگی های بسیاری هستند. در ادامه این قسمت برخی از این ویژگی‌ها را ذکر می کنیم.

  • یکی از ویژگی‌های برترین آبادانی‌ها مقاومت در برابر تنش های فولادی می باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
  • با توجه به اینکه این محصول دارای ابعاد کمی باشد معمولاً فضای کمی را نیز اشغال خواهد کرد.
  • از ویژگی های دیگر این محصول می توان به مقاومت در برابر ضربه و فشار اشاره کرد.
  • همچنین این محصول در طولانی‌مدت کارآمد می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سرعت نصب بالا در ساختمان‌ها و همچنین کم بودن وزن اسکلت فلزی و … اشاره کرد.

مجموعه آهن هایپر یکی از نمایندگان شرکت فولاد فراد می باشد که محصولات تولیدی این شرکت را با کیفیت و مقرون به صرفه روانه بازار می کند شما می توانید از آن بهره مند شوید. جهت سفارش و خرید محصولات فولادی از جمله ناودانی ها که توسط شرکت فولاد فراد تولید می‌شود به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و این محصول را تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد فراد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر